Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Александър Ненов

Страници: 1 [2] 3
16
Не знам дали говорите за един и същи хотел, не знам дали това не е и постановка от конкуренти. За съжаление е трудно да се контролират такива неща дали са реални постове или са измислици на \"доброжелателна\" конкуренция.  Аз имам следното предложение към абсолютно всички - не само за хората които пътуват а и за другите потребители - СНИМАЙТЕ ВСИЧКО!!! Всеки вече има дигитален фотоапарат ако не отделен апарат то поне телефон с подобни на пръв поглед глупави екстри. Когато плюете хотел или дадени условия просто снимайте тези неща по начин който да покаже какво точно е било положението. Така и жалбите ви ще са подкрепени с доказателствен материал :)

17
Екскурзии / Нова година на Тасос с \"Lucky Holyday\"
« -: Януари 10, 2007, 11:51:19 pm »
Като човек пътувал доста и патил с подобни фирми бих искал да ви посъветвам – не оставяйте това без да подадете жалби не само в КЗП а и в Агенцията по туризъм. Убеде и вашите близки пътували на тази екскурзия да го направят. Така се горят операторски и агенционни лицензи :)
И още един съвет – пътувайте с фирми които някой преди вас е пробрал. За да не правя реклама да отделни ще ви кажа 10-те най големи в бранша:
Акра Тур, Алфа тур, Алма Тур, Он Травел, Бохемия, Руал, Тайфун холидейс, Изи травел, Тест травел, Турк травел (те работят само с агенции посредници но самите екскурзии ги организират те като оператор) . Не казвам че останалите туристически агенции и оператори са некоректни и некачествени но тези са проверени, стабилни, от години на пазара и неведнъж доказвали професионално обслужване. Не знам дали помните Он Травел как реагира светкавично при вълната цунами в Индонезия.

18
Други / След влизането в ЕС
« -: Януари 10, 2007, 11:43:07 pm »
Проблем с касовите бележки

Много се радвам че вече имаме повече права като потребители но ето един трик който правят търговците. Въпроса ми е как могат да бъдат санкционирани за това или да бъдат контролирани и от кой?

Направих покупка, за по-големите такива си пазя касовите бележки докато съм сигурен че няма д ами трябва повече. Тази касова бележка я прибрах в портфейла. След 3 месеца бележката от бяла с наситени черни букви се бе превърнала в чисто бяла. Не трудно четима а чисто бяла. Когато принтерчето на апарата е мастиленоструен или лазерен и принти върху гланцова хартия ефекта, е че текста пада много лесно и остава хвърчащото листче. Супер - а? Едва ли умишлено ползват тази технология но представете си че си купите скъпа плазма която спре да работи, откажат ви гаранционно обслужване и искате да я върнете по посочения член? Както става когато нямате касова бележка или по-точно имат бяло листче?

19
Комуникации / жалба срещу булсатком
« -: Януари 10, 2007, 11:34:27 pm »
Интересен ми е развоя на нещатата. Пишете тук когато получите отговор от КЗП за жалбата.

20
Съжалявам че толкова късно видях тези постове. Обърнах се към Майкрософт България и от тях помощта ми дойде на английски език. Проблема беше банален – просто IE 7 по подразбиране е взело някакви настройки за сигурност, които забраняват Active X който е жизнено важен за стартирането на страницата с update. Искам да отбележа, че моя Windwos е напълно легален. И на персоналният ми компютър и на лаптопа ми. Факта че инсталирах новата версия (само на персоналния компютър разбира се), е че след като съм платил за тази операционна система съм настроил да получавам и инсталирам всички updat-и автоматично. Още повече, че се занимавам професионално с уеб и съм длъжен да имам последните версии на браузърите дори и да не го искам. Всеки професионалист в бранша вече си е изпатил с новата версия на IE 7. Докато ние сме принудени да я ползваме бих препоръчал на обикновените потребители да си останат на старата версия на IE или което е много по-добре www.mozilla.org :)

Единственото вярно нещо в постинга ти BsB е това че всеки лицензиран софтуер създава с пъти по-малко проблеми от кракнатия. Използвам и възможността да призова хората да ползват легален софтуер – цените вече са достъпни, антивирусната си я получавате за 3 лв от интернет доставчика ( NOD 32 ), офис пакета е безплатен - www.openoffice.org, FTP клиента също http://filezilla.sourceforge.net , Пощенският софтуер също: http://www.mozilla-europe.org/en/products/thunderbird/ ... и много други. Не виждам причина да ползвате платени софтуери нелегално като има безплатни еквиваленти. С удоволствие бих пуснал тема ако има интерес за различни безплатни софтуери които могат да ползват потребителите свободно, безплатно и без притеснения че нарушават закона по какъвто и да било начин. Това е първата стъпка към легализирането на софтуера. Втората е като се закупят дребнички софтуери като антивирусна, операционна система и други жизнено важни неща.

21
Ха... намериш решение. Може много да ви изненада но е факт. Все пак съм програмист и реших да видя какъв е кода на тази бяла страница. Ето го и него. Прескочете програмистките команди и обърнете внимание само на английския текст.

Windows Update uses ActiveX Controls and active scripting to
display content correctly and to determine which updates apply to your computer.



Tell me about active scripting and ActiveX controls


To view and download updates for your computer, Windows Update should be listed
as a Trusted Site in Internet Explorer.


To add Windows Update to the trusted sites zone:


  1. On the Tools menu in Internet Explorer, click Internet Options.
  2. Click the Security tab.
  3. Click the Trusted Sites icon, and then click Sites...
  4. Uncheck the \"require server verification\" checkbox.
  5. Make sure the following URLs are listed in the Web Sites list box:
     

       
    • http://*.windowsupdate.microsoft.com
       
    • http://*.windowsupdate.com
       



Note: If you need to add a URL to the Web Sites list and the Add
button is disabled, contact your system administrator.




© 2003 Microsoft Corporation. All rights reserved.
Terms of Use
.






Това най-общо казано описва как да реша проблема с отварянето на страницата. Проблема е обаче че аз не го виждам. А не го виждам защото е написано програмистки неправилно и разбира се програмата не го интерпретира правилно следовтелно поакзва бяла страница вместо текста и описанието за решаване на проблема. Чудесно просто. Според примера по-горе със спирането на тока ще добавя че при спирането на тока ви дават описание за ползване което да си четете на фенерче... ако нямате фенерче - кофти. Интересно ми е колко непрограмисти ще се справят с това.

22
Преди време си купих Microsoft Winwos XP Profesional SP2. Всичко беше перфектно докато в един момент не поиска да се обнови автоамтично с нова версия на Internet Explorer (  ver. 7 ). Защо не викам си аз. Разбира се както всеки един грамотен потребител не ползвал Interent Explorer а Mozilla Firefox (www.mozila.com – преоткрийте уеб) но все пак бях любопитен какво са направили по новата версия. Инсталира се – всичко автоматично. Нищо не съм правил освен да кликна че съм съгласен updata изобщо да се тегли/инсталира. Сега когато искам да си направя update на windowsа разбира се ми се отваря Interent Explorer защото приятелите от MS не позволяват той да се правя с друга програма. Като резултат се отваря бяла страница и браузъра умира. Нищо не зарежда. Та ето както ме тревожи – аз вече не мога да ползвам услугата за която съм платил защото фирмата производител ми е дала допълнителна екстра развалила вече работеща и жизнено важна функция на стария продукт.  Все едно кабелната да ви подари нов телевизор за да гледате по-добре с него но когато включите телевизора да ви спира тока в къщи.  Очаквам съвети!

23
Оооооооооооо, онзи ден пак се карах с МЕТРО служителите. Метро 1 в София, Събота - касите до средата бяха препълнени с хора и опашките бяха безобразни. Разбира се, се наредих на произволна каса, която беше празна но беше за големи колички. Служителката ме отряза веднага, че не обслужва малки колички. Ако мина с голяма количка и еидн хляб обаче проблем няма - яко а? Хванах си пътя и отидох до офиса на управителя и без да искам разрешение да прекъсна кафенцето им, влязох и казах, че искам да бъда обслужен на каса обслужваща големи колички веднага, както и да бъдат поети всички чакащи клиенти на останалите каси. Общо имаше 5 каси, които буквално бездействаха и изведнъж поеха половината от трафика с малки колички. Отидох на място с управителя и О БОЖЕ касата за големи колички прие продукти от малка количка. Без да се развали. Дори пое повече от една количка, а служителката пък разбра, че не може да държи тон на клиент...  явно на по-старите клиенти това минава но на младите потребители - йок. Същото съм го правил в БИЛА при отказ да ми приемат дебитна карта. Такаче ако имате проблем с някой служител - бързо бягайте в офиса и се оплачете на място. Не оставяйте днешната работа за утре!

24
Бяла техника / Технополис лъжат клиентите си
« -: Декември 01, 2006, 12:28:08 am »
Служителите изпълняват това което им кажат. Дори и да знаят за този закон (в което се съмнявам защото тях ги мързи да живеят) те не биха признали правото на клиента за да не си загубят работата. За това работят на принципа \"ако мине\". Казват, че не може, след като се заинатиш минават по-нагоре, после още по-нагоре докато няй-накрая някой вземе решение. Но е много вжано да се отбележи че незнанието на закона не ти дава право да не го спазваш. Затова моето предложение е винаги подобни разговори да се записват, вече имаме технологии за това, телефони, фотоапарати със запис на звук, картина и т.н. Независимо, че проблема е решен аз бих писал жалба. И така всеки път докато най-накрая в КЗП им писне от мен и отидат да съставят АКТ на магазина. А магазина след 10-тия клиент може и да решат да спазват правилата... затова трябва да се заемат организациите и потребители като нас да разпространяват закона, за го популизират, а не да си го знаем 100 човека в България я останалите да ги връткат без проблем като през комунизма.
Като заговорихме за комунизма след като КЗП не работи кой можем да сезираме когато КЗП покрива даден нарушител? На арменския поп адреса го нямам, но ако имате друг подобен ще се радвам да ми дадете и него. Кой стои над тях?

25
Реклама / portalimoti.com: награда?
« -: Декември 01, 2006, 12:15:55 am »
До колкото знам сосбтвеника на посочения сайт е адвокат и гарантирано си е вързал гащите. Според мен да чакаш награда от тях е като от умрял писмо. Порсто го разпространи по форумите.

26
Реклама / Пепси казва: Don\'t worry, there\'s no sugar!
« -: Септември 28, 2006, 03:14:43 pm »
Диетичните напитки БЕЗ ЗАХАР обикновено ползват като подладител Аспартам и още редица подсладители, за да поправят неприятния следвкус в устата от аспартама. Ето ви един много интересен текст, какво можете да получите след редовна употреба на диетични напитки и храни подсладени с аспартам.

Американската агенция за храните и лекарствата (FDA) е документирала 92 симптома на отравяне от аспартам : вцепеняване, главоболие, умора, световъртеж, гадане, сърцебиене, наддаване на тегло, неразположение, раздразнитерност, безспокойство, амнезия, замъглено зрение, обриви, удар, ослепяване, ставни болки, депресия, спазми, спонтанни аборти, безплодие, пристрастяване, слабост и загуба на слух. Някой заболявания биват отключени от аспартам: мозъчни тумори, мултиплена склероза, епилепсия, Болест на Грейвс, хронична умора, Ебщейн-Бар, Паркинсонова болест, Алцхаймерова болест, диабет, умствено изоставане, лимфом, дефекти при раждането, системен лупус и смърт. Според американския US Force Magazine е възможно директно преминаване на хемато-плацентарната бариера и увреждане на плода у бременните.

27
Има ли някакъв законен начин да се накарат КЗП да поработят малко. Разбира се става дума за истинска работа а не за принтене на писъмца  с текст \"не бяха констатирани нарушения\". Ето как си представям аз работата на комисията. Влиза в интерент на сайта http://dostavki.start.bg (много полезен сайт) и вижда в списъка с хранителни добавки няколко фирми които предлагат доставки на хранителни добавки и лекарства по домовете. Услугата на някой аптеки които доставят лекарства по домовете например. Защото те веднага биха се хванали за някой кокошкар да му натоварят глоба. Е защо КЗП не си поръча един аспирин да им доставят на офиса на пл. Славейков? И да съставят акт - направо куриера да им го носи :)
Или пък да пообиколят заведенията, които все още имат сервиз а по новият закон не е редно. Или пък да закупят произволни продукти от произволни магазини в интернет и да поискат да върнат продукта седмица след това? Разбира се ще имат 100% успеваемост в тестовете и всеки продавач ще се инати докато не разберат, че става дума за комисията.

Защо си мисля че не работят ли? Защото, когато се разправям и боря всеки ден с кретени, които се опитват да ми нарушават правата, като потребител онези, от другата страна на щанда не им дреме за комисията и изобщо не знаят че има такава, а ако знаят не знаят с какво се занимава те. Съдя и по това, че самият аз трябва да се боря с потребителки казуси. Което от своя страна е безкрайно изморително и в края на един ден изпълнен с покупки и препирни се радваш, че не си изкарал разрешително за огнестрелно оръжие и си спасил себе си от сигурен доживотен затвор, а и няколко магазинери и държавни кърлежи от КЗП от злополука известна също, като най-тежкото престъпление срещу личността.

Мисля че е крайно време да поискаме отчет на КЗП, но не отчет който дават пред европейските комисии – прах в очите, а информация за конкретно свършена работа която БНАП (примерно) и нейни членове да проверят. А при констатиране на нередности да се състави съответните проверки.

Като работодател на КЗП аз ще направя съответните проверки на комисията и ще изискам съответната информация. Бих се радвал ако има и други мои съмишленици, които да засипят КЗП с жалбите си и да публикуват тук всяка една от тях и отговорите към нея. Така де, да им създадем малко работа, стига сме им плащали за да си клатят краката.

28
Бих искал да попитам има ли закон, който да задължава всички баничарници, хлебарници и други подобни в които се продават тестени продукти да поместят на видно място хранителна инфорамция за продуктите, които продават/произвеждат. Например колко калории има в една баничка, колко мазнини, колко въглехидрати, колко белтъчини и не на последно място използвани продукти. Би било добре да занем дали ядем баница с извара или сирене, с масло или маргарин и т.н. Същото важи за хляба. На пакетираните хлябове има описание, но не съм забелязал на другите хлябове, които в повечето магазини са натупани на един щанд без опаковка или имат само баркод залепен в единия край.

29
Това не е съобщение на нелоялен конкурент. Просто прекалено много хора се опариха от тях. Фирмата явно е тръгнала да фалира, но не там е проблема. Проблема е че всички регистрирани от фирмата домейни не могат да бъдат подновени, когато изтекат. За това всеки, който е регистрирал от тях домейн трябва да внимава и да прехжърли домейна си при друга фирма засхтото има опастност да изгуби домейна, сайта а можеби и бизнеса си.

30
Комуникацията с тях е под всякаква критика. На писмата не отговарят. Особено когато клиента е недоволен. Същите ми поискаха за една година 3 пъти пари за регистрация/подновяване на домейн. За непросветените домейните се заплащат за минимум една година, домейна ми изтича чак 2007-ма но това не им попречи те да искат пари да го подновят още през 2006-та. Пък другата година пак ще ми искат 2-3 пъти. Колегите обаче имат проблем със софтуера и на около 3 месеца получавам фактура за плащанена домейн. По-страшното е че след 2 седмици изпращане на писма и разговори по телефона, заплахи със съд те така и не ми дадоха достъп до собствения ми домейн. Тоест аз съм длъжен да използвам пак тяхната фирма, когато домейна един ден изтече. Представяте ли си как вашият автомобилен сервиз ви заключи колата в сервиза и никои не може да се разпорежда с нея освен той самия? И разбира се ви иска такси регулярно. За съжаление много хора са се минали с тази фирма. Бих искал един ден да ми дойде, като клиент КЗП и да им закупя домейн точно от там хихихи :)

Страници: 1 [2] 3