Автор Тема: Некомпетентен персонал в магазини Германос ( Germanos ) и нахалството на Глобул  (Прочетена 2050 пъти)

suncho89

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Здравейте !
Миналата година в края на месец юли закупих телефон от магазин Германос ( в ЦУМ ) с карта на глобул. При закупуването на апарата подписах договор с карта Globul Smart и ПРЕДПЛАТИХ 3 месечни такси занапред ( т.е до края на октомври). Така от тук започват моите разправии с Глобул. В средата на месец Октомври реших да използвам картата си но........ти да видиш картата е деактивирина. Отидох в близкия магазин на германос за да попитам защо? Казаха ми че картата е деактивирана защото не са платени никакви месечни такси но аз побързах да ги опровергая с фактурата която имам защото платих с Пост терминал. Така .... отидох в магазина от които съм купила апарата и картата и се оказа че момичето което ме е обслужило не е отбелязало в системата им че съм платила. Преди 3 дни получих едно така доста заплашително писмо от Глобул че трябша да заплатя 100 лева ( месечните такси на картата до края на периода на договора ) иначе в противен случай ще заведът дело срещу мен и цитирам \"В този случай вашите разходи ще се увеличат значително : ще бъдете птинудени да покриете съдебните разходи , адвокадските хонорари и изпълнителните разноски по делото\" ....Отидох отново в магазина от които съм закупила телефона намерих служителката която е направила тази немърлива грешка говорих и с управителя на магазина и от ГЛОБУЛ какво ми предложиха....... Да заплатя сумата от 100 лева ( дължимите) и те ще ми активират картата наново ( държа да отбележа че картата все още не съм я разпечатала откакто съм я купила) и те щели да ми ги приспадат. Обаче как да им обясня на Шефовете на тази компания че аз нежелая да бъда техен клиент. Писах жалба приложих копия от всички документи които имам и сега какво....... пак трябва да чакам 30 дни.
Обясних на управителя че аз няма да платя тази сума заради грешката на тяхната служителка .В крайна сметка грешката не е в мен а в техните явно доста некомпетентни служители.
Кажете ми какво да направя ! Да звъня ли в защита на потребителите или да изчакам тези 30 дни. Явно че в нашата дърваша на никои не му прави впечатление как хората постоянно плащат луди пари заради грешката на някои друг.

bloucester

  • Гост
Няма как да ви осъдят, нищо не плащайте, щом имате документи. Ако не ви пуснат картата, влизат в неизпълнение на договора, нали така? А неизпълнението води до прекратяване по тяхна вина.
« Последна редакция: Март 01, 2010, 02:09:08 pm от bloucester »

bloucester

  • Гост
И едно въпросче: защо купувате телефон с карта, която не смятате да използвате - казвате, че три месеца не е отворена??? Не е ли по-изгодно да си купите телефона с 50-100 лв по-скъпо, отколкото да им плащате месечни такси година или две?

suncho89

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Да определено не си заслужава да купувам телефон с карта но тук отново вина нямам аз :) Майка ми беше с мен и понеже картата с която платихме е нейна въпросната служителка добре я \" омагьоса\" но записаха договора на мое име. Ами честно да ви кажа аз тази карта не смятам и да я използвам вече тъй като когато ми потрябва немох да я използвам и трябаше да помоля баща ми да ми издаде на негово име и сега съм с друг немер. Просто не мисля че трябва да плащам за нещо което дори немога а и неискам да използвам, още повече че вината си е на техен служител. Просто не знам как трябва да постъпя.

bloucester

  • Гост
Нека и по-компетентни от мен хора си изкажат мнението, аз само ще повторя - заплатили сте за услуга, която не ви е предоставена по вина на служителката в магазина. Напишете една жалба (още една жалба) или писмо до оператора, в което го уведомявате, че след като не изпълнява сключения договор, вие го прекратявате. (Може да е добре да се снабдите с някакво писмено доказателство, че картата е спряна заради неплатени сметки, което да прибавите към платежния документ). Вие сте повече от коректен с оператора, след като сте си заплатили три сметки предварително, така че няма как да ви закачат.

suncho89

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
много ви благодаря ! ще се опитам да си набавя това за което ме посъветвахте

bloucester

  • Гост
Моля. И все пак, потърсете още съвети.

dominik

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Четох за проблемите ви,и направо се ядосвам.Защо няма никакъв контрол над тия мобилни оператори.През април с подновяване на моя договор към Глобул,ми предложиха да закупя евтин телефон.Закупих.После взех и една карта с такса 6.90лв на месец с 2000 минути безплатни към 3 номера.Телефона и картата ги подарих на моя много близка възрастна жена,но когато през май отидох да платя сметката.....12 лв.Правя веднага проверка в My Globul,и се оказва че тая жена,на 82 години,е пращала SMS-и.Няма как да се случи това защото първо че за да се прати SMS се влиза в менюто на телефона и после се влиза в изпрати SMS и т.н и т.н.А тя милата я научихме само да \"вдига зелената слушалка\".3-те номера дори не ги изпълнихме,запаметихме само 2 номера,то и други номера няма в телефона й.На който и да звънне да е безплатно.ДА ама НЕ. 82-годишната жена се оказва че е пратила SMS-и.Попитах в офис н Глобул какво става и ми обясниха че по погрешка можело да се случи.Е добре де,как да се случи като номера хич не е запаметен в телефона,а пък като проверихме телефона й,от изходящата поща няма пращано нищо.Нали остава във изходяща поща в телефона й.Какво да ви кажа......така платихме парите,без някакво обяснение адекватно,и се надявам да не й надписват пари,защото като са видяли ЕГН-то на жената са решили че тая \"бабка\" може да я \"доят\".И на кого да се оплачеш.Какъв контрол има-никакъв.Правят каквото си искат.Само да изтече договора и ще я спрем тая карта.

bloucester

  • Гост
Честно казано, аз като гледам как майка ми се опитва да борави с телефон, всичко е възможно, особено ако човекът е по-възрастен. Можете да вземете телефона за един месец и да видите каква сметка ще се получи.

carfenche

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
И аз да се оплача от мобилният оператор: та значи бях клиент на гобул близо 4 години, отначало на предплатена карта , а после и на договор- 5 лева 100 минути, които ми бяха предостатъчни.Плащал съм си редовно таксите и никога не са ми спирали картата.По стечение на обстоятелствата си взех още един апарат с карта на Виваком.В един момент апарата ми с глобулската се повреди, а нямах излишни пари да си купя нов и спрях да ползвам картата.Говорех основно с Вивакомската.От време на време сменях картите да проверя кой ме е търсел на глобулската, даже не си и изговарях безплатните минути.Така првият месец получих сметка 9 лева, викам ОК нали може нещо да съм говорил няма проблеми.Вторият месец получавам сметка 12 лева, платих и нея и на третият месец сметката беше 14.70 лева като картата даже не я бях слагал в телефона.Отидох в Глобул и от там ми казаха, че това е сметката ми и трябва да я платя.Последваха едни \"мили думи\" и си заминах без да плащам.Следващите няколко месеца получавах сметки вариращи между 5 и 10 лева, като картата я бях счупил и изхвърлил още като се прибрах от магазина.После получавах едни такива писма, че ще ме съдят и така след време спряха да ми досаждат.Все още не съм осъден :):):) А да не говорим, че наскоро ходихме с моята приятелка да и вземем предплатена карта на Глобул и момичето в магазина 20 мин ни обяснява, че на договор ще е по добре и тинтири минтири......големи досадници са!Поздрави на всички.

alexander_vip

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Айде стига уе... Тука няква мистерия ми се струва, че има. Относно изказването на "carfenche" - Повярвай ми човече - нема начин сметката ти да варира м/у 5 и 10 лв, ако си си счупил картата... Все пак сме в 21-ви век, и всичко е цифрово - т.е. освен от твоята СИМ карта или евентуално от твоята регистрация в MY-Globul страницата на оператора - няма шанс да ти се увеличи сметката по друг начин... Пък и да ти кажа, щом ти не си си направил труда да провериш от къде ти е сметката (начини да го напраиш има много, повярвай ми) - никой няма да го направи вместо теб!
До dominik -  Никой GSM апарат не е настроен директно да запаметява изпратените СМСи, ако тази настройка не я въведеш ти изрично! Предполагам не си го направил, ами затова и няма нищо в "изпратени". До колкото имало таксувани СМС, пък не били пращани - обеснението ми е като в първия случай... НЯМА шанс.
suncho89  - твоя определено ме озадачи. Незнам дали ти си сложила заглавието - "Некомпетентен персонал в магазини Германос...", ама след твоите няколко мнения мисля че повече ще подхожда "Знам ли какво искам в крайна сметка"... Много противоречия.. много нещо...:
1. - Вие (лично) не сте искала договор с Глобул, ама служителката била омагьосала майка Ви, но все пак договора бил на ваше име, въпреки че не го искате... Ако са омагьосали майка ви - би следвало договора да е на нея. Ако Вие не сте го искала, не е трябвало да го сключвате.
2. - Малко по-надослу каваче, че въпреки че не ви е трябвала през октомври сте решила да включите картата - ама не станало... И въпреки че не ви е била необходима карта на ГЛобул, сте помолила баща Ви да ви изкара такава на негово име и сте с нов номер. И пак веднага след това повтаряте че "не можете и не искате да използвате".... - Няма логика! Защо тогава баща Ви ви е искарвал на негово име, нещо което не желаете да ползвате... ?!?!
Не ви обвинявам, но имайте предвид и занапред, че когато подписвате каквито и да е договори, - обръщайте им малко повече внимание предварително... особено когато става дума за ежемесечни плащания - не проверявайте през 3 месеца... А сега какво можете да направите - до колкото видях сте го направили, жалбата би трябвало да е свършила работа, защото повярвайте ми, Глобул, както и който и да е друг най-малко иска недоволни клиенти!

dominik

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Благодаря за съвета,взех телефона при себе си и ще видя каква сметка ще платим тоя месец,тогава отново ще пиша

VIK

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Явно 85-90% от абонатите нанай-лъжливия некоректен ,ииздул се от
изпитата ни кръвчица КЪРЛЕЖ с велико име ГЛОБУЛ-
(може би като нещо огромно мазно и гнусно което ние абонатите дребни ларвички обгрижвме)
се примиряваме с безобразията и наглото обслужване скоето ни показват че хванали ли сме се
на хорото им пускане няма.влязох тук защото и аз търся вариант да се освободя от тоз КЪРЛЕЖ
кото си мислех че тук ще намеря отговори как мога да го сторя ,
но от прочетеното разбирам че всички които са писали тук ите нне са намерили
решение на проблема.явно сме АКТИВНИ ЕВРО-ПОТРРЕБИТЕЛИ все още без никакви права.
МОЯ СЪВЕТ КЪМ ВСИЧКИ Е НЕ ПОДПИСВАИТЕ И НЕ ПОДНОВЯВАЙТЕ ДОГОВОРИ ПОД НИКАКЪВ ПРЕДЛОГ И
ОБЕЩАНИЯ ПИДРУЖЕНИ С УШ БЕЗПЛАТНИ АПАРАТИ И КАКВИ ЛИ НЕ ОТСТЪПКИ!!! ЗНАЙТЕ ЧЕ ДОГОВОРИТЕ СА
ИЗЦЯЛО В ТЯХНА ПОЛЗА И ВИЕ НЯМАТЕ НИКАКВИ ПРАВА А САМО ЗАДЪЛЖЕНИЯ КЪМ ТОЗ ГНУСЕН ПЛАЗМОДИЙ.

sim0

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Здравейте!Искам да се оплача от Германос.Миналата година си взех телефон за 169лв,след 3 месеца телефонът се счупи,и го занесох на ремонт.Като го купувах ми казаха,че е застрахован от падане и намокряне,но се установи,че застрахователната компания Интер-Американ не ми пое ремонта.Даже ми отнеха гаранцията с мотива,че телефона е стоял във вода,което не е вярно.Стана месец от както телефона е на ремонт.Реших да проверя дали е готов,а от Германос ми казаха,че от телефона не става нищо,не може да се поправи,и го оценяват на 50 лева,с които трябва да си избера друг телефон.А телефона е Samsung u-700.За 50 лева какъв ли телефон мога да си купя?По телевизора гледах реклама,че ако не оправят телефона са длъжни да ми върнат парите.При нас в Силистра такива работи няма.Към кого да се обърна за съвет.Все още не съм изполвал 50-тте лева.

Георги Чобанов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
sim0,не искам да те отчайвам,но нямаш големи шансове за успех.Но,за да си спокоен,че все пак си направил всичко възможно,отиди в магазина,от където си го закупил и изисквай,дори с ъс скандал книгата за рекламации ,и впиши своята в нея.Пусни си официална жалба до Германос и до Комисията за защита на потребителите.Но,не възлагай особени надежди.КЗП са казионна държавна организация,в която работят хора,чиято основна цел е да дочакат поредния ден от месеца,в който ще си получат държавната заплатка.И,чиято основна дейност е да изиграят ролята на \"пощенска кутия\" между потребителя и търговеца.Единствената възможност е чрез съд,но там се изискват средства,нерви,време.