Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - mikile

Страници: 1 2 [3] 4
31
За съжаление и много скъпи продукти са със съмнително качество,а и по-отношение на храните не трябва да има компромиси.Преди години имаше наденица кучешка радост беше на една от най-ниските цени,но се правеше от месо.Пушените бутове са се опушвали със седмици и са били с много дълъг срок на годност без да се развалят,а в днешно време с химикала и за половин ден пушен бут.Та идеята ми е,че и това с екологично чистите райони и био-продуктите макар и не винаги много често е просто един рекламен трик.Пак преди години в селската сладкарница сутрин бозата беше сладка,а към обяд ставаше по-резлива,а сега дори и там вкуса не се променя и това се постига със повечко стабилизатори и цената не е намаляла с оглед на много по-голямата трайност.Мойто лично мнение относно хранителните продукти е да не се делят на евтини и скъпи,а годни или негодни.

32
Купих си компютър Hp за 1249лв. от технополис Люлин на 28.12.2007г. за рождения ден на дъщеря ми,мостра и без упътване на български,без диск за дънната платка за което разбрах в последствие.Още с  включването след около 10-20минути мишката и клавиатурата блокираха и се наложи рестарт,това се повтори няколко пъти преинсталирах системата и тя започна да работи стабилно в следващите празнични дни,но за звуковата и безжичната връзка се оказа,че няма софтуер,който явно не са го приложили от технополис Люлин.
На рождения ден на дъщеря ми 03.01.2008г.ми го върнах в магазина.
След два дена престой в магазина  и несправяне с проблема днес 05.01.08г.ми заявиха,че правели компромис с мен тъй,като проблема бил софтуерен и не бил тяхна работа.
Възможно е проблема да не е техен,но липсата на инструкция на български,липсата на диск със софтуер за дънната платка и двата дена престой при тях,който не бяха включени във приемо-предавателния протокол за сервизна дейност,който благоволиха да издадат едва днес след подканяне от моя страна,въпреки,че компютъра е върнат два дена преди това заради софтуерния проблем.
Жалкото е за дъщеря ми,която остана без подарък за рождения си ден и притеснението,което ще имам,как ли ще се развият нещата занапред и дали няма да си тровя нервите няколко месеца,защото лично аз смятам,че нещата можеха да се оправят в рамките на 10-15 минути или пък да си бях купил от някъде другаде този липсващ диск вместо да си тровя нервите с технополис Люлин.

33
И пиши на български.

34
Много често и от специализираните вериги скъпата техника е без никакъв превод и обикновенно е мостра.Днес имах сходен проблем в технополис Люлин интересувайки  се за упътване на български език за компютър HP Pavilion M7530 TV служителката на щанда ми извади от един кашон една страница на български и заяви:
-Не е точно за този модел,но е на български.
Преди време,един познат разправяше за един банкет през социалистическите времена,много бира от най-различни марки се охлаждат във студена вода и във нея плуват етикети,било от шуменско,било от плевенско и т.н.т.
Поръчваш столично вадят една бира,вадят от водата някой етикет с надпис столично,цената за столично и готово,поръчваш Леденика вади  друга бира изнамира един етикет някъде във водата да пише на него Леденика,цената на Леденика и работата спи.:)
Коментара го оставям за вас.

35
Купих си нов скъп компютър от технополис Люлин и освен касовата бележка всичко друго не е на български и понеже няколко дена правя пътека дотам,тъй като на всичкото отгоре има и липси в окомплектовката,няма диск за дъното,няма звук и безжичен интернет.Вече съм много бесен след като ми заявиха след няколко дена престой при тях,че проблема е софтуерен и ми правили компромис,като се занимавали с мен.След това изказване веднага се поинтересувах,защо няма превод на техниката и една от служителките в отдела ми показа един лист на български,който не бил точно за тази техника,която съм закупил,но мога да го взема.
Компютъра е HP с TV тунер,но не е първата техника,която купувам от технополис без инструкция на български език.Преди 3г.закупих TV и DVD с видео от техномаркет или технополис Дружба,но там се разбрахме със служителя и след около  два месеца ни дадох две книжки с превод на български.
Относно компютъра за който предявих гаранция след два дни престой в магазина и към която не включиха тези два дни,към цената му влиза и оригинален пакет на Майкрософт,а дори сглобките,който се предлагат по малките фирмички са с диск за видео картата,диск за дъното и диск за аудио,ако е на отделна платка.
Относно проблема и на мен ми е ясно,че е софтуерен,но след като няма инструкция относно окомплектовката и твърдят,че няма такъв диск с който всеки що годе разбиращ може  и сам да се оправи се принудих да го върна днес,а го взех на 28.12.07г. за рождения ден на дъщеря ми 03.01.08.Лошото в цялата работа,че май и Технополис и Техномаркет са на един собственик и си копират взаимно лошите практики.Технополис от месеци си избират ново лого,а нямат нормално работеща интернет страница.

36
Смени си доставчика и аз бях към тях, но от този месец съм към СКК и съм много по-доволен.Кейбълтел от лятото на сам освен да вдигат цените,да си правят реклама на  ляво и надясно монополизирайки пазара изкупувайки други доставчици и повечето пъти снижавайки качеството на услугите достигнато преди това.Фирми занимаващи  се с техническа част в който се гони единствено бърза и лесна печалба разчитайки на маркетинг и мениджмънт,то това е най вече за сметка влошаване на подръжката.Та относно Кейбълтел,най добре ги смени.:)

37
Напоследък много рядко ползвам Мтел,но и аз съм останал с такова впечатление.Преди две-три години ми направи впечатление относно няколко SMS,който пуснах около Коледа и нова година ,че ги таксуват,а на практика не ги доставят,което доста ме разочарова от тях.

38
Други / БТК-център за кого е направен?
« -: Декември 06, 2007, 08:20:18 pm »
Център в който да ти приберат парите.Продажби на дребно.Плод и зеленчук.

39
Топлоснабдяване / Топла ли е топлата вода?
« -: Декември 06, 2007, 08:12:48 pm »
И на мен ми е много интересно това мнение,защото макар и при мен да няма чак такива големи аномалий рядко пускам студената вода да разхлаждам.Много често топлата вода е под 30-40 градуса и дори след продължително ползване не се повишава,а  цената и от ден на ден става все по-солена.Преди години имаше немски водомери за  топла вода,който започваха да отчитат при температура 60 градуса,но от топлофикация не ги приемаха,защото не отговарят на БДС.Интересно сега когато сме в  ЕС дали могат да се използват.

40
Реклама / Отново за БТК
« -: Декември 06, 2007, 07:53:16 pm »
Имах  абсолютно същия проблем.Не бях плащал дълго време и после плащах по 50лв. докато се издължа.При мен бяха повечко пари за по-голям период от време и ми го прекъснаха,но мисля,че до 500лв. няма да те изключат.Нещата бяха сходни с твойте,но аз съм на разплащателна сметка,а пък те не включваха ADSL към телефона и банката не им е превеждала парите,а и те  не си ги търсиха.Плащаш колкото имаш,а те ще си приспаднат от сумата,която дължиш.В днешно време малко фирми ще се държат,като нацупено дете,ако не им занесеш цялата сума.

41
Реклама / Рекламни торбички
« -: Ноември 30, 2007, 12:54:40 pm »
Темата в началото определено беше друга,след като си плащаме торбичките няколко пъти над себестойноста им,защо нямаме никакъв избор в дизайна им.
Относно торбичките за еднократно ползване едно от екологичните решения е
тяхното цялостно отпадане и да се търсят много по-сериозни алтернативи относно пластмасите,който не би трябвало да се изчерпват само с цветните контейнери,защото много хора просто ги игнорират,манталитет се променя много бавно с поколения,а има и още един проблем,че в голяма част от по-малките населени места въобще няма кофи за боклук и той се изхвърля или някъде на полето или в реката,ако наблизо минава такава.
Самото преработване също не е съвсем безвредно за околната среда.

42
На друг абонаментен план съм и досега никога не съм имал проблем с автоматичната им система относно:
проверка на сметка,оставащи минути и другите услуги,който съм ползвал.
Явно трябва да ти отговори някой,който е на същия абонаментен план и ако има проблем,пробвай с писмен сигнал към оператора.

43
И в нашия блок са един куп кабели,кутий и чудесий.Има и на Кейбълтел и на Евроком и на Центрумгруп,а най интересното е,че и две от фирмите са на един собственик.Със сигурност нещата щяха да са по-добре,ако нещата бяха кординирани,но явно идеята е да ни се бърка в джоба все по-дълбоко,а ние да мислиме,че има конкуренция.Само за тези две фирми кабелите,кутийте и платките  щяха да са два пъти по-малко.Няма да се учудя,ако и при интернет фирмите се окаже същото положение.

44
123 от меню избираш проверка на сметка и от там 2 е за оставащи включени услуги.

45
Относно конкуренцията ето едно интересно сливане.
Действителният ефект от концентрацията е консолидиране, което води до промяна в структурата на пазара на услуги по предоставяне на кабелна телевизия, която ще осъществят предприятията от групата на Кейбълтел и Евротур Сат ТВ. Това дава основание на КЗК да определи оценяваната операция като хоризонтална, осъществявана между конкуренти на националния пазар. 1.2.1. „Грелман” ЕООД не осъществява самостоятелно дейност в страната, а само чрез пряко и/или непряко контролираните от него дружества, както следва:
- „Габрово Кабел” ООД, извършва дейност по разпространение по кабелна мрежа на телевизионен сигнал, на база удостоверение № 201-05756/10.08.2005г., издадено от КРС за регистрация по Обща лицензия № 201.
- „Евроком София Кабел” ЕООД, извършва дейност по разпространение по кабелна мрежа на телевизионен сигнал, на база удостоверение № 201-04627/19.01.2001г., издадено от КРС за регистрация по Обща лицензия № 201.
Разрешава концентрация на стопанска дейност, която ще се осъществи чрез придобиването от “РАМФОРД АЛАЙАНС ЛИМИТИД”,Обединено Кралство на 100% от акциите от капитала на “Виком България” АД и на 100% от акциите от капитала на “Кейбълтел”АД.
Който иска повече подробности ето и линк относно Решение № 29/2007 г.
“РАМФОРД АЛАЙАНС ЛИМИТИД”, Обединено Кралство, “ВИКОМ БЪЛГАРИЯ” АД, гр. София и „КЕЙБЪЛТЕЛ” АД, гр. София - разрешава се концентрация
http://www.cpc.bg/public/index.php?id=117&start=50

Страници: 1 2 [3] 4