31
Транспорт / Как глобихме водач на Юнион Ивкони с КАТ, късмет и воля
« -: Септември 24, 2006, 09:50:11 pm »
Надявам се с тази публикация да дам пример и на други будни граждани да изпълнят своите граждански задължения и да сигнализират при нарушения. Историята е следната. Прибирахме се с приятелката ми от морето по пътя Бургас - София. Автобус на Юнион Ивкони ни следваше и \"натискаше\" въпреки че карахме с максималното ограничение за съответните пътища. Когато ограничения липсват автобусите би трябвало да карат по-бавно от колите. Въпреки това автобуса се опита няколко пъти да ни изпревари но поради натовареното насрещно движение от София той бе принуден да кара зад нас повече от 20 минути. Малко след Карнобат водача на автобуса предприе неправилно изпреварване през непрекъсната осева линия и при знак забраняваш изпреварването. Но не само това бе проблема. Насрещното движение беше много натоварено и колите срещу които се озова автобуса бяха принудени да намалят значително за да избегнат удар, за да избегне удара автобуса започна да се прибира в платното без да е успял да ни изпревари, тоест отсичаше ни пътя. Пред алтернативата да се ударим в него отбихме колата в пътния банкет и след като се осъзнахме какво е станало записахме номера на автобуса и се обадихме на телефон 166. От там ни уведомиха че говорим с Карнобат и да се обадим в Сливен да го причакат. В Сливен реагираха светкавично и спряха грешен автобус с желанието да ни помогнат. Междувременно автобуса изчезна от полезрението ни. КАТ Сливен обаче не се отказаха и уведомиха колегите си от Нова Загора, които спряха успешно автобуса. Около 30мин след сигнала ни се обадиха и ни помолиха да отидем при КПП-то на Нова Загора за да напишем обяснения към акта. Така съставихме акт и свидетелствахме за нарушенията и водача на автобуса бе глобен. Разбира се автобуса беше освободен преждевременно защото има пътници но акта се изпраща по каналния ред и водача ще си го получи в Ихтиман от където беше.
Призовавам всички пътници и потърпевши да правят така. Акт като този не може да мине с рушвет което означава че на нарушителя ще му бъдат отнети контролни точки от талона. Когато Се отнемат достатъчен брой точки се отнема книжката на лицето и вече на пътя има един убиец по-малко. Колкото повече ги глобяваме толкова по-добре ще карат. Не заради парите а заради това че няма да могат да си упражняват професията. Планирам следващият път когато се кача на автобус да снимам с камера как водача говори по мобилният си телефон и да се обадя на кат за да спрат автобуса и на място да глобя този който ме вози. Ако някой го направи преди мен нека да пише тук! Успех!
Призовавам всички пътници и потърпевши да правят така. Акт като този не може да мине с рушвет което означава че на нарушителя ще му бъдат отнети контролни точки от талона. Когато Се отнемат достатъчен брой точки се отнема книжката на лицето и вече на пътя има един убиец по-малко. Колкото повече ги глобяваме толкова по-добре ще карат. Не заради парите а заради това че няма да могат да си упражняват професията. Планирам следващият път когато се кача на автобус да снимам с камера как водача говори по мобилният си телефон и да се обадя на кат за да спрат автобуса и на място да глобя този който ме вози. Ако някой го направи преди мен нека да пише тук! Успех!