Автор Тема: Проблеми с МЕТРО  (Прочетена 27323 пъти)

djogleva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 15
    • Профил
В МЕТРО продават риба , която мирише на МУХАЛ
« Отговор #30 -: Август 07, 2007, 09:23:49 am »
theunique, ти най-вероятно работиш за някоя подобна не-добре управлявана верига, иначе, ако си се опарил/а едва ли би реагирал/а така. Много се забавлявах с твоя пост :) Защо според теб някой би отишъл вкъщи, би разлепил пакета със зеленчуците и след това би изминал близо 30 км. за да си вземе нов??? При все, че и един грам не липсва - т.е. не съм ги сготвила и после да им нося празната опаковка. Ти, ако имаш дете би ли рискувал/а да му сготвиш от подобни зеленчуци, които в крайна сметка не се знае какво съдържат, предвид това, че може да са били разпилени из калното ремарке на някой ТИР? Хайде, моля ти се! А лекцията на лелката я започнах още преди да си получа пакета, защото най-после малоумниците в България трябва да се научат как да се отнасят с клиентите си. Що се отнася до възрастта - именно затова го казах, защото подобни лелки и чичковци дават пример на по-младите :).
За жалост обаче не всеки е свикнал да си търси правата и май скоро няма да получим качествено обслужване.
Е, разните "кисели артисти", обаче в крайна сметка рядко остават прецакани ;). Нищо лично.

kiril

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
В МЕТРО продават риба , която мирише на МУХАЛ
« Отговор #31 -: Август 07, 2007, 11:18:20 am »
Уважаеми г-н theunique , от всичко това което си изписал прочетох само че рибата която съм си купил била замразана , защото ти си мислел така . Факта е че рибата е ПРЯСНА и го има в последната брошура на МЕТРО . Факт е също така че редовно си купувам такава риба от там и ми харесва . Факт е че последната риба беше мухлясала . КАЖИ МИ ДРАГИ КАТО ТИ СИ КУПИШ НЕЩО ЗА 50 ЛЕВА КОЕТО Е МУХЛЯСАЛО КАКВО ЩЕ НАПРАВИШ ??? ДАЛИ ЩЕ СЕ ОБАДИШ ЗА ДА КАЖЕШ , ДА НАПРАВИШ ЗАБЕЛЕЖКА И ДА ТИ ГО СМЕНЯТ ЗАЩОТО АЗ НЕ СЪМ ВИНОВЕН ЗА ТОВА , АЗ СЪМ КЛИЕНТ АЗ ПЛАЩАМ ПАРИ ЗА СТОКА КОЯТО ИСКАМ ДА БЪДЕ КАЧЕСТВЕНА . ТОЛКОВА МНОГО ЛИ ИСКАМ ? ОСВЕН ТОВА НЕ ИСКАМ КОГАТО СЕ ОБАДЯ ЗА ДА ПИТАМ КАКВО ДА НАПРАВЯ ДА МИ ОБАСНЯВАТ ЧЕ Е ОТ ОЛИОТО ИЛИ ОТ БРАШНОТО КОЕТО СЪМ ПОЛЗВАЛ И НАКРАЯ С НАГЪЛ ТОН ДА МИ СЕ ОБЯСНИ, ЧЕ НЯМАТ ВРЕМЕ ДА РАЗГОВАРЯТ С МЕНЕ ПОВЕЧЕ ЗАЩОТО ИМАТ И ДРУГИ КЛИЕНТИ . МОГАТ САМО ДА СА БЛАГОДАРНИ ЧЕ НЕ СЪМ ЗАНЕСЪЛ РИБАТА В РИОКОЗ ЗА ДА НАПРАВЯТ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ДА УСТАНОВАТ ТОВА КОЕТО КАЗВАМ , ТОГАВА ВЕЧЕ ПОСЛЕДСТВИЯТА ЗА ТЯХ ЩЯХА ДА СА ПО-ГОЛЕМИ .

ПОЗДРАВИ И НЕДЕЙТЕ ДА ПИШЕТЕ НЕЩА КАТО НЕ СТЕ ПРОЧЕЛИ ПОСТОВЕТЕ ПО-ГОРЕ .

kiril

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
В МЕТРО продават риба , която мирише на МУХАЛ
« Отговор #32 -: Август 07, 2007, 11:24:36 am »
и не мога да разбера едно нещо в нашата държава : защо когато се обадиш някъде да направиш рекламациа първо ти казват не е верно и после след като се направи скандал , след като им обасниш че знаеш какво точно да направиш за да  им навредиш максималко ти казват \" Добре прав сте ще го смением \" . Да не говорим че за рибата се обадиш на следващата сутрин и ми записаха телефона и никой не благоволи да се обади , щото видите ли били записали телефона грешно . Не знам за другите хора , може би е възможно , но аз никога не бих се занимавал да връщам нещо ако то е качествено и ми върши работа в случая да е нормално на вкус. И ако се изхожда от това ще имаме много по - добри услуги магазини и прочие .

Поздрави

djogleva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 15
    • Профил
В МЕТРО продават риба , която мирише на МУХАЛ
« Отговор #33 -: Август 07, 2007, 11:43:29 am »
kiril, напълно съм съгласна с теб! Смятам, че всеки потребител би трябвало да си търси правата до дупка за да може всички, които се опитват буквално да ни е*ават /извинявам се за нецензурната дума, но то си e точно това/, да си понесат последствията!!! Да не говорим, че щом става въпрос за храна, последствията от употребата на негодната стока могат да бъдат много сериозни!
Бих искала да вметна още нещо - преди няколко години, в едно кафене в Ялта, Украйна, още със сядането на масата аз неволно бутнах захарницата и цялата захар се изсипа върху масата и по пода. Сервитьорът изтича към нас с една широка усмивка, чевръсто забърса и събра всичко и ни каза да не се притесняваме. Почувствах се чудесно, а той си заслужи бакшиша! Преди 2 години в Париж седнахме да хапнем по една пица. Мъжът ми си поръча \"затоврена\", която на нас ни се стори доста недопечена. Казахме на сервитьора, който усмихнат ни обясни, че по принцип тестото е такова и пицата не е сурова. Ние въпреки това го помолихме да я допекат.  След 5 минути той се върна с напълно нова пица и при учудените ни погледи ни обясни, че няма как да я допекат, защото нямало да стане хубава, затова са ни направили нова и са я пекли по-дълго! После в сметката фигурираше само едната! Сигурна съм, че всеки, който е пътувал навън може да даде куп такива примери. Хората просто знаят как да се държат към клиентите си. Умеят да те накарат да се чувстваш специален и те печелят с усмивка! Това е :)
« Последна редакция: Август 17, 2007, 09:39:02 am от djogleva »

6okolad

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
В МЕТРО продават риба , която мирише на МУХАЛ
« Отговор #34 -: Август 16, 2007, 08:34:30 pm »
Още нещо относно рибата в Метро - купували сме сафрид, който направо се разпадна при пърженето.Аз нямам претенции да разбирам от риба, но тя беше приготвена от свекърва ми, която е правила това много пъти/живеем в Бургас/

6okolad

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
В МЕТРО потребителят е досадник
« Отговор #35 -: Септември 21, 2007, 06:55:38 pm »
Магазина може да се страхува от злополуки, но те са си виновни, че не могат да си организират правилно зареждането и разни колички с големи товари се мотат между клиентите, което си е опасно не само за децата, но и за възрастните.
Вчера посетихме Метро Бургас и ни отрязаха влизането със сина ни на безцеремонно, въпреки, че обяснихме, че искаме да му купим обувки, които няма как да премерим иначе, след което ни беше обяснено,че трябва да ги донесем до входа и на пропуска да ги премерим.Предполагам, ако не бяхме улучили от първия път размера, щяхме да се разходим няколко пъти, лошо няма.Категорично отказах да пазарувам за сина си от магазин,в който не го пускат.Абсурд е да предлагаш дрехи и обувки за деца, а да не ги пускаш вътре.
Според мен работят с малки заплати и просто не им пука.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
В МЕТРО потребителят е досадник
« Отговор #36 -: Септември 24, 2007, 10:36:11 am »
6okolad, не е абсурд ако целта на магазина е да продава на едро. Тогава просто се взимат по кашон от няколко номера.

abc0

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Гаранция за стоките,закупени в МЕТРО.
« Отговор #37 -: Октомври 01, 2007, 04:26:19 pm »
Ако все още нямате решение на проблема, моля съобщете. Ще Ви предложа такова.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Гаранция за стоките,закупени в МЕТРО.
« Отговор #38 -: Октомври 01, 2007, 09:10:52 pm »
ами предложете го, да го чуем и ние.

mariana2b

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Гаранция за стоките,закупени в МЕТРО.
« Отговор #39 -: Октомври 05, 2007, 12:08:19 pm »
И аз имам проблем, свързан със стока купена от Метро. Монитора, който взех от там и все още е в гаранция оставих в посочения на картата сервиз Кю Електроникс на 11.09.07г. В стойката на монитора имаше хлебарка и веднага ми обясниха как може би тя е причината за ....\"танцуващия образ\".
След две седмици се обадих по телефона и питах кога ще бъде готов. Казаха, че все още не е, но могат да ми предложат друг срещу доплащане. Отказах и помолих да ми звъннат, когато са готови с моя.
На 4.10.07г. се обадиха и казаха, че мога да си го взема.
Отидох с приятелка и се наложи да почакаме 10мин., докато господина се появи.
Разговаряйки по телефона, той ни изнесе един монитор(който даже по цвят не е като моя) и ми направи знак да се разпиша. Естествено казах, че това не е моя. Отговорът беше\"взимайте го - вашият не може да се поправи\". Казах, че не искам това, което ми предлага...държа да е моя и ще намеря други да го ремонтират, ако трябва. Оказа се, че той даже не бил там. Предложих му варианта да си го купи, ако иска...(вече си купих нов). Естествено отговор не получих.
Какво да направя? Ядосах се, защото ме разиграват. Излъгаха ме, загубих доста време и пак не си взех монитора. Такава наглост не бях виждала...дали пък този монитор не е на някой друг като мен или
просто си правят далаверите???
Какво да предприема сега?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Гаранция за стоките,закупени в МЕТРО.
« Отговор #40 -: Октомври 05, 2007, 01:34:14 pm »
да ги съдите. Стоката, която сте закупили от метро е на името на фирма, което означава, че закона за защита на потребителя не може да бъде приложен. Мое лично мнение е в този случай да се съгласите с тяхната оферта, защото ако ги съдите ще похарчите много повече пари, отколкото струва един монитор. И... никога да не купувате стока от метро за лично ползване

mariana2b

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Гаранция за стоките,закупени в МЕТРО.
« Отговор #41 -: Октомври 05, 2007, 03:59:03 pm »
покупката наистина е с фирмена фактура...изобщо не бях помислила за това. Благодаря за подсещането...Засега ще поразпитам още малко...може би има някакъв вариант. Най-лошото е, че ме движи не липсата на монитор, а самото поведение на човека, с който трябваше да общувам. Тази наглост трудно мога да приема...

mariana2b

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Гаранция за стоките,закупени в МЕТРО.
« Отговор #42 -: Октомври 07, 2007, 11:17:07 am »
все пак отидох до Метро- отдел Рекламации.Обясниха ми, че ако не монитора, то трябва да взема протокол от сервиза, че не подлежи на ремонт. Варианта е да бъде заменен с нов монитор, чиято гаранция тепърва да започне да тече. Имали право да ми предложат и стар, ако аз пожелая. Ако не мога да взема от сервиза монитора или протокола, трябва да подам жалба пред комисията.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Гаранция за стоките,закупени в МЕТРО.
« Отговор #43 -: Октомври 07, 2007, 02:19:29 pm »
Защо искате да ви предложат стар, като те ви предлагат нов? Не виждам защо да не можете да вземете от сервиза протокол, ако монитора не подлежи на поправка, а защо не  и поправен монитор? Наистина не мога да разбера защо не вдигнете скандал в този сервиз и не поискате да говорите със някой шеф, ами сте се хванали за думите на някой си - мониторът си е Ваш и ако те са го изгубили - трябва да ви го платят или да ви издадат този протокол за да си вземете нов.

 Не можете да подадете жалба, защото закупения монитор не е на физическо лице, а на фирма. Дори и да подадете жалба - няма д аима ефект и най-вероятно ще ви отговорят точно каквото аз ви казвам.

baronesa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
В МЕТРО потребителят е досадник
« Отговор #44 -: Октомври 30, 2007, 09:56:48 pm »
Ами то и  в БИИЛА стелажите са на високо ама забрана за деца няма.Даже количките според мен са измислени точно за това да предотвратяват такива злополуки а и са интересни за децата който с удовоствие се возят в тях.