Архив > Компютри, Плейъри, Телевизори, Радио

Гаранция - Мултирама

(1/1)

papi92:
Здравейте! Купих си безжична мишка от Мултирама и на втория месец адаптера й се скапа, върнах я на гаранцията и вече 2 седмици не са я поправили. Интересува ме какво е времето в което те са длъжни да отстранят проблема и кога мога да поискам нова стока. Защото това не е първият такъв случай с Мултирама?

bloucester:
Принципно са 30 дни, но за консумативи не знам.

severfen:
1. Да... 30 дни е срока за отремонтирване на стоката.
2. Можеш да искаш подмяна с нова и сега, НО търговеца решава как да удволетвори рекламацията ти. Тоест ако тои реши, ще ти я смени. А кога търговеца ще е длъжен да ти я смени с нова, няма регламентирано такова задължение на търговеца в закона. Може само да ти я ремонтира колкото пъти си поиска*.
3. В закона няма понятие консуматив. Дори тонера за принтера е стока, а не консуматив. Разбирасе естеството на тонера е по-различно и тои попада в графата \"липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.\". И не може да бъде отпрявана рекламация за него. НО мишката не влиза в тази графа.

Навигация

[0] Списък на темите

Премини на пълна версия