Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - mikile

Страници: 1 [2] 3 4
16
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация
« -: Декември 19, 2008, 07:23:46 pm »
Топлофикация са мошеници,но са покровителствани от парламента и имам съвсем пресен пример във който икономисана топлина енергия е преобразувана в топла вода и вместо да ми връщат пари или да ми приспаднат от сумата те ми отчитат няколко месеца едни и същи показания,както се изрази нашия Омбудсман в жалбата ми към него-Крачка напред,крачка назад,но това и за него явно не е проблем,защото според него дружеството е контролирано много силно и там измами няма,както и да ми изпрати писмен отговор на подадената от мен жалба.Проведохме телефонен разговор в който беше много любезен и страшно безполезен на няколко пъти ме попита,а това има ли го в писмен вид,а в крайна сметка явно той смята,че мога да мина и без неговия писмен отговор на повдигнатата от мен жалба.Темата и случая мога да го разясня на всеки,който се интересува включително и да предоставя необходимите документи,готов съм да заведа и дело с Топлофикация и Нелбо,защото съм стопроцента в правото си въпреки измислените наредби и силното лоби в корумпирания парламент.

17
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация
« -: Декември 19, 2008, 07:05:31 pm »
Протести там където почва проблема-парламента.

18
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация
« -: Декември 19, 2008, 02:19:48 am »
Топлофикация има протекция от държавните чиновници,парламента,омбудсмана.
Новите наредби за топлоснабдяване са изцяло в нейн интерес.Един път годишно се засичат уреди,работи се с база при наличие и на водомери и топлинни разпределители,пренебрегват се показанията на топломерите и водомерите и за всяка промяна на прогнозите,който те самоволно ти налагат в разрез на многогодишни показания ти удържат 2.60лв,разкарват те по техните многобройни офиси дори да си плащаш по-банков път,промените се правят на място и лично,защото наредбата е обмислена изцяло в интерес на топлофикация от нашите любими депутати.При жалба от моя страна към Омбудсмана относно двойното ми фактуриране и двойно заплащане на показания неговия отговор е да проявяваме разбиране и че компанията се контролира от много места и работи честно и прозрачно,софтуера е невъзможно да бъде променен,защото технически било много трудно и е напълно нормално 2-3 пъти да се дублират показания,както го нарече крачка напред,крачка назад.Така,че може би трябва да си търсиме правата в съда и пред парламента,защото при Омбудсмана явно,освен любезност и разбиране,друго не ще получим...

19
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация
« -: Декември 18, 2008, 08:08:03 pm »
Ето как се променят нещата за потребителите с новата наредба,извадката е от страницата на Нелбо инжинеринг ООД.:
Таксите за услугата дялово разпределение ще се събират от Топлофикация София (2.04 лв. за партида, 4.08 лв за топлинен разпределител и/или водомер за топла вода и 6 лв. за апартаментен топломер) поради настъпилите промени с влизането в сила на Наредба за топлоснабдяване 16-334 от 24.04.2007.

Таксите за услугата дялово разпределение ще се събират от Топлофикация София (2.04 лв. за партида, 4.08 лв за топлинен разпределител и/или водомер за топла вода и 6 лв. за апартаментен топломер) поради настъпилите промени с влизането в сила на Наредба за топлоснабдяване 16-334 от 24.04.2007.

Отчет и обработка на данните ще се извършва един път след края на отоплителния сезон и ще служат за изготвяне на изравнителна сметка, по възлагане от Топлофикация. Сметките за потребено количество топлинна енергия за потребителите през месеците на отоплителния сезон ще се изчисляват въз основа на база данни от стари периоди. Необходимите актуализации ще се нанасят своевременно в базата данни.

При желание за ежемесечен отчет и обработка на данните (както сме работили до сега) е необходимо:

отново да потвърдите желанието си в писмена форма, т.е да се изготви протокол с решение от Общото събрание.
да заплатите годишната абонаментна такса за ежемесечно обслужване /отделно от събираната от Топлофикация София/ в размер на:
за топлинен разпределител - 6 лева /за отоплителен сезон/
водомер за топла вода - 10 лева /за отоплителен и неотоплителен сезон/
апартаментен топломер – 12 лева /за отоплителен сезон/.
да се погасят стари задължения (в случай, че има такива)
упълномощено лице да подпише нов договор за извършване на допълнителна услуга месечен отчет, в срок до края на 2007г.
До подписване на Договор за месечно отчитане и обработка на данните от уредите за дялово разпределение, услугата ще бъде извършвана един път в годината.
В моя случай до м.май съм имал разход по-около 10 куб.м и нещата ми бяха точни,но имах икономия от топлинна енергия и топлофикация и Нелбо започват измамническа процедура намаляват ми разхода на топла вода,случайно объркват,икономията от топлинна енергия ми я прехвърлят към водомера за топла вода и на всичкото отгоре ме карат да плащам едни и същи показания.
към фактура № 0013015997/31.05.2008г за аб.№133788 водомер 0420-0424
към фактура № 0013343764/30.06.2008г за аб.№133788 водомер 0424-0428
към фактура № 0013691327/31.07.2008г.за аб.№133788 водомер 0418-0422
към фактура № 0014554712/31.08.2008г.за аб.№133788 водомер 0422-0425
Към днешна дата 18.12.2008г.показанията на водомера са ми 0490 куб.м,а в последната фактура е 0428-0432.Разликата вече е повече от 50 куб.метра.
За топлофикация и нелбо тези показания са нещо нормално,дигнах ръце.Пуснах жалба до Омбудсмана и днес говорихме по телефона,влезна ми в положението,че сумата,която се е натрупала е голяма и малко ще ме понатовари,но той ще ми съдейства да я платя разсрочено при положение,че съм подал молба в Нелбо да ми се удържат по 15 куб. на месец срещу 2,60лв.Този вид показания,както ги нарече:
-крачка напред,крачка назад,но когато видя отчета нищо не губя.
Опитвайки се да опонирам,че на такива показания,компютъра с подаването трябва да ги изхвърля \"Нови показания по-малки от стари\" ми отговори,че софтуерно нещата са сложни и трябва да проявяваме разбиране.
В моя случай разбирането е да преглътна двойното фактуриране,да си платя 60 кубика,да си затрая за тези десетина кубика от м.май до м.юни и след плащането на 60 кубика топла вода да изтичам да платя 2.60лв или евентуално новата цена и да си възстановя прогнозното потребление отново на 10 куб.метра и в края на отоплителния сезон да имам готовност да платя нови 2.60лв. лично в офиса на Нелбо,независимо,че плащам по-банков път и Нелбо имат сайт,където всеки месец съм пращал точни показания,но по новата наредба те не са били длъжни и не са се съобразявали с тях.
Омбудсмана ми спомена,че \"Незнанието на закона, не служи за извинение на лицето, нарушило закона”
Явно аз съм нарушителя,защото Нелбо и Топлфикация имат нова наредба и много организаций,който ги контролират и при тях измами няма как да станат.
Това последното пак е от разговора ми с Омбудсмана.
Та както е написано по-горе:
-Дължавните служители-чиновниците измислят схеми в своя полза т.е.как с малко труд да ни управляват по техен тертип и това става в противоречие със закони и обичайни практики.постепенно чиновническите модели навлизат и се покровителстват от парламента.

20
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация
« -: Декември 18, 2008, 12:50:32 pm »
По-надолу съм стартирал тема по-въпроса относно нова практика на дружеството при която от положението да ми връщат пари за отопление започват игри с топлата вода и стигам до положението преди нова година да трябва да им плащам 100 кубика при положение,че имам изряден водомер и живея в гарсониера.Писах и до Омбудсмана и отам разбрах,че тази игра си има име \"Крачка напред-крачка назад\",но не е измама.
Дружествата се контролирали силно...

21
1 месец

22
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация
« -: Декември 15, 2008, 05:16:35 pm »
Омбудсмана е добър начин след представяне на необходимите документи.

23
Банки / Банка ДСК
« -: Декември 09, 2008, 01:29:28 pm »
Проблем на кол-центъра e да ме насочат там където трябва.За движението по-сметката си имам извлечение и мога да си го проверя на каса или пък по интернет.
Мисля,че не следите достатъчно внимателно темата.В първия случай са натрапили услуга на BukCu и не са достатъчно коректни,а в моя случай искам да предупредя ДСК за измама от Топлофикация,която се извършва спрямо мен.
Мойто питане към ДСК при такива явни измами е те имат ли юристи,който да пресичат този тип елементарни измами или аз трябва да си търся въпреки това,че те ми управляват средствата и именно за това аз съм съгласен на по-нисък лихвен процент и множество такси и комисионни.

24
Банки / Банка ДСК
« -: Декември 09, 2008, 01:21:50 pm »
Пуснете си и интернет банкирането на ДСК. Имате информация за всичките си кредити и сметки, както и движението по тях.,но този отговор нормално би трябвало да го получа от Кул центъра след като пиша до тях на 4,а днес сме 9.12.2008г.
В моя случай банката има средства по сметката и става на въпрос за следното:
-топлофикация ми е прибрала веднъж пари и иска да ми прибере повторно за едни и същи показания,два пъти една и съща сума.
-Банката да ми защити интереса,след като борави с мойте спестявания,начислява ми ниска лихва и си удържа комисионни и такси.
Но след близо седмица отговор няма,та идеята ми е че от тези Кулцентрове,ползата е никаква./Имитация на дейност./

25
Банки / Банка ДСК
« -: Декември 08, 2008, 06:45:22 pm »
Мисля,че тези кул центрове са за всичко друго,но в никакъв случай не и да вършат някаква полезна работа..Ето и аз на 04.12.2008г.изпратих писмо до Кул центъра на ДСК и до днес нямам абсолютно никакъв отговор.

                                                                                          Молба
 
                                                                                             от
 
 
                                                                                 XXX от гр.София
 Дългогодишен клиент съм на банка ДСК имам няколко вида сметки към вашата банка,като една от тях е разплащатетлна със следния номер xxxxx.ЕГН-то  ми е xxxxx.
Тези дни преглеждайки фактурите изпращани от Топлофикация открих двойно фактуриране от тяхна страна за което ще помоля за вашето съдействие този проблем да бъде разрешен по-най благоприятния начин.
аб.№xxxx ж.к Люлин бл.xxxx
 
касаещ топлофикация и Нелбо инжинеринг ООД
Моля обърнете внимание на следното:
към фактура № 0013015997/31.05.2008г за аб.№xxxxx водомер 0420-0424
към фактура № 0013343764/30.06.2008г за аб.№xxxxx водомер 0424-0428
към фактура № 0013691327/31.07.2008г.за аб.№xxxxx водомер 0418-0422
към фактура № 0014554712/31.08.2008г.за аб.№xxxxx водомер 0422-0425
Към днешна дата 29.11.2008г.показанията на водомера са ми 0482 куб.м,а в последната фактура е 0428-0432.Разликата вече е 50 куб.метра.
В преходните месеци разхода ми е бил около 10 куб.м,а от м.май е занижен на 3-4 куб.метра и на всичкото отгоре за 4 месеца ми се отчитат едни и същи показания.Имам четирчленно семейство с две малки деца и разхода на вода много рядко ми пада под 10 куб.м.Живея в Люлин,офиса на Топлофикация е: ул.”Ястребец”23 Б, ж.к Борово, 1680 София,на Нелбо инжинеринг е ул. \"Тинтява\" 15-17.Топлофикация трябва да ми върне надвзети пари за неупотребявана топлинна енергия,но вместо това прави много страна алабалистика,която е в явен мой ущърб. Не съм пълнил водопреносната мрежа,а съм ползвал топла вода и е много страно освен по-техните документи в реалния свят такова нещо да се случи.Връщането на водомера по-документи на практика се изразява в двойно плащане от моя страна.Това са близо 10 кубика,който са ми отчетени веднъж и по този начин ми се отчитат втори път.Месец май водомера ми е бил на тези показания,но след 4 месеца отчитане по-4 кубика се оказва че съм изразходил 1 кубик и започвам отново с начални показания.
-август месец аз започвам да плащам отново сметката от месец май.
Искам да уточня,че имам надвзета сума за отопление и няколко месеца топлофикация не е удържала пари от разплащателната ми сметко,но желая този въпрос с вашето съдействие да бъде разрешен и да не плащам нещо на по-късен етап,което явно не е справедливо.
Моля за вашето съдействие за разрешаване на проблема.
Освен този xxxx@mbox.contact.bg   имам и адрес xxxx@abv.bg   Дом. тел  xxxxx или GSM xxxxx
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

В допълнение към темата ще добавя за един случай,който беше приятна изненада за мен и няма нищо общо с ДСК,Топлофикация и Нелбо инжинеринг.
Преди около година имах проблем с Компютър на HP,вечерта пратих mail до HP България,а на другия ден с отиването ми на
работа бях приятно изненадан,звънаха от фирмата с искане точно да им разясня проблема за да може да ми окажат пълно съдействие по-случая,но
явно банка ДСК не е от фирмите,който ще свършат работа,въпреки,че удържат няколко вида комисионни,месечни,годишни и допълнително начисляват нисък лихвен процент за този вид сметки.

26
Действително по този начин операторите защитават потребителите си.Ще дам пример:
-Имам следния номер 0889 xxxxxx към М тел,прехвърлям се към Вивател и запазвам същия номер,но за много познати,който са в рамките на М тел и не са уведомени от мен,когато ми звънят те звънят на оператор от друга мрежа в показания случай Вивател и тарифирането за тях е различно от това да звънят към собствен оператор.Има ред привилегий и ниски цени при всички оператори,когато си в собствената мрежа и много по-високи цени към други мрежи.Аз също мисля да се възползвам от преносимоста на номерата,но за това което излагате във вашия случай операторите имат право.

27
Козметика / Плащане с лична карта
« -: Декември 04, 2008, 08:31:13 pm »
Мисля,че няма нищо нередно в твоя случай и дори е в твой интерес.
Представи си ситуация в която си изгубила дебитната си карта или ти е взета насила,узнали са по някакъв начин твоята парола и си напазаруват за твоя сметка.В случая мисля,че не е редно да се сърдиш на служителите,а по-скоро да приемеш това,като защита на собствените си интереси.Доколкото разбирам след тази проверка на самоличноста те са ти извършили услугата за която си отишла.

28
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация София
« -: Декември 04, 2008, 02:04:43 pm »
Нов вид измама от страна на топлофикация и Нелбо инжинеринг ООД в която аз съм потърпевш.От миналия отоплителен сезон,топлофикация ми дължи известна сума пари,но започва странна игра с връщане показания на водомера по-документи,намаляване на разхода ми от 10 куб.м на 3-4куб.м месечно.Плащам този вид услуга по-банков път и преглеждайки фактурите за месеците назад,защото в момента разликата от това което е по-водомер и това при тях е 50 куб.м,открих следната интересна подробност,за която своевременно информирах топлофикация.

                                                              към фактура № 0013015997/31.05.2008г за аб.№133788 водомер 0420-0424
                                                              към фактура № 0013343764/30.06.2008г за аб.№133788 водомер 0424-0428
                                                              към фактура № 0013691327/31.07.2008г.за аб.№133788 водомер 0418-0422
                                                              към фактура № 0014554712/31.08.2008г.за аб.№133788 водомер 0422-0425
В преходните месеци разхода ми е бил около 10 куб.м,а от м.май е занижен на 3-4 куб.метра и на всичкото отгоре за 4 месеца плащам едни и същи показания. Адрес ви е: ул.”Ястребец”23 Б, ж.к Борово, 1680 София на Нелбо инжинеринг е  ул. \"Тинтява\" 15-17,а моят е в Люлин,което е в три различни краища на София.Моля ви коригирайте грешката си и ми спестете ненужното разкарване.В момента водомера ми е на 0482 куб.м,а в последната фактура е 0428-0432,разликата е 50 куб.метра.

и получих следния любезен отговор:

Уважаеми г-н Дончев,
През м.юли 2008 г. Ви излизат 2  изравнителни сметки за отоплителен сезон 2007/08, в която имате следните суми за връщане:
- сума за връщане от топла вода в размер на /-6,97 лв/ за периода м.май 2007 до м.септември 2007 г. вкл.
- сума за връщане от топла вода в размер на /-150,89 лв/ и /-6,55 лв.от отопление или общата сума е /-157,44 / за връщане за периода м.октомври 2007 г. до м.април 2008 г. вкл.
Голямата сума за връщане е от топла вода и  за това както сте забелязали, водомерът Ви през м.юли  се връща на показание 0418 м3,  тъй като се връща тази сума, съответно се връщат и показанията на водомера.
Както  Ви беше обяснено на Вас по телефона, не е допусната грешка с ниската Ви месечна прогнозна консумация за топла вода. Месечните прогнозни дялове за потребление се изготвят на база на потреблението на топлинна енергия от предходния отчетен период и затова сега базата за консумация на топла вода Ви е 4 м3/месец. Единствено Вие можете да искате от  \"Нелбо инжинеринг\"  да Ви бъде увеличено прогнозното месечно потребление  за  топла вода на 10м3.
 
От който разбирам,че трябва да се свържа с  \"Нелбо инжинеринг\" за да си вдигна прогнозното месечно потребление,което до тези страни показания си е било 10 куб.м,но интересното е че връщането на водомера е нещо нормално за Топлофикация.Нормално водомера върви само напред,ние не сипваме вода в душа за да се получи такова нещо извън техните фактури.Във \"Нелбо инжинеринг\" признават за грешката за занижаването на разхода,но по-никакъв начин не искат да разберат,че извън техните документи и фактурите от топлофикация моят водомер върви напред и не му се случва да обърква хода и по този начин ме ощетяват с над 10 куб.м.При контакта на съпругата ми с техни служителки се държат арогатно с нея.
Люлин,където живея,офиса на Топлофикация и Нелбо са в три различни края на София.Съпругата ми ги посети,но с изключение на това,че се върна разстроена и им е платила 2.60 лв, за да станат 15 куб.м и да се навакса разликата 50 куб. метра не постигна нищо друго.
Моля за вашето съдействие да защитя правата си.За всичко пазя фактури включително и фискалния бон за тези 2.60лв.

29
Пресен пример касаещ топлофикация и Нелбо инжинеринг ООД  при който с въвеждане на данните при оператора не светва надпис\" ново показание по-малко от старо\'.
Моля обърнете внимание на следното:    
                                                              към фактура № 0013015997/31.05.2008г за аб.№133788 водомер 0420-0424
                                                              към фактура № 0013343764/30.06.2008г за аб.№133788 водомер 0424-0428
                                                              към фактура № 0013691327/31.07.2008г.за аб.№133788 водомер 0418-0422
                                                              към фактура № 0014554712/31.08.2008г.за аб.№133788 водомер 0422-0425
Към днешна дата 29.11.2008г.показанията на водомера са ми 0482 куб.м,а в последната фактура е 0428-0432.Разликата вече е 50 куб.метра.
В преходните месеци разхода ми е бил около 10 куб.м,а от м.май е занижен на 3-4 куб.метра и на всичкото отгоре за 4 месеца плащам едни и същи показания.
Живея в Люлин офиса на Топлофикация е: ул.”Ястребец”23 Б, ж.к Борово, 1680 София,на Нелбо инжинеринг е ул. \"Тинтява\" 15-17,а моят е в Люлин,което е трите крайща на София и уточняването на тези неща,ще е свързано с много разходи и загуба на време и попълване на куп документи от моя страна въпреки явната грешка от тяхна страна.Плащам по-банков път и имам и една допълнителна разходка до банката за да извадя извлечение за периода от м.май до сега.
Всичко това се случва непосредствено след промените в наредбата за топлоснабдяване.Преди това отчитането беше всеки месец и не е имало проблеми.
Ето как се променят нещата за потребителите с новата наредба,извадката е от страницата на Нелбо инжинеринг ООД.:
Таксите за услугата дялово разпределение ще се събират от Топлофикация София (2.04 лв. за партида, 4.08 лв за топлинен разпределител и/или водомер за топла вода и 6 лв. за апартаментен топломер) поради настъпилите промени с влизането в сила на Наредба за топлоснабдяване 16-334 от 24.04.2007.

Таксите за услугата дялово разпределение ще се събират от Топлофикация София (2.04 лв. за партида, 4.08 лв за топлинен разпределител и/или водомер за топла вода и 6 лв. за апартаментен топломер) поради настъпилите промени с влизането в сила на Наредба за топлоснабдяване 16-334 от 24.04.2007.

Отчет и обработка на данните ще се извършва един път след края на отоплителния сезон и ще служат за изготвяне на изравнителна сметка, по възлагане от Топлофикация. Сметките за потребено количество топлинна енергия за потребителите през месеците на отоплителния сезон ще се изчисляват въз основа на база данни от стари периоди. Необходимите актуализации ще се нанасят своевременно в базата данни.

При желание за ежемесечен отчет и обработка на данните (както сме работили до сега) е необходимо:

отново да потвърдите желанието си в писмена форма, т.е да се изготви протокол с решение от Общото събрание.
да заплатите годишната абонаментна такса за ежемесечно обслужване /отделно от събираната от Топлофикация София/ в размер на:
за топлинен разпределител - 6 лева /за отоплителен сезон/
водомер за топла вода - 10 лева /за отоплителен и неотоплителен сезон/
апартаментен топломер – 12 лева /за отоплителен сезон/.
да се погасят стари задължения (в случай, че има такива)
упълномощено лице да подпише нов договор за извършване на допълнителна услуга месечен отчет, в срок до края на 2007г.
До подписване на Договор за месечно отчитане и обработка на данните от уредите за дялово разпределение, услугата ще бъде извършвана един път в годината.

30
Други / Що е то краве масло ?
« -: Януари 20, 2008, 03:01:06 pm »
Действително и аз е забелязах тази практика напоследък и тя е доста дразнеща.Има маргарин има и масло,а това останалото,което се прави е измама,но явно минава и то съвсем легално.

Страници: 1 [2] 3 4