Автор Тема: Проблеми с МАГАЗИН 345  (Прочетена 25118 пъти)

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Мисля, че малко детайли по темата как точно да станем \"респонденти\" и какво се очаква от нас като такива биха били полезни.
« Последна редакция: Май 31, 2007, 02:31:01 pm от Izida »

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
уважаема Ирина,

 Вие, както и може би 100% от мениджърите в България нямам никакво понятие какво изисква и как се практикува тази професия. Препоръчвам Ви да отидете на стаж във Великобритания или Германия например, за да се научите какво точно е това \'мениджър\'. Задавате глупави въпроси : как да мотивираме работниците? Как според вас се мотивират работници? А Вие като мениджър какво точно управлявате? Хората? Нямате и най-малка представа как да направите един клиент доволен от това, че е пазарувал във Вашия магазин! А тези мои думи се потвърждават от факта, че има оплаквания ( не едно или две) от всички големи търговски вериги. Потърсете каква е статистиката за Великобритания, Германия и т.н. и ги съпоставете с реалността в България! Много Ви моля-направяте го преди да напишете дисертацията си (или някоя книга) и да объркате кандидат мениджърите още повече. А и не губете времето на хората да ги питате какво харесват и какво не в едно обслужване - на Вас просто Ви липсва началото, а без начало - няма да стигнете до края. Вие просто незнаете какво точно трябва да правите.

Irina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Уважаема Izida,
Правите впечатление на изключително интелигентна жена. Благодаря за Вашата съпричастност относно моето изследване. Преди време създадох една анкета за удовлетвореността на потребителите относно качеството на обслужване в търговски вериги. Съдържа 30 въпроса и се попълва върху анктена карта. Поради необходимото време за попълване се колебаех между \'анкета в дома\'  и \'анкета на работното място\'.Осъзнах, че това ще бъде изключително трудно. Извадката трябва да бъде поне 400.
Направих пилотна анкета с 15 респондента, които ги открих от листата ми в ICQ и skype. Изпращайки анкетата по нета, разбрах колко е трудна за попълване, когато не е пригодена за този формат. Реших да я направя електронна и да редуцирам броя на въпросите. Отначало си мислех, че така ще се изкривят резултатите, защото се ползват само хора, които имат нет. Сега си мисля, че с едно ограничение в изследването мога да направя един сайт, на който да я кача. Или пък тук към форума да бъде. Още не ми се е избистрила идеята.
Електронният вариант ще бъде комбинация между \'дома\' и \'работното място\'. Дано умните хора от Специализирания научен съвет го разберат.
Ако Ви хрумне нещо, моля споделете го

didy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Пиша това писмо по повод моето разочарование от обслужващ персонал, работещ във верига магазини 345.Живея в младост 4,и често посещавам магазин 345,който се намира да бизнес парка.За жалост обаче не много често съм доволна от обслужването.Редовно посещавам магазинът и винаги плащам с карта,оказва се че това може да се практикува само при някой служители,докато при други това не е практика.Днес за пореден път се  оказа,че не мога да платя по този начин и на въпроса ми защо това никъде не е упоменато и от къде клиентите да знаят кога е възможно да се плаща с карта,ръководителян нощтна смяна ми обърна гръб и не пожела да ми даде никакъв отговор.Смятам,че поне можеше да се извини,или да каже,че ПОС терминала не работи,но той предпочете да се обърне на другата страна и да не пожелае да ми даде отговор.Попитах го дали мога да разговарям с управител,а той каза,че няма такъв и не може да ме свърже с друг по-висшестоящ от него в този момент.Аз се питам как може да има такава наглост,че да не се извини най-малкото,а да обърне гръб на клиент.За това аз смятам,че като потребител имам някакви права и мисля да си ги отстоявам,не мисля,че е правилно и най-малкото редно това отношение.Никога не съм била груба,или настапателна,но сега мисля да не оставам нещата до тук и да продължа да търся начини да се оплача на по-висока инстанци и този вид отношение да се прекрати.ако някой има възможност да ми даде някакъв телефон за връзка с някой ръководител,на когото да мога да изразя своето мнение ще му бъда много бладодарна.

versi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Аз искам да се оплача от безобразното отношение на управителя Юлия Желева на магазин 345 В Младост намиращ се в бизнес парка.За мен това е една истеричка тя е за лудница аз работих там и тя за наи малкото нещо викаше.Например аз сам за първи ден на работа и я питам наи спокоино каде да изхвърля боклука а тя ми отговаря аз да не сам боклуджия.Един мои съсед и направи забелешка а тя му отварна ти коиси и т.н.но просто не си заслужава да пиша за нея не заслужава ни наи малко внимание.Но чесно ви казвам тя е за лудница не заслужава да е управител на 345.

Nikolai Mirkoff

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
МАГАЗИН 345
« Отговор #20 -: Февруари 08, 2008, 07:06:11 pm »
Здравейте на всички, които четат тази тема! Първо да се представя аз съм Николай Мирков служител във верига магазини 345 в софия. По - точно магазина, в който работя се намира в лозенец. Тези коментари , които чета тук за веригата в повечето пъти наистина са верни. Много малко хора от персонала в този магазин са наистина отговорни и съвестни....Много често получаваме оплаквания от клиенти относно обслужването на щандовете с колбаси и сирена , от касите, от неправилно наредените етикети и от хигиената в магазина. Работя от година и половина в магазина и мога смело да обясня защо цялата тази безредица цари в този магазин. В този обект кандидастват само хора или с умствена изостаналост или хора които са вече на такава възраст на която вече не могат да си намерят друга работа освен тази. Всичко се свежда до там , че заплатите са ниски и млади и амбициозни хора никога не биха кандидатствали за толкова малко пари в замяна на тежката и уморителна работа,  която  е ежедневие в този магазин. Тъй като персонала никога не достига , управителите искат да задържат възможно повече персонал като бройка в магазина отколкото като качество. В резултат на това тези безотговорници които са наети да работят никога не вършат работата си съвестно. Ето от там идват всичките недоразомения по отношение на обслужването на клиентите и всички други нередности в магазина. Благоря много за вниманието , ако искате оставете своя коментар :)

Nikolai Mirkoff

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Az sam slujitel v magazin 345 lozenec , i moga da kaja 4e pri nas e sa6tata rabota , v tozi magazin rabotqt samo psihi4no bolni , gluhonqmi , i sakati hora , az sam edinstvenoto mom4e dnevna smqna v tozi magazin i sami se se6tate 4e cqlata tejka rabota i otgovornost pada na men , az sam edin ot malkoto normalni hora v tozi magazin. znaete li kakvo e da raboti6 na kasa , mejduvremenno da pribira6 stoka , da priema6 hlqb i da redi6 preocenka ednovremenno.....gledkata e tragi4na !!!!! i nakraq kato doide nqkoi klient s vkisnatoto si nastroenie ti idva da si tegli6 noja .....ne kazvam 4e vsi4ki klienti  sa takiva , naprotiv , moje 90% ot klientite v magazina gi poznavam i sme v mnogo dobri otno6eniq , ne vednaj sam 4erpen nai razli4ni ne6ta ot dovolni klienti , no vinagi ima i takiva koito te izkarvat izvan nervi ...klienti naistina ne vinagi i nie ( personala ) sme pravi , no vsi4ko 6te bade po lesno ako se razbirame po spokoino!!! blagodarq za vnimanieto

regular

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Гледам, че скоро тези оплаквания ще навършат годинка! Как е, ефект от тях забелязва ли се в клоновете, за които сте писали? Едва ли. Иначе щяха да засегнат всички клонове на веригата, а на мен буквално ми се реве от нашия до х-л \"Плиска\" на ул. \"Коста Лулчев\". Те са ми най подръка, но да ви кажа, до тях вече прибягвам единствено ако закъсам за цигари след 22 ч. Трагични са, милите!
- има страшно текучество на касиерки и новите все не знаят какво и как;
- трябва да пия валерян, преди да застана на щанда за хляб - вечно няма никой от персонала, а ако лелката от съседния щанд след 10 мин. чакане се смили и дойде да ме обслужи, то го прави така, сякаш ми дарява 200 дка гори на Ривиерата; преди няколко дни една нагла твар я чаках с демонстративно скръстени ръце, докато се наприказва с някаква друга особа за двегодишното детенце на не-знам-си-коя; всичките са влудяващо мудни!!!
- редовно засичам стоки с изтекъл срок на годност - последно бяха едни палачинки;
- за две години съм им платила шест развалени салати (в това число - пилешката снощи), едно плесенясало топено сирене с шунка, два пъти - вмирисани лионски наденици, доста пъти - чеснови земели, които трябва да се режат с флекс, кухи портокали и т.н. и т.н.
- от няколко месеца лентата на една от касите не работи, но... карай, пребутваме купчинката на ръка( Работят с такава безумна надценка, а се стискат за елементарна поддръжка на базата си!);
- сюрреалистичният им щанд за плодове и зеленчуци заслужава съвсем отделен коментар - могат да те разплачат както с качеството си, така и с изродските си цени!
- за учтивост и качество на обслужване дума не може да става; не дай си боже пък да направиш забележка-а-а-а...

Много се надявам да бъдат взети някакви мерки. Другият най-близък магазин ми е на 500 м по-далече, но този преход на открито е за предпочитане пред играта \"тека има, тука нема\" всеки път, когато се прибера с торбите и започна да правя разбор на покупките - това за хладилника, това за кофата за боклук.
« Последна редакция: Март 10, 2008, 06:19:37 pm от regular »

kudrevelko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
В МАГАЗИН 345 ЛЪЖАТ!
« Отговор #23 -: Април 02, 2008, 11:20:35 am »
Нека и аз да споделя какво ми се случи тази сутрин в Магазин 345 в Бизнес Парк София -  Младост 4!
На път за работа се отбих да си купя нещо да закуся!
На касата при сметка от 2.10 лв., аз дадох на касиерката 10лв.!Тя ме попита за 10 ст. и
аз и дадох 11ст.,като и казах да не ми връща 1 ст.!Минах отстрани да си сложа закуските в
найлонова торбичка и да си изчакам рестото,но такова не получих!На касовата бележка беша маркирано,че съм дал 2.11 лв!
Естествено аз повдигнах въпроса за моите 8 лв!
Започна се броене на оборота в касата!Дойде и друга жена,представяща се за управител!Разпечатаха оборота на касата!
Четири пъти броиха касата и четирите пъти касата излизаше назад с около 8 лв.!
В девет часа сутринта касата да е назад с 8 лв?Плюс моите 8 лв.?
Попитах за камери,за да може да се види колко пари съм дал на касиера и да приключим с проблема!
Отговориха ми че камерите им не можели да покажат това???
Навсякъде камерите се слагат да се вижда какво става на касата!Било то и за сигурност на служителите на касите в магазина!
Така и не си получих рестото!
Значи днес аз закусвах за 10лв.,а май касиерката ще е с допълнително възнаграждение  до края на работния си ден!
Не знам това ли им е политиката на собственицте да крадат клиентите!
Възмутен съм!
Просто нямам думи за това безобразие!Лъжат и крадат!

kudrevelko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
В МАГАЗИН 345 ЛЪЖАТ!
« Отговор #24 -: Април 02, 2008, 11:22:52 am »
На всичкото отгоре и мен изкараха виновен,че не си знам с какви пари разполагам
и каква сума съм дал!

izlugan

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
В МАГАЗИН 345 ЛЪЖАТ!
« Отговор #25 -: Април 12, 2008, 05:24:30 pm »
www.izlugan.com

Българска социална интернет база данни за оплаквания, сигнали за измами, неправди, несправедливости, недоволни потребители организации и фирми.

zoris

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Надявам се да обърнете внимание на оплакванията, които са написани до този момент, защото смятам са напълно основателни. Пиша ви по повод случващото се в Магазин 345 в Бизнес парк \"Младост\" 4. Днес - 21.04 някъде към 14:00ч, отивайки да си купя боя за яйца се наредих на опашката на 2ра каса. Там обслужваше една г-жа с червена коса (за съжаление не успях да и видя името), която след известно изчакване на опашката от група хора ни уведоми да се преместим на друга опашка, защото искала да стане. Аз от своя страна и обясних, че чакам от 15 минути на тази опашка и откавам да се преместя на друга, на която да чакам същото време! Явно поизнервена от нещо г-жата почна да нарежда, че и тя била човек (, което е явно) и и било писнало от всички селяни в Бизнес парка!!!! След тези думи поисках да говоря с Управителя на магазина, защото да нарича така всички клиенти на въпросния магазин, както и да се държи по този абсурден за мен начин беше АБСОЛЮТНО недопустимо, но такъв за съжаление не се появи!!! След това г-жата продължи да говори НЕДОПУСТИМИ за продавач в магазин неща, но след като си платих чинно реших, че няма смисъл да споря с явно не знаещ какво е клиентско отношение човек. Бих желала да обърнете внимание на тази служителка и да бъде наказана както следва. Никой не я е карал на сила да работи в магазин. След като има слаби нерви да отиде да се лекува някъде, а не да обижда клиентите. Бих желала да отбележа също, че СЕЛЯНИТЕ от Бизнес парка, както ги нарече г-жата, правят основния оборот на въпросния магазин, както и изкарват заплатата И. Моля да проверите случая и да ми отговорите на e-mail, с който съм регистрирана в сайта. Надявам се да обърнете внимание на оплакването.

nqkoq

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
DO ZORIS:A na men mi pisna vie sas va6to samu4ivstvie da idvate i da mi mqtate parite i da si mislite 4e ste bogove.Da ima opa6ki i 6te 4akate dokato selqnite ot Sofiq ne se mahnat ili dokato vie gospojo ne sprete da revete i da se oplakvate kato dete kato ne vi haresva ne pazaruvaite ot nas nikoi ne vie zadaljil.I golqm pras 4e rabotite v biznes parka ne znam za kakvi se mislite.Kato 4eli vi davat kosmi4eski zaplati koi li den 6te otnesa nqkoq ot vas ne moga da razbera.Idvate sas virnat nos v magazina i kato mi doidete na kasata pla6tate samo edin sandvi4 ot 2 lv i kakvo tova e po dobre ne vlizaite ili da tragnete da mi pla6tate s karta edin sandvi4 ili edin vesnik ili.....(da ne prodaljavam o6te kakvo)ETO ZA TOVA 4AKATE PO 15 MIN I 6TE SI 4AKATE O6TE DALGO VREME DOKATO PRODALJAVATE DA SA6TESTVUVATE I SAMO DA VI KAJA 4E NE NIE SME PROSTI A VIE 6TOM PI6E6 PO ADRESA NA DRUGI.

B.Trueger

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 68
    • Профил
Гледам, че вече кой ли не писа по тази тема, та и аз ще си споделя опита.
Онзи ден, в баничарницата до \"Република\" си купих баница и помолих момичето \"ако може по-препечена\". Тя ме погледна особено, взе тази, която беше най-близо до нея (не особено препечена) и ми я даде. Възмущението ми беше огромно - какво да правя ! 1 !

(Само моля дръвниците Izida и Elenaaleks да не ме питат, дали си пазя касовата бележка - там такива не дават, и дали съм купил баницата като фирма или като частно лице)

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
B.Trueger : нека не се обиждаме. Може да сме дръвници, но си знаем правата. А вие пишете в тема, която няма нищо общо с баниците. Пък и май сте изтървали момента да се оплачете - що не казахте на място, ами чак сега се сещате. Ама хапнахте баницата нали? Пък и що не взехте касова бележка - те не дават, защото никой не иска. Аз като искам - защо ми дават.