Автор Тема: Некомпетентен персонал в магазини Германос ( Germanos ) и нахалството на Глобул  (Прочетена 1928 пъти)

Silna

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
suncho89,проблемът ти може да се реши най-лесно ако служителката напише обяснение към Глобул,че те са допуснали грешка,но дали ще се съгласи....?

Silna

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
sim0,тел ти е струвал 169 лв.Щом щетата е тотална Германост ти възстановява ЧАСТ от парите.Някакъв процент беше.Ако имаш полицата там пише.Ако искаш можеш да доплатиш към тия 50лв.  и да си вземеш тел.

sim0

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Благодаря ви все пак!

bikerider_

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
    • Профил
Глобул са мързеливи, лъжливи и нагли! Когато въпросът опира до това да спазят правата на клиента, като потребител, да му отговорят на жалба или нещо от сорта, бълват противоречива информация или просто се крият като мишки!
Когато обаче става въпрос за вземат едни 100лв., които вече са у тях, са по-нагли от когото и да било!

emi777

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Тръгнах из форума заради проблем с УизЕър и попаднах на темата. Реших да пиша заради коментара (оплакването) на dominik от 28.05.2010, защото изпатих подобно на нея. Има обяснение за СМС-ите, които жената не е пускала, но всъщност е пускала. Глобул изпращат рекламни СМС-и, в които има само бутон ОК. Липсата на бутон за отказ първоначално не ми направи впечатление. Но коментирах със сина ми и разбрах, че това Глобул прави с цел да взима незаконно пари от потребителите и да осъществява незаконна реклама, която потребителя не може да откаже. Единственият начин за отказ е да се деактивира телефонът, като му се свали батерията и се пусне наново. Но една 86 годишна жена едва ли би могла да го прави и едва ли ще разбере как така ще й взимат пари без нищо. Мисля да пиша до Комисията за защита на потребителите (КЗП), но не знам дали ще могат да направят нещо. С МТел и Вивател нямам такъв проблем. Само с Глобул. Ако някой вече е писал до КЗП моля да го отрази, за да мога да го допълня.

bloucester

  • Гост
От около година нямам никакви взаимоотношения с Глобул, но не спирам да чувам за тези фантомни смс-и \"ОК\". Наистина ли ги има? И какво - получавате съобщение: \"Добър ден. Дайте 5 лв на Глобул. ОК\" или \"Добър ден. Натиснете ОК, за да се абонирате за бла бла. ОК\" Така ли? Ако бяхме в нормална държава, лицензът на Глобул щеше да си отиде при първото подобно оплакване...

valio_85

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
sim0 zna4i moqt prolem e 4e si izgubix telefona ot germaanos i policiqta mi neobru6tat vnimanie samo si prexvarlqt topkata no otnosno zstraxovkata tq poema 40% ot stoinosta na telefona ti si dal 169 kato maxne6 tezi 40% se polu4avat 67,6 lv. ane 50 kakto sa ti kazali pone se razxodi do tozi magazin kaji i 4e sa kreteni i gi zapitai do koi klas sa u4ili :)