Здравейте значи имам следния проблем абонат съм към Виваком от 3 години и до сега бях много доволен.Проблема е че март месец тази година преподписах за още 2 години договор с цел като лоялен клиент да си взема нов телефон на изплащане по евтино.И от тук почна ходенето по мъките значи телефона е самсунг и какъв му е проблема понякога когато той си иска като ме набере някой му дава че телефона ми е изключен или извън обхват, макар че телефона е включен и има обхват.Знам защото един път ми се случи да ми го направи този номр докато го държах и го гледах.И така дадох го на сервиз ремонтираха го ушкелем 2 седмици, после се оказа като ми го върнаха че ремонта е само ъпдейтване на софтуера.Седмица след като го взех пак същия проблем звънах на 123 да питам аджеба кво да права и момичето ме посаветва от 3-джи мрежа която телефона подържа и автомаично се включва на такъв режим, да го настроя ръчно на обикновенна gsm мрежа и евентуално от там идвал проблема.Да ама не както се казва след 5-6 дни пак същите работи и сега незнам кво да права.Продавачките в магазина на виваком гледат като теле в железница и цент не рабират нищо само цъкат и мъкат.Четох договора железен е ще плащам като поп и незнам кво да права ще ми кажат пак в сервиз обаче този тел ми трябва а не дават някакви оборотни за временно ползване абе кво да ви говора ако някой може да помогне с някой савет няма да е хич лошо.
ПС:ОТ ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННИТЕ ИМ УСЛУГИ НЯМАМ НИКАКВО ОПЛАКВАНЕ САМО ПО ТОЗИ КОНКРЕТЕН СЛУЧАЙ