Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Асен Ненов

Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 9
31
Реклама / фотоапарати
« -: Юли 23, 2007, 01:42:20 pm »
- Izida --> \"мисля, че изгорелите пиксели се считат за допустими \"
Само мислиш ли? Не е ли по добре да прочетеш първо преди да помислиш ?

carboon, хайде да успокоиш топката, че да не остане форума с един потребител по-малко. Мисля, че тук дискусията тече мирно, толерантно и интелигентно. Няма нужда от агресивни изблици, които пък ще бъдат санкционирани ако се повторят.

Колкото до проблема със сервиза - първо се отива при търговеца, за да се впише оплакването/дефекта в книгата за рекламации (която е задължителна всеки търговец). След това по различен начин се достига до сервиза - чрез търговеца или потребителя сам носи стоката. Оттам нататък Izida го обясни вече.

32
Реклама / Промоция на Rexona
« -: Юли 23, 2007, 01:34:43 pm »
Rexona-та струва около 5.50 лв (за Rexona Men), а камерата в този магазин е 579. Това ще рече, че наградата е около границата 100х цената на продукта.

33
tremazol, само да уточним за четящите тук: Нали разбра, че това не е потребителски проблем (ЗЗП), а договор между две лица (ЗЗД)?

34
По информация на mediapool.bg на \"Глобул\" е наложена 150 хил. лв. глоба от Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) заради играта “Презареди b-connect и спечели MINI COOPER”.

Регулаторният орган съобщи в понеделник, че налага имуществена санкция на “Космо България Мобайл” ЕАД, защото законът забранява потребителите да се привличат чрез допълнително предлагани награди, а не чрез качествата на продукта.

Стойността на предлаганите награди в играта  - шест леки автомобила MINI COOPER, значително надвишава допустимия праг от 100 пъти стойността на продукта или 10 минимални работни заплати, уточняват от КЗК.

35
Ето версията на TBI Credit :-) Става забавно.

36
Jet Credit публикува следната реклама на сайта си. Същата реклама тече и по радиостанциите с текста \"0% годишен процент на разходите\". Въпросът е възможно ли е това и как?

37
В случая ползвате услуга от търговец, което е дефинирано в ЗЗП, т.е. ако не сте фирма, а частно лице (потребител) ползвате закрилата на закона. Предвидения контролен орган в закона е Комисия за Защита на Потребителите (КЗП). Обадете се на тел. 0700 111 22 или идете на адрес София, пл. Славейков 4а, ет. 3.

38
Обикновено на вратите на магазините има табелки, на които ясно се вижда дали ползват карти и точно кои са те. КЗП ще ви отговори след 1 месец, че не са установени нарушения, така че за конкретния случай няма смисъл да пишете жалба.

Моя въпрос, обаче е: Говорихте ли с магазина? ..с някой от мениджърите, който да приеме оплакването ви. Идеята на този разговор, не е решаването на конкретния проблем. Смисъла е в това, че управата на магазина ще разбере, че има хора, клиенти на магазина им, които искат определена услуга, която той не предлага.

И последно - Кауфланд се позиционира много ниско на пазара, т.е. при цените, които предлага, не очаквайте чудеса от обслужването и предлаганите услуги.

39
Други / БНАП
« -: Юли 09, 2007, 06:05:21 pm »
Не че въпросът има различен отговор от вече дадения, но искам да доуточня още нещо:

1. Агенция = държавна структура, със всичките и \"екстри\".
2. Асоциация = НПО или неправителствена организация, т.е. такава която работи в полза на обществото.

Да се задава въпроса \"защо е създадена тази агенция и каво тя прави за потребителите?\", е равносилно на въпроса \"Защо е създадена Кока-Кола Къмпани и какво прави тя за потребителите?\". Давам този пример, за да стане ясно, че БНАП е независимо юридическо лице, създадено от група професионалисти, които през 1998-1999 са решили, че могат да помогнат със собствения си опит за развитие на потребителското съзнаие в България. Дали обаче, такова съзнание ще се развие в правилна посока, зависи от самите потребители.

40
Банки / проблем с банкомат
« -: Юни 15, 2007, 10:30:51 am »
В случая, БОРИКА е пратила потвърждение за извършена транзакция към банката. От страна на банката транзацията е успешна, за БОРИКА също е успешна понеже те са пратили съобщението до на банката. Остава проблема с банкомата, който е всъщност е доста скучен - софтуера е \"забил\" преди да изброи парите и да ви ги подаде. Нямам представа дали Банксервиз поддържа банкомата, но според мен в логовете на машината е записана дори грешката на банкомата. Това, разбира се не е от вашата компетенция и няма да можете да достигнете до тази информация.

В глава 6 на Закона за паричните преводи, електронните платежни инструменти и платежните системи е дефинирана Помирителна комисия за платежни спорове, помага на клиентите за решаване по извънсъдебен път на проблеми с банките.

Бих ви посъветвал да се обърнете към КЗП за организиране на такава комисия по вашия случай. Причина за това ще е желанието ви за бързо извънсъдебно производство. Ако пък се наложи да платите сумата по кредитната си карта, тогава вече ще имате щета, т.е. основание за съдебно производство - лошо и за БОРИКА, и за банката, защото ще се реши във ваша полза. Но лошо и за вас, поради естеството на проблема ще се наложи ползването на редица вещи лица, което ще забави решението на съда.

41
\"Мебел Дизайн\" се оказва доста проблемен случай. Преди минути се обади една потребителка на техните услуги от Своге и се оплака. Случая беше: тя си поръчва мебели, плаща, те я мотаят и не доставят поръчаното. След това офиса им изчезва, спират и телефона. Жената се обадила тук там и намерила някакъв телефон на собственика и след отказ да изпълни договореното, се уговорила да и върне парите по банков път. Естествено към момента банков превод няма и жената беше посъветвана да се обърне към КЗП, които ако не могат да установят някакво въздействие върху търговеца, ще прехвърлят случая към Икономическа полиция.

42
Ами просто е: Всички баници, бисквити, вафли, пасти и т.н. сладкарски изделия се правят с маргарин. Тези, които не се правят с маргарин не са масово известни по простата причина, че са по-скъпи и се продават на малко места.

Просто приемете, че всичко се прави с маргарин. Няма спасение за момента - тровим се всички. А търговеца печели пари и ги харчи в ресторанти, в които пък му дават маргаринести пържени картови. Всички сме в кюпа и докато няма силен обществен натиск, държавата няма сама да скокне да върши работа.

43
Както се казва - за всеки влак си има пътници. Ако цената е прекалено скъпа - не пазарувайте оттам. Ако качеството е ниско - също. Хубаво е, че сега повече хора, ще прочетат за качествата на предлаганата \"храна\" в \"Goody\'s\".

44
Да, и аспартам и неотам са разработки на Нутрасуит. Разликата е във физико-химичните характеристики на химикала. Неотам е химически по-стабилен от аспартама и не, че е по-полезен, но поне не се разпада бързо и то на отровни субстанции.

45
NutraSweet е търговска марка, под която се продава аспартамът. Той пък от своя страна се разпада на следните компоненти:


       
  • Дикетопиперазин (DKP), който при реакция в стомаха би създал нитрозамини, които биха могли да са канцерогенни. (По-специално за рак на мозъка.)

  •    
  • Метанол и формалдехид, които са отровни химикали, макар и доставени в случая в малки концентрации.

  •    
  • Фенилаланин, който пък е опасен за болните от фенилкетонурия. Освен това се смята, че при натрупване (например в плода) е нверотоксичен.

  •    
  • Аспартат, киселина която в нормални условия няма огромни пикове на концентрацията си в кръвта. При тези високи концентрации, аспартата има невротоксично действие, т.е. може да уврежда мозъка и нервните клетки.



Трябва ли да дебатираме повече или всичко е ясно? :-)

Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 9