Автор Тема: Карфур  (Прочетена 3403 пъти)

yakovski

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Карфур
« -: Декември 19, 2010, 04:12:40 pm »
Здравейте. Днес пазарувах в Карфур в Пловдив. На количката имаше реклама, че ако пазаруваш над 100 лв. получаваш подарък. Сметката ми бе 108.13 лв. Попитах на касата за подарък и вената ми обясни, че промоцията е изтекла преди 2 месеца. Отидох на гише информация и оттам получих същия отговор. Служителките ми обясниха, че това е стара табелка, която \"просто не е сменена\" и \"ако искате пишете в книгата за оплаквания\" Прилагам и снимки на касовия бон и табелката. Помолих да повикат управителя, но иронично ми обясниха, че е неделя и няма кой да вземе отношение. Като потребител се почувствах зле и в безизходица. Моля Ви, за съдействие не толкова за подаръка, а за подобряване отношението към клиентите.

natalia

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
    • Профил
Карфур и Кауфланд - изравняване на цените?
« Отговор #1 -: Април 18, 2011, 12:32:45 am »
Искам да попитам: Някой забелязал ли е как Карфур и Кауфланд поизравниха цените си...ей така - междудругото.
Само един пример ще дам, но не мога да кажа точните месеци. В Кауфланд цената на адаптирано мляко Нутрилон-1 беше 9,56, а в Карфур(когато го отвориха) - 10,15лв. Мина около месец или по-малко от отварянето на Карфур с тази цена. След това цената и на двете места беше вече 9,85лв. Скоро не съм вземала от никой от двата магазина, затова не мога да кажа настоящата им цена, но това изравняване ми направи впечатление тогава.
Забавното в случая е, че явно, за да не е ощетен никой от двата магазина, цената как случайно попадна между двете цени, да не би някой от тях да се засегне... (9,56+10,15)/2=около 9,85...

Йорданка Ненчева

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Карфур в Пловдив - лошо отношение към клиентите
« Отговор #2 -: Май 28, 2011, 12:41:38 pm »
Здравейте!

Днес пазарувах в Карфур - Бургас и за пореден път се заричам да ми е за последно. Днес проблемът отново беше цена, която уж случайно беше разменена с друга. Купувам саксийно цвете като точно под него има цена 8.49лв. На касата ми искат 9.99лв! Касиерката се изчервяра и ми казва да говоря с управителя, защото подобни неща се случват по няколко пъти на ден. Отивам на информация, а от там \"любезно \" ми обясняват, че вината си е лично моя и ако съм за 1.50лв да им върна цветето. Работа не е за 1.50, повярвайте ми. На саксията пишело група 7, а на цената група 6. Аз трябвало да си проверя цената на баркодчетците!!!! Ами ако имам пулна количка със стоки?????? разговор с управител ми беше отказан, а аз бях обявена за \" нервна и невъзпитана \".
Същото нещо стана преди няколко седмици, но този път с омекотител. Преди него попаднах 5 пъти на развалени шоколадови изделия, чийто срок на годност беше минал преди 20-30 дни.
Преди месец купих брашно, на което пишеше ТИП 500. Брашното беше сиво на цвят, а \" любезната\" служителка от информация ми отказа рекламация, защото нямам касов бон за брашното, което е купено преди 10 дни. Влязох в магазина и купих втори пакет, който беше в същото състояние. След като им го занесох с касов бон споделиха, че вече имат върнати над 50 пакета.
Последата случка е от миналата седмица. Купуваме кафемашина Делонги на промоция. Радоста беше голяма, но не за дълго. Оказа се, че когато поставим цедката, ръкохватката не може да се затвори. На нов ред се връщаме в магазина. Този път попаднахме на любезна служителка, за което й благодарим. Тя ни записа координатите с уговорката, че на следващия ден ще се обади. Ръкохватката на машината уж беше сменена от нейните колеги, но се оказа че цедката е наместена с помощта на чук и положението е същото. Опитаха се да ми убедят, че след година-две нещата ще се оправят. Е, ние не приехме и за тяхна жалост си взехме парите обратно след 4 разходки до магазина и поне 3 часа безмислени разговори.

Моето питане е: Кога ще престанат да ни лъжат и да ни се подиграват? Кога ще престанат да ни пробутват боклуци? Кога клиентът ще е номер 1 за тях и ще имат нормално отношение?

Отдавна спрях да купувам каквато и да било храна от този магазин, но мисля да спра да влизам там изобщо.

egotseva

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 98
    • Профил
Re: Карфур и Кауфланд - изравняване на цените?
« Отговор #3 -: Ноември 05, 2012, 12:46:29 pm »
Нали министър Найденов обикаля магазините и ги кара да свалят цените. Това се е чист популизъм. Нищо не се постига с тези мерки, защото веригите не губят от печалбата си, а натискат цените на производителите. И така ще се чудим, защо като си купуваме сирене, то не е сирене. Никой не си дава труд да анализира ситуацията и да помисли кака да се вдигнат доходите на хората.

galinanedkova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Re: Карфур и Кауфланд - изравняване на цените?
« Отговор #4 -: Април 06, 2013, 09:35:48 pm »
Здравейте, студентка съм 2-ри курс специалност Маркетинг.
С  учебна цел правим проучване на тема –„Супермаркетите”.
Ще Ви бъда много благодарна ако споделите вашите мнения, като попълните една кратка анкета http://www.ehac-cluster.com/iwr.asp?project=RETAIL1 .
Крайният срок за попълването 14.04.2013г.
Благодаря Ви предварително!
« Последна редакция: Април 06, 2013, 09:37:50 pm от galinanedkova »

mayahpetrowa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
    • Профил
Re: Карфур и Кауфланд - изравняване на цените?
« Отговор #5 -: Април 07, 2013, 02:15:23 pm »
Здравейте,

Ние сме студенти в  2ри курс ,  ИУ - гр.Варна.  Каним Ви да вземете участие в нашето проучване свързано със супермаркетите в България. Проучването е с нестопанска цел и резултатите от него ще бъдат използвани единствено с цел обучение. Представяме Ви въпросник, състоящ се от 9 кратки въпроса. Ние мислим, че ще Ви бъде лесно да го попълните, защото въпросите са интересни и свързани с решенията, които взимате всеки ден като клиент. 
Крайният срок за попълване е 14.04.2013г.

Предварително Ви благодарим за съдействието!

Линк към въпросника :
http://www.ehac-cluster.com/iwr.asp?project=RETAIL1