Автор Тема: Проблеми с МАГАЗИН 345  (Прочетена 29414 пъти)

B.Trueger

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 68
    • Профил
Знам, че с \"колежката\" ти сте много силни по законите, затова искам да припомня: нама закон според който продавачът да е длъжен да е любезен. Формалното право да му дава разпореждания и да има изисквания към него има само работодателят. Ако попаднете в магазин в който собственикът е и продавач, то той спокойно може да откаже да ви обслужи и да ви прати на м .. си. Вие имате обаче ответното право - след това да овикате всички възможни форуми !

По същината на темата, тук много ясно бяха казали \"като не ви харесва - не купувайте салати от тук !\"

(Колкото за баниците, това беше само закачка. Елена Алексиева е от Варна и знае, че там вече 1 година няма баничарница.)
« Последна редакция: Септември 21, 2008, 03:26:36 pm от B.Trueger »

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
B.Trueger,
ще кажа само, че се чудя : що някои хора ги е страх от мечки, но пак се натискат да ходят в гората?! За мен щом някой се оплаква за методично лошо отношение в магазин, сам си го проси. Аз ценя спокойствието си и за това ако сметна, че някъде ме нервират, спирам да ходя (независимо дали дават касови бележки или не!)

П.С. Както не можем да задължим някой продавач да е любезен, така не можем да превъзпитаме и теб (визирам \"дръвнишкото\" ти изказване). За сметка на това обаче тук мненията ти могат да бъдат модерирани.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
B.Trueger,
Да, няма закон, който да задължи някой да  елюбезен, затова не ходя в магазини, в които са се държали \"просташки\".

Тая Елена Алексиева нито я знам коя е, нито знам от къде е, нито мога да разбера какво общо има с баниците. Ако искате да правите асоциации с моя ник - трябва да се постараете повече
« Последна редакция: Септември 22, 2008, 05:10:12 pm от elenaaleks »

victorel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте на всички в този форум.
Никога несъм бил касиер в магазин. Бях собственик на фирма за търговия на стоки и услуги.
Преди това съм работил в големи международни компании и непрекъснато съм работил с хора (не казвам с търговия..). Колегите ми са ми били \"клиентите\". Учили са ме на \"бизнес\" поведение, така, че да знам, да рзбирам и да показвам съответното за всеки случай поведение - защото всички сме уверени, че чрез ясни и точни спазвани от всички \"правила\" живота ни ще бъде по-лесен. Човек по природа е неотзивчив и с чувството, че винаги той е прав, независимо дали клиент или търговец. Замислете се всички. Нека преди да се оплачеме да се поставиме на местата на ответната страна. Не че аз като редовен дългогодишен клиен на най-близкия ми хранителен магазин - \"Т Маркет\" в Красна Поляна, съм бил винаги щастлив от отегчената физиономия на някоя продавачка или на неуместните приказки на касиерките (обикновенно почти винаги около 1 час преди края на раб. им ден ми се случваше да пазарувам). Не че ги защитавам, но за магазин 345 в Младост 4 мога да кажа само ПОХВАЛНИ слова. Имах неудоволствието да работя доста месеци в Бизнес Парка. Непрекъснато и денем и много често и вечер пазарувах от магазин 345 там. ВИНАГИ съм оставал супер доволен от обслужването им, от добре подредените щандове и учтивите касиерки. Предлагали са ми вместо да си оставям стоката, за която не са ми достигали пари, и да се разкарвам до банкомата до входа на магазина, да си платя с дебитната карта. Ясно е за всички, че тези които работят в БП София, работят във фирми, които ги осигуряват на пълна заплата и им превеждат парите по дебитни карти. Не биха си позволили лукса там да останат или без POS или без работещи няколко в близките 100 метра банкомати наоколо. За хората населяващи Бизнес Парк София, както и за тези возещи се в автобуса от/до Плиска-БП, мога да кажа само, че са БЕЗУМНО големи дразнители. Очевидно е, че не са от Столицата и единствените и неспирно вълнуващи ги въпроси, свързани със среднощните им преживявания и/или квартирните им проблеми ги пренасят навсякъде със себе си. Виждал съм групи от такива излезнали в обедната си почивка да създават огромни опашки в 345, само за 1 банан, или кофичка обезмаслено кисело мляко или пакет фъстъци. Хората на голямото \"добрютро\", които още в петък по обед дружно се изнасят към бул. \"Цариградско Шосе\" и правят невероятните задръствания на изхода на София, на път за родните си места и мене са ме изнервяли. А като клиент на опашките им във въпросния магазин - 345, съм се чудел горките продавачки, които стоят там от рано сутрин по 12 (незная колко точно) часа как въобще издържат. Аз БЪОБЩЕ небих издържал на тяхно място. Нека СЕЛЯНДУРИТЕ (Софиянците от понеделник до петък) дошли в София или по-точно издигайки се в собствените си провинциални очи, започвайки работа в столицата, да не се правят на велики клиенти, изнервяйки и клиенти и продавачи.На всички нас ни писна от тях и най-вече от това, че винаги се съгласяват да работят на заплати дръстично по-ниски отколкото ние бихме работили а после се опитват да се показват като \"елита на нацията\" предпочетени от стиснатите работодатели.
« Последна редакция: Септември 30, 2008, 02:13:16 am от victorel »

Izidа2

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Дописката не е лоша - постарал се е авторът, има дори известни художествени качества (да нe се възгордееш, Victorel).
Така е - както го е написал човекът !

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Абсолютна глупост.
1. Защо хората да не ходят да работят където искат? Нали затова уж станахме европейци, а това е основния замисъл на ЕС - свободното движение на хора. Това обхваща не само границите, а и една страна като цяло.
2. Нека не обиждаме хората, като ги наричаме селяндури - това говори единствено и само за липсата на каквато и да е интелигентност и чувство за мярка. Това дали ще пазиш около себе си чисто не зависи от това къде си роден или от къде идваш, а от това как си възпитан. Защо си мислите, че кореняк софиянците са много чисти хора - виждала съм как госпожи на по 70-75 години обсъждат как младежът е изхвърлил картийката до кошчето в парка, пък те пуснаха боклука зад пейката.
3. Защо да не работят за по-малко пари? Всеки си има своя собствена цена. Аз работя много по-скъпо отколкото други колеги в моята област, но това, че днес ще се появи някой, който ще поиска по-малко заплата не ме плаши - аз съм професионалист и знам колко струват знанията и опитът ми. Ако някой се плаши от конкуренцията е редно да се замисли над това дали е конкурентно способен на пазара на труда.
4. Защо да не се наредя на опашка за един банан? Това, че искам кофичка кисело мляко или един банан прави ли ме по-малко клиент и трябва ли да изчакам всички с повече покупки да се изредят и тогава аз да се наредя на опашката? Разбра се, че не! Аз имам право да купя каквото поискам, независимо дали са 1 или 100 неща, и да си изчакам реда както другите.
5. Наслужителите на касата им плащат да стоят на касата в рамките на установеното работно време, и по желание - да бъдат учтиви. Това, че съответната служителка има някакви семейни или лични проблеми не ме засяга. Един професионалист, дори прост продавач, много лесно би могъл да игнорира личните си проблеми в работата и обратно. В края на краищата човекът от другата страна не е виновен, нито е предизвикал въпросните проблеми и не виждам защо трябва да го отнесе.
6. Всеки се вълнува от своите собствени проблеми. Мен ме вилнуват едни неща, вас - други. От какво да се вълнуваме ако не от собствените си преживявания???? Може би искате ние всички да се вълнуваме от вашите преживявания?

Изнервяте се, защото сте стресиран/а и трябва да си го изкарате на някой. Лошото е, че с думите си навивате пружините на други хора, които може би вече са забравили от къде са дошли. Това поражда омраза и ненавист между хората, води до допълнително изнервяне, особенно на пътя. Често когато се возя в такси в София чувам думите (примерно, всеки път са различни): Ся ша ти покажа аз на тебе, миризлив селянин, последвало от маневра, която, ако може да доведе до катастрофа.

Затова не ви прави чест да пишете глупости и сам/а да си навивате пружината и пружините на другите. Ако сме по-малко агресивни, ако приемаме другите такива, каквито са - ще живеем по-добре. Всички губим от излишната и неоснована агресия...
« Последна редакция: Септември 30, 2008, 01:10:11 pm от elenaaleks »

Izidа2

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Мисля, че е добре все пак малко да се плашиш от конкуренцията. А между впрочем, фирмаджията, който ти дава заплащане \"по-скъпо отколкото на колеги в същата област\" знае ли, че висиш по цял ден във форумите ?.
(Ако го знам кой е ще му кажа да ви спре интернета !)

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
Изида лъжа ли се, или се опитваш да вкараш хумор с последните 2 поста? Само че много студен някакъв? Или пък вече се чустваш софиянка? Много ще ме разочароваш ако е така!!! Но все още не мога да разбера предния ти пост за да затвориш устата на човека, с тези жестоки четки ли е? Които са брутално нереални, защото нито е така, нито дописката е добра, нито авотра се е постарал, нито поста има някаква художествена стойност. В случая имаме същата прибързана глупост, която се използва при хвърляне на боклук от балкона! А то е констатация на: чуто, видяно, прибързано, НО НЕПОМИСЛЕНО!
Елена Алекс много добре е отговорила...
Съвет: Псувайте тези, които докараха цялата държава до немотия, и централизираха всичко в един град! Като само в него има някакво заплащане, а в другите не... няма как да не дойдат повечето българи в него! И те нямат никаква вина! Добре че е ЕС малко да разпредели пазарите!
П.С. Изида, все още ми е странно човека те нарича селяндур (като съм сигурен, че няма предвид благородник, който честно си изкарва хляба във ферма), а ти му се кефиш? Недоумявам... едно е да му отговориш любезно, друго е да му се кланяш, публично!

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Izidа (с \"а\" на кирилица) е просто имитатор, не е моят профил. Колкото до обиди за \"селяндурщина\" - това за мен е просто достойно за игнориране и говори само за себе си за човека, написал мнението.

Вече е Izida2 за да няма объркване, че съм аз.
« Последна редакция: Октомври 01, 2008, 11:10:26 am от Izida »

A3

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Днес, 27.11.2008г., малко след 18 ч., реших след края на работния ден да напазарувам в един от многото магазини, близо до вкъщи. За съжаление изборът ми се спря на магазин от веригата 345... оня, дето се намира на ул.Веслец (близо до Дондуков). По принцип съм пазарувал винаги от другите вериги, но този път пътят ми за вкъщи минаваше през този магазин. Исках да си купя една зелка, за да си направя поредната салатка... едно малко утешение за края на един тежък работен ден... както и да е...
Влязох в магазина и естествено се насочих към \"сектора\" със зеленчуците. Стигнах до зелето, но не видях никъде етикет с обявената цена за килограм. Тъй като реших, че просто аз не мога да я видя (а не че просто никой не си е направил труда да я слага), започнах като изследовател да оглеждам всеки квадратен милиметър наоколо. Не видях къде \"домакините\" са скрили табелката с цената. След като се убедих, че такава въобще няма започнах да се оглеждам за служител на магазина, когото мога да попитам. Естествено единствените хора, които бяха там, бяха двете касиерки (естествено веригите магазини не поддържат състав от други служители... нормално). Едната от двете касиерки беше доста заета, обслужваше цялата опашка от чакащи мирно и кротко реда си клиенти. Другата обаче се суетеше около работното си място, може би имаше някакъв проблем с машината, нямаше как да знам. Естествено реших, че е по-удачно да попитам нея, вместо другата. Попитах я колко струва килото зеле, и че нещо не намирам табелката с цената. Уверявам ви, че съм използвал доста спокоен и равен тон (имайки предвид, че и бях доста изморен), не съм използвал обидни думи и/или квалификации, по нищо не приличах на човек, който иска да се заяжда, да къса нервите на продавачката или нещо подобно.
Думите, които използвах бяха буквално следните: \"Много се извинявам, колко струва килото зеле, че нещо не виждам табелка с цената?\". Ако някой от защитниците на продавачите (изказали се по-горе) може да намери някаква вина в поведението ми, грубост в думите ми, моля веднага да я сподели. Обещавам да си взема поука. Както и да е....
Реакцията на касиерката естествено беше изумителна (или може би като всеки българин трябваше да я очаквам), доста (меко казано) груба. Нещо от рода на: как се осмелявам да я заговарям, като виждам, че е заета. Бях доста изумен, още повече, че й бях задал съвсем простичък и елементарен въпрос, съвсем доброжелателно. Виждах, че другата касиерка е заета, и пак съвсем спокойно я попитах към кого тогава мога да се обърна. Уверявам ви, че думите ми бяха отново обикновени и простички: \"А кого тогава мога да попитам?\". Аз лично пак не виждам нищо нередно в един такъв въпрос, нищо грубо, нищо обидно или дразнещо. Съвсем обикновен, елементарен въпрос. Ако бъркам нещо, моля кажете...
За мое огромно учудване обаче касиерката извади от скритите си резерви цялото си налично количество наглост, и ми заяви най-категорично, че килото зеле при тях струва 2,50 лв. (както знаем като потребители, повече от 60-70 ст./кг. го прави направо непродаваемо). Това звучи малко като \"какъв съм аз низшия, че я питам нея висшата за толкова тривиални неща\", \"я ми се разкарай от главата\", \"нашето зеле е със специална цена, само за богоизбрани\" или нещо подобно. Уверих се, че няма да получа в скоро време адекватен отговор и се отправих към изхода, като им пожелах много здраве. Е, думите които използвах този път бяха: \"Ами тогава, много ви здраве...\". Да, признавам, че тези думи имат и леко язвителен подтекст, но аз пък (да си призная) вече точно това и имах предвид. Естествено тогава и другата продавачка се \"включи на живо\" и започна да ме укорява за поведението ми, че просто можех да попитам съвсем просто и спокойно и няма нужда да правя такива проблеми, и т.н., и т.н. Естествено вече нито я слушах, нито виждах смисъл да я слушам. Въпреки това със спокоен и равен тон й предадох разговора си с колежката й и тя каза нещо като: \"О, аз я чух, че нещо Ви отговаря, но не чух точно какво...\". Както и да е, не това имах предвид...

A3

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Това което исках да кажа обаче е, че след като излязох от магазина (и след като реших естествено, че повече няма да стъпя в такъв от веригата 345) реших, че трябва да се запечата този магазин и да му се сложи табелка \"Biohazard\" (т.е. \"биологична заплаха\" -> направо за човечеството). Такива правомощия обаче аз нямам, а не се сещах и кой може да има. Институциите, за които се сещах бяха данъчните, комисията за защита на потребителите (все пак те са длъжни нормативно да обявяват цените си на стоките, да ги поставят на видно място и т.н.) и т.н. Тъй като от опит знам, че проблемите във всеки бизнес идват единствено и само от лошия мениджмънт реших, че е абсолютно безсмислено да се обръщам към мениджъра на магазина. Реших, че той носи отговорност за проблемите в същия магазин. Реших, че този който трябва да знае за ситуацията е най-малко този, който търпи загубите от отлива на клиентите, а именно собственика. Разбира се купих си зеле от следващия магазин (от друга верига) и се прибрах. Отворих интернет за да намеря точните данни на собственика, за да мога да формулирам жалбата си правилно, коректно. Много е важно, когато човек се оплаква да може точно да формулира от какво точно се оплаква и от кого точно се оплаква. Естествено...
За да намеря данните индивидуализиращи собственика на веригата (седалище и адрес на управление, Булстат, др.), започнах да се ровя в интернет и да чета всеки сайт, в който е написано нещо за веригата 345 (между другото, така попаднах и на този форум). Уверявам ви, че цялата информация в интернет за тази верига е изключително и само негативна. Във всички форуми клиенти изразяваха своето недоволство от качеството на обслужване. Първите мнения датират от 2005-та година. А днес е края на 2008-ма година. Разлика няма.
Явно проблемът на тази верига е константен, непоправим. Явно никога няма да се оправи обслужването им... просто трябва да се \"заобикаля\".
п.п. Преди бях дълго време клиент на \"Била\", как пък нито веднъж нямаше нужда да питам служител за каквото и да било...
п.п.п. Във един форум открих изразени негативни мнения именно от \"...магазина на 345 на Веслец (до Дондуков)\". Така го бяха описали...

zLO

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Било е меко казано неучтиво от страна на Вики да се държи по този начин, но от друга страна служителите в магазина не са виновни за качеството на предлаганата стока. Самата аз съм била касиерка и не е приятно, когато някой прави остри или не чак толкова остри забележки относно продуктите. Аз не съм виновна за това, че мижавите сандвичи се предлагат на тази висока цена или че това, което са ни доставили не изглежда достатъчно свежо. Ако стоката е в срок на годност си заема място на витрината. Като клиент и аз не се чувствам на седмото небе, когато стоката, която искам да закупя не е на ниво, но тогава или си мълча или просто не я купувам.
« Последна редакция: Ноември 30, 2008, 05:29:54 pm от zLO »

nikvel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Това е поредното оплакване от обслужването в магазин З45 в Бизнес Парка -кв. Младост 4 . Но този път става дума за новооткрития 2 -ри магазин в сгр. 7. Той е доста по-малък от първия. Има само 2 каси и обстановката е е от интимна по-интимна. Случката е следната. Купувах си закуска и цигари и след като застанах на касата и реших да платя с ваучери за храна за закуската, а с пари -цигарите, купона започна.Незнам, как си подбират персонала, но в тези два магазина в БПС не съм виждала нормално изглеждащи и държащи се касиерки. Може и да има , но аз не съм имала честа да ги срещна.
Лелката на касата едва се побираше в пространството, което е отредено за работното й място, с несресана коса и навъсено, подпухнало лице, явно не от сън(беше вече 8:15 ч. сутринта) без да ме поздрави, започна да маркира продуктите и след като ме видя , че изваждам ваучерите за храна, се разписка" Нееее, не може да плащате цигари с ваучери" Аз я попитах, защо не изчака, за да види, дали нямам намерение да доплатя с пари за цигарите. Но тя изстреля следващия въпрос "Защо не ми казахте преди да маркирам. Нямам право на един касов бон да маркирам стока , платена с ваучер и стока , платена с пари " Попитах я трябва ли когато пазарувам, първо да питам и след това да вземам и че като клиент, който си оставя парите, не ми е хрумвало, че може да има правила, по които да пазарувам в този магазин и че ако има такива, е редно да бъде обявено по някакъв начин. Съответната мразеща себе си и работата си женица продължи да се кара с мен, че то било написано на ваучера и.т.н. Изобщо не ме слушаше, а си повтаряше като папагал едно и също. Тогава аз се ядосах и съответно си потърсих правата като клиент, на висок тон. Доприпка някакво голобрадо и пъпчасало момченце, на възраст от около 20-23 гдини, което каза, че такива били правилата и че те не ги измисляли. Аз го попитах, какъв е той . Отговорът му беше, че е управител. Съвсем се изумих, защото по нищо не му личеше(нямаше униформа,за костюм и вратовръзка да не говорим, нито табелка с името и длъжността му).
И така," с песен на уста "започнах работния си ден.Аз също търсих координати на собственика или централното ръководство на тази верига, но не ги открих. Моля Ви, ако някои има  информация, да ми каже.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Опа, нещо съм объркал веригите.
Извинявам се за което ! :)
« Последна редакция: Април 02, 2009, 01:05:21 pm от Cambodja »

prostoAZ

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
До nikvel (или до овцата, занимаваща се с ваучери за храна на определени фирми, като \"Порше\" в Бизнес Парк, Младост-4) : Аман от комплексирани и недоклатени стари моми като теб, мила! Имам наблюдения върху твоята особа от друго място и случайно станах  свидетел на \"панаира\", който спретна онази сутрин. Никой не ти е виновен, че до обяд се сърдиш на себе си, а след обяд - са ти криви всички останали. Не мога да разбера как може да има такива злобни лелки, дошли от китното село Печурково, без следа от елемантарно възпитание и култура, които си мислят, че щом работят в Бизнес Парк София, са богоизбрани царски особи. (Нищо лично към хората от провинцията - повечето сме от там, но има ХОРА и хора...)
И на теб, като не ти харесва не пазарувай от този магазин - без мизерната ти сметка от 5 лева, веригата няма да обеднее. Жалко е, че клиентите искаме човешко отношение, а повечето от нас не се замислят, че се държим като животни. И ти, вместо \"да даваш наклон на служителите на къде да пикаят\", спазвай правилата, които се изискват и важат и за самите тях. Ако аз бях на мястото на \"голобрадото момченце\", след твоите пискливи нервни изблици, щях да те изхвърля с ритници от магазина. Ама и управителя като мен явно сметна, че не е нужно да се занимава с боклуци, тресящи се от злоба. Не ми е в характера да обиждам хора, които не познавам, но държанието, а и наглостта ти след това да \"разнасяш\" магазина и хората, работещи в него без да има основателна причина, ми дойдоха малко в повечко! То какво ли се занимавам и аз, теб Господ те е наказал достатъчно с това, което си всъщност, така че нямам какво повече да кажа, освен: спешно търси координати на най-близкото специализирано заведение за хора с психически проблеми, защото други не са ти нужни...
« Последна редакция: Май 09, 2009, 08:23:55 pm от prostoAZ »