По-нататъшно развитие на тази молба няма.
Напротив – проблемите с доставката на ел енергия и спада на напрежението си остават като се прибавят и нови :
1.Никой от вашите служители не ни уведомява преварително за прекъсването на ел.енергията поради извършването на ремонтни работи реконструкции; оперативни превключвания; прегледи на съоръжения и въвеждане в експлоатация на нови такива и други подобни действия, които подлежат на планиране в нарушение на чл.58 от ОУ на ЕВН.
2.Никой от вашите служители не ни уведоми за подмяната на електромера и съответно няма подписан протокол и нямам ключ за новото ел. табло в нарушение на чл.30 от ОУ на ЕВН.
3.Без да ни предупредят вашите служители са сменили предпазителите на ел.таблото с по-нисък ампераж/ от 63 на 50/, в резултат на което ние не можем да извършваме нормално производствената си дейност.
4.Самото ел.табло е мотирано на около 100м. от имота в нарушение на чл.27 от ОУ на ЕВН.
5.На 21 януари 2009г към 10 имаше три кратки / за около секунда/ прекъсвания на ел.захранването , след това захранването беше прекъснато за няколко минути и след това отново прекъсна за няколко часа. В резултат на това бяха повредени персонален компютър, монитор за персонален компютър, два климатика, хладилник и фризер.
Във връзка с гореизложените факти настоявам :
1.Да бъде обезпечена сигурността, непрекъснатостта и качеството на електрическата енергия
2.Да бъда уведомявана предварително за времето и продължителността на преустановяване или ограничаване на преноса на ел. енергия при действия, които подлежат на планиране.
3.Да ми се осигури близък и визуален достъп до електромера/ средството за търговско измерване/.
4.Да бъда информирана при подмяна или промяна на параметрите на електромера/ средството за търговско измерване/.
5.Да ми бъдат възстановени разходите по отремонтирането/при необходимост и закупуването/ на повредените в следствие на прекъсване на ел.захранването ел.уреди.
6.Моля, в посочените на ОУ на ЕВН срокове да бъде отговорено на подадената от мен жалба и да бъдат предприети мерки за подобряването качеството на ел.енергията и качеството на услугите, предоставяни от вас.
KC-Info
info@evn.bgЧетвъртък, 2009, Януари 22 11:02:32 EET
Уважаема Госпожо Данева,
Благодарим за Вашия e-mail.
Ако имате възможност, изпратете ни още един път Вашето запитване защото не се получи
пълния текст.
С Уважение: Екипът на EVN
До: KC-Info
info@evn.bgЧетвъртък, 2009, Януари 22 11:55:15 EET
Уважаеми/а г-н/г-жо,
Това е пълният текст на жалбата, която Ви изпратих на 21.01.2009г. Според чл.56(1) срокът за уведомление за нанесени щети е три работни дни от датата на събитието. Надявам се този път да зачетете входящият номер на жалбата.
Днес Ви изпращам втора
ЖАЛБА ...
На 22.01.2009г. от 10:00 до 10:04 часа и от 11:19 до 11:24 часа беше прекъснато електрозахранването на обекта, чийто собсвеник съм. Отново не сме предупредени по надлежния ред за планирани прекъсвания на електрозахранването. В следствие на това беше нарушен произвидствения процес в предприятието и претърпяхме загуби.
KC-Info
info@evn.bgЧетвъртък, 2009, Януари 22 14:10:00 EET
Уважаема Госпожа Данема,
Благодарим за Вашия e-mail.
След подаденият от Вас сигнал сме оформили жалба.
Наши специалисти ще направят проверка и ще Ви уведомим за резултата.
Оценяваме Вашето разбиране и търпение!
С Уважение: Екипът на EVN
ДО ...
ЖАЛБА ...
Уважаеми/а г-н/г-жо,
На 21.01.2009г./сряда/ Ви изпратих жалба /съгл.чл.56/1/ от ОУ на ЕВН/, в която Ви описах повредените, в следствие на прекъсване на ел.захранването уреди. До днес 27.01.2009г/вторник/ не е съставен констативен протокол от ваш представител, съгл. Чл.56/2/ ОУ на ЕВН. На 22.01.2009г., в следствие на няколко прекъсвания на ел.захранването се повредиха още ел.уреди/ ел.мотор на мостови кран и ел.пещ/, в резултат на което е прекъсната производствената ни дейност и търпим загуби.