След като е работил и е дефектирал, не можеш да го върнеш. Ако всеки път дефекта е един и същ, то тогава:
1. След поредния ремонт. В които имаш пълен набор документи, рекламация на дефекта в книгата за такива в магазина. Гаранционна карта с описан дефекта, как е отстранен от коя до коя дата е бил в сервиза фотоапарата. Така имаики всичко това (което е задължително да ти бъде предоставено) и апарата се повреди пак със същия дефект. Отиваш в магазина и вписваш втора рекламация, но НЕ за дефектирал апарат а за не коректен (компетентен) ремонт на предишния дефект. Така много грубо връщаш топката в сервиза. Резултатите са 2 или ти отнемат гаранцията защото си уж изпуснал апарата или ти го подменят с нов защото им е ясно, че дефекта ще се повтори и че ти пак ще се оплачеш и тогава може да отнесат глоба.
Алтернатива е да си носиш апарата всеки месец да го разтръскват и тои да тръгва за 2 3 седмици.