Автор Тема: fujifilm s1600 дефект  (Прочетена 486 пъти)

djamal_ch

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
fujifilm s1600 дефект
« -: Юни 16, 2010, 03:58:43 pm »
Здравейте. При мен проблема е следния, и Ви моля за информация и помощ. Купих си фотоапарат от официален представител на Фуджифилм за България. Още на следващия ден установих,че има дефект. Ходих до магазина (в който никак небяха любезни както при купуването) разгледаха го, провериха за външни повреди от моя страна, не откриха такива понеже си е нов на 2-3 дена. И ми казаха,че това е фабричен дефект и трябва да се изпрати на сервиз в София и казахач че срока в който ще го ремонтират е минимум 1 месец! Аз им обесних,че апарата ми трябва и немога да се лиша от него за един месец. Те казаха, че нищо немогат да направят,че това са сроковете за ремонт. И така останах с дефектния апарат. Към Вас въпросът ми е дали мога да искам нов или изобщо какво да направя,къде да се оплача? Благодаря Ви предварително.

bloucester

  • Гост
fujifilm s1600 дефект
« Отговор #1 -: Юни 16, 2010, 06:16:59 pm »
Имал сте право да върнете стоката до 3 дни след покупката... Вече трябва да чакате и да се молите, освен ако самите Fujifilm нямат някаква специална политика в полза на клиента. Свържете се директно с тях и сигнализирайте на Комисията за защита на потребителите, че са ви отказали да върнете апарата през първите 3 дни.

djamal_ch

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
fujifilm s1600 дефект
« Отговор #2 -: Юни 17, 2010, 02:57:58 pm »
Благодаря за помощта. Свързах се с управителя на фирмата- г-жа Георгиева. Искам да и благодаря. Благодарности и за целия им екип и политиката която водят за в ползана потребителя. Тя каза че понеже това е фабричен дефект, те ми го сменят с нов. Днес им го изпратих и утре чакам новичкия. Благодаря от ново и за помощта от форума...

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
fujifilm s1600 дефект
« Отговор #3 -: Юни 17, 2010, 03:00:45 pm »
В течение на първите шест месеца от срока всяко несъответствие на стоката лежи в тежест на продавача. Това е така, защото несъответствието, проявило се в този период, се приема да е съществувало към момента на доставката (чл. 108 ЗЗП), освен ако се докаже, че несъответствието се дължи на естеството на стоката или характера на несъответствието. Важно е при предявяването на рекламацията , същата да е вписана в Регистъра за рекламации на магазина и ясно да сте записали  претенциите си