Автор Тема: Pizzaria Bravo  (Прочетена 635 пъти)

Grande

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Pizzaria Bravo
« -: Февруари 16, 2007, 01:35:14 am »
Dnes hapnah v pizzaria Bravo s endi priatelki i iskam da vi kaja, che sum mnogo nedovolna ot hranata i obslujvaneto!Porachah pileshki fileta v susam. Ne beshe vazmojno da se yadat, a na vsichkoto otgore v ednoto namerihme skoba ot telbod. Oplakahme se na servitiora, toi ni kaza che sa zamrazeni i che taka im gi nosiat. Nadiavahme se pone da gi mahne ot smetkata, no toi kaza, che niamalo koi (manager) da mu gi mahne i biahme prinudeni da si gi platim. Kakvo se pravi v takiva situatsii s nekachestvenata hrana?

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Pizzaria Bravo
« Отговор #1 -: Февруари 16, 2007, 02:27:12 pm »
Да, това е въпрос, който живо интересува и мен! Предполагам тук не важи правото на рекламация до 2 години - все пак това е малотраен продукт ;) Но какво да направиш, когато трябва да се реагира на момента защото по-късно няма как да докажеш случилото се?

Grande

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Pizzaria Bravo
« Отговор #2 -: Февруари 16, 2007, 08:43:07 pm »
Pravi mi vpechatlenie, che v chujbina, kadeto jiveia, kogato neshto e zamrazeno izrichno pishe v menuto. Tezi pileshki fingersi dori ne se iadiaha. Imashe 5 mm pileshko, a ostanaloto beshe panirovka. Nie reagirahme vednaga sus namiraneto na skobata, servitiorut izrazi svoeto sachuvstvie... i do tam.