Автор Тема: БТК ADSL Некачествена услуга  (Прочетена 840 пъти)

majo79

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
БТК ADSL Некачествена услуга
« -: Ноември 19, 2007, 02:47:43 pm »
Здравейте на всички,от гр.Раковски съм и ползвам услугите на БТК от месец Юни.По точно ADSL на тарифен план БТК 2048 Безкрай съм.Какво да ви кажа интернета , който получавам е под всякаква критика,съгласно договора с БТК трябва да получавам скорост на Downoad 2048 Килобита,но аз получавам 12 пъти по-малко или иначе казано 150 Килобита,Така е вече повече от 3 месеца(От средата на месец Август) Обаждах се безброй пъти на центъра им за подръжка на тел:070017111,хората както трябва приемат заявката,пращат ми техник,който се оказва , че знаел за проблема , но за съжаление нищо не можел да направи,понеже централата била пренатоварена и т.н. Увери ме , че за проблема знаели и шефовете в София,който обещали , че до края на месец Октомври проблема ще бъде отстранен и всичко ще е О.К,да ама не ето вече е средата на месец Ноември и аз все така редовно си плащам таска,за нещо което не получавам.Пуснах си жалба и до Центъра за обслужване на клиенти на БТК,изчаках 1 месец за да ми отговорят писменно, и получих отговор , че всичко по линията ми е окей и че БТК се отнася с уважение , кум всички свои клиенти.Какво да ви кажа просто останах изумен,защото получих отговор,без някой да ме е посетил на място от страна на БТК, и да се е запознал с проблема.Естествено този отговор не ме удовлетвори, и аз написах до КЗП(Комисия за защита на потребителите)като от там ми отговориха , че те не са компетентния орган и трябва да се обърна към КРС.О.К сега им изпратих жалба и дано някой от тях обърне внимание, и пратят екип да установи проблема на място.Искам да ви попитам ако някой е имал същия проблем,как го е разрешил, и  другото което ме интересува по каъв начин мога да си търя правата, и следва ли БТК да ми върнат част от таксата за месеците когато усугата е била некачествена, и по какъв начин да си разтрогна договора ,без аз да съм потърпевш и да не плащам неустойки.Ще ви бъда много благодарен , ако ми отговорите!

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
БТК ADSL Некачествена услуга
« Отговор #1 -: Ноември 19, 2007, 03:35:09 pm »
Между другото мисля, че е задължение на КЗП да прехвърлят жалбата на друг орган ако не е за тях - при мен веднъж прехвърлиха жалбата ми към ДАИ например.

Виж Глава девета \"ПОТРЕБИТЕЛСКИ СПОРОВЕ\", Раздел I. \"Потребителски жалби и сигнали\" от ЗЗП :

(3) Сигналите, жалбите и молбите, подадени до некомпетентен орган, се препращат най-късно 7 дни от датата на постъпването им на компетентния орган, като се уведомяват техните податели. Сигналът, жалбата или молбата не се препраща, когато има данни, че въпросът е отнесен и до компетентния орган.

majo79

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
БТК ADSL Некачествена услуга
« Отговор #2 -: Ноември 19, 2007, 04:03:10 pm »
Съгласен съм , обаче не я препратиха.Между другото вече незнам към кой да се обърна.Писах и на Господари на ефира да дойдат и да направят един репортаж , за да може истината да излезе наяве , но за съжаление и от там нямам отговор.А специално за проблема ако някой се заинтересува мога да го докажа , тъй като пазя почти всички имеили които съм пращал до различните нива , и отделно пазя снимки с скрийнове които ясно доказват каква ми е била скороста.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
БТК ADSL Некачествена услуга
« Отговор #3 -: Ноември 19, 2007, 05:47:10 pm »
БТК няма да направят нищо ако само си говорите с тях. Аз имах проблем с неполучаване на сметката, \'говорих\' с тях в продължение на 2 месеца, и след като пуснах жалба, писменна чрез български пощи, на 2рия ден ми се обадиха за да ми кажат, че проблемът ще бъде решен. Обадиха ми се и от фирмата, която е наета за това и ми изпратиха писмен отговор. Затова - не говорете с тях - пишете им.

majo79

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
БТК ADSL Некачествена услуга
« Отговор #4 -: Ноември 19, 2007, 06:47:03 pm »
Значи искам само да уточня , че неколкократно съм писал на БТК , тоест досега съм подал 2 жалби в писмен вид, и на двете отговора според тях е че всичко е окей.Незнам дали мога по някакъв начин да започна дело в съда,искам да изчакам КРС да се произнесе или по точно най-добре да дойдат и да направят необходимите замервания.Дано излезнат коректни и да си свършат работата до край.

jertva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил