Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - bikerider_

Страници: 1 [2]
16
Аз също мразя фейсбук и не го ползвам. Между другото, как можем да се свържем с хората от асоциацията Активни потребители и дали те биха се заинтересовали от случая? Гледах множество репортажи за тоалетната хартия, все предизвикани от същата асоциация. Обзалагам се, че бая народ е изгорял по схемата \"лъжливото консултанче\".

17
Аз за нищо не им се доверявям на тези млади ко****та, обаче възрастните хора с морал мислят, че могат да им имат доверие и въобще не им хрумва, че тези млади боклуци насреща ги лъжат и мамят без окото да им мигне. Затова съм казал, че далеч ще стигна, но тези лъжливи същественца ще си понесат отговорността за думите и действията!

18
Най-елементарното е чрез мейл, скайп, ICQ, телефон и т.н. Който иска да се включи, да ми пише на мейла.

19
Ами, както предполагах, понеже около цялата истерия с регистрацията на тези карти следях и коментарите в дир.бг, а вие тук още веднъж го доказвате, опарени сме не само ние с моята близка.
Това, което направих е да пусна жалби от служителите в Германос до Глобул, КРС, КЗП и Господари на ефира.
От Глобул отговор вече не чакам - чудя се, като чета из интернет, тея гърци дали имат въобще отдел, който да чете жалбите на хората или същите директно заминават в кошчето?! Предвид това, че не издават входящ номер при подаването и жалбата практически не може да се проследи.
От КРС, като чета въпросите и отговорите на страницата им чакам само да ме препратят на съда - те само създават условията да ви измамят, но не и такива, че това да не ви се случи...а камо ли да ви защитят, когато най-нагло ви се качват на главата!
От КЗП предвид предишният ми опит с тях и жалби от ЧЕЗ, не чакам отговор на мейла си - те отговарят само по телефона и то не особено обнадеждаващо.
От Господари на Ефира...хм, предвид това колко на брой и все сериозни сигнали съм им пращал и нулевата заинтересованост от тях също нищо не очаквам. Сериозна журналистика в България няма. Журналистите, чиято начетеност в 90% от случаите е по-лоша от тази на обикновен PR си имат проблеми, които някой им ги задава отгоре или ако не ги интересува много, много лично, може само да си чакате да обърнат внимание на вашия проблем - та бил той и огромен и засягащ много хора.
И понеже явно не мога да се обърна към никой в тази държава, да ми помогне да си реша проблема извънсъдебно, а не насила да ме натирват в съда(щото аз съм не по-малко европеец от един англичанин или немец и мобилният оператор няма да ме прави на маймуна!), ще пробвам последно с Владо Береану и ако и там не стане, ще пиша на някоя европейска институция. То се е видяло, че тука ако не гори чергата на някой с власт, никой няма да обърне внимание!
Това, което предлагам на всички опарени по тази явно добре сработена схема е, да подадем колективен иск към комисаря по въпросите на потребителите в ЕС, понеже в БГ явно всички са много заети с други \"проблеми\", с които да отвличат вниманието на обществото, че виждате ли много работят да ни поднасят \"новини\", но не и с тези, които наистина вълнуват хората.

20
Здравейте! Моя близка във връзка с въведената задължителна поименна регистрация на предплатени карти за телефон, отишла заедно със сестра си на както е записано в договора й, бул.”ГоТце Делчев” 3, в магазин Германос, за да регистрира предплатената си b-connect карта.Служителят, който я обслужил я информира, че ако не премине към абонаметен договор, след 31.12.2009г. няма да може да използва предплатената си карта, т.к. услугата предплатена програма b-connect нямало да се предлага повече или щяла да бъде достъпна само за чужденци.Чрез тази лъжа принудили жената да премине от предплатена програма b-connect към абонаментен договор. Впоследствие я информирах, че поднесената й в магазина информация е била крайно подвеждаща и че регистрацията на предплатената карта не задължава притежателят й да преминава към абонаментен план. В опит да разваля договора, 3 дни по-късно се върнах с нея в магазина да разговарям с консултанта и неговият началник, но те ме информираха, че не могат да прекратят 2-годишния договор, с който я обвързали, т.к. било извън възможностите им. Обясних им, че ще подам жалба и ако трябва ще стигна до съд, за прекратяване на договора, сключен чрез измама, но те ми казаха, че не мога да докажа измамата, въпреки че сестра ми беше свидетел на цялата ситуация, като  дори напълно се отрекоха от думите си 3 дин по-рано, че при евентуално непреминаване към абонаментен план, нямало да бъде възможно да се използва повече мобилния номер след 31.12.
В рамките на седмица, след сключване на гореупоменатия договор подадохме жалба в офис на Глобул и бяхме информирани, че в рамките на до 1 месец ще получим отговор по адреса ми на местожителство. След като така и не получихме такъв се върнахме в същия магазин на Глобул, за да се информираме има ли напредък по случая, а консултантите в магазина този път ни препоръчаха да не се занимаваме повече и да не очакваме отговор или предсрочно разтрогване на контракта, т.к. дори те като служители поставени в същата ситуация не биха били способни да постигнат нещо.
Стигаме до задънена улица, но имам някои въпроси, на които бих се радвал да получа отговор:
1.   Как е възможна в държава членка на ЕС, с бивш еврокомисар в ресор „защита на потребителите” такава безочлива измама?! Как е възможно един търговец, поднесъл ми подвеждаща информация в присъствието на свидетел, да се отрича от думите си само 3 дни по-късно и да нарича собствените си лъжи недоказуеми?!
2.   Нима мобилните оператори са свещени крави в тази държава и никой и нищо не може да ги накара да спазват правата на потребителите си? Нима служителите и сътрудниците им могат да манипулират и обвързват потребителите с 2-годишни контракти, които после самите те не могат или не искат, а може би само Господ може да разтрогне авансово?!
3.   Как така мобилният оператор може да ме изключи от мрежата си по свое усмотрение и без предизвестие при неплащане на дори 1 фактура, а ако аз поискам преждевременно прекратяване на договора, трябва да заплатя цялата остатъчна сума по абонамента си до края на договора?! И що за преносимост на номерата ни е усигурила КРС, ако не мога да премина на договор или предплатена програма по мое желание при друг оператор, ако дори не мога да разваля договора си при сегашния?!
4.   Как така е възможно преминаване от предплатена програма към абонаментен договор, а обратното никога не е?! Къде са правата ми на потребител? Нима права имат само мобилните оператори, понеже са монополисти?
5.   Нима е справедливо да се мамят по подобен начин пенсионерите в България, които едва ли непрекъснато ползват интернет, за да са информирани за подобни уловки? Справедливо ли е да се обвърже 1 пенсионерка с абонаментен договор, принудена да плаща по 10лв. всеки месец в продължение на 2 години, независимо дали изразходва или не полагащите й се за тази сума минути?!
6.   Доколкото си спомням, регистрацията на предплатените карти се прави с цел намаляване на телефонните измами, а при самото й провеждане сме свидетели на тази измама, за която обаче всички си затварят очите и не коментират, нито й противодействат. Т.е. измама срещу измамата?! Къде е ролята на КРС в следенето на този вид измама при реализацията изпълнението на нейно решение за спиране на друг вид измама?!
Kакво ще ме посъветвате да направя? Писах жалба до КРС, но като гледам условията на сайта им, те само могат да пишат решения, но не и да защитят потребителите от злоупотреби.

Страници: 1 [2]