Автор Тема: Обслужването в OMV  (Прочетена 5738 пъти)

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Обслужването в OMV
« Отговор #15 -: Октомври 23, 2007, 08:06:35 am »
baronesa: Това, че работят за 250 лева не значи, че трябва да си го изкарват на клиента. Ако не им харесва - да си търсят друга работа. Човек трябва да е професионалист в работата си, независимо дали работи за 180 или 1800 лева. Аз съм работила на половин ден за 70 лева (преди 3 години) но никога дори и не съм си помисляла да се държа гадно с клиента, да се цупя или да гледам като теле само защото заплатата не ми стига за месеца. Сега работя за много (наистина много) повече и вярвам, че съм го постигнала точно защото винаги съм се старала да бъдат професионалист в работата си.

franseto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
    • Профил
Обслужването в OMV
« Отговор #16 -: Октомври 24, 2007, 11:10:31 pm »
Наистина обслужването в OMV е доста мудно и не дотам качествено!

baronesa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Обслужването в OMV
« Отговор #17 -: Октомври 25, 2007, 02:53:11 pm »
елена алекс-Никога не съм си го изкарвала на клиентите но капризите са им повече от заплатата.Да ти кажа честно за тези пари мога да работя а мога и да не работя.Мисля че сега отношението ти към клиентите е доста по-добро след като знаеш че ще получиш достатъчно пари за това което правиш.Що и аз да не съм учтива за 600 лева
Нали се сещаш че мога да бъда учтива за 250 лева  а мога да бъда много много учтива за 600 лева.Ти кое би избрала?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Обслужването в OMV
« Отговор #18 -: Октомври 25, 2007, 03:07:46 pm »
baronesa: В цената на услугите, които ОМВ предлага е включено и обслужването - затова клиентът не е виновен, че не ви дават достатъчно голяма заплата. АКо не ти се работи - напусни, отиди си в къщи и гледай сериали (и деца, дай боже), или напусни и си намери по-добре платена работа, или поискай да ти я увеличат. Колкото до това аз какво избирам - аз вече направих избора за себе си - работих за малко пари защото не бях достатъчно амбициозна и квалифицирана, и се бях хванала за нископлатената работа като удавник за сламка, защото си мислех, че друга няма да намеря. Един ден ми писна- напуснах, започнах свой бизне, 4 месеца карах на фотосинтеза и помощ от близки и приятели и сега се раздвам на успех. Не ти трябва да ни казваш да се поставим на твое място, а ние трябва да го направим. Ти като отидеш в някой магазин (напр.) да пазаруваш, не искаш ли добро обслужване, не искаш ли, когато си купуваш нещо си например, да не чакаш продавачката 10 мин докато се наговори по GSM, а да дойде веднага да ти помогне???

baronesa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Обслужването в OMV
« Отговор #19 -: Октомври 27, 2007, 07:04:31 pm »
еленаалекс-Явно сега като взимаш повече пари и си минала от другата страна на`бара` започваш да се държиш и разсъждаваш като онези клиенти който си мислят че с пари всичко можеш да си купиш.Надявам се че не си забравила от къде идваш и на къде отиваш защото  от високо много лошо се пада.С две думи искам да ти кажа да бъдеш човек независимо от материалното си състояние и да уважаваш и почиташ хората около себе си защото не се знае утре може и да ти потрябват.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Обслужването в OMV
« Отговор #20 -: Октомври 27, 2007, 08:05:57 pm »
baronesa: Не е мястото да спорим тук за тези неща - не мисля, че съм минала от \'другата страна на бара\' - аз също имам клиенти, които искат перфектно обслужване. А и аз не искам, като вляза в ОМВ, някой да се втурне и да започне да ме \'ухажва\' - искам когато вляза да ми се усмихнат и да ме обслужат любезно - т.е. да си свършат работата, за която са наети. Това за мен е изискване, което е задължително за всеки вид работа. Все пак ви плащат за това да си вършите работата, не само да присъствате тялом нали?

slujitel-OMV

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Обслужването в OMV
« Отговор #21 -: Октомври 29, 2007, 08:55:58 am »
Работя в ОМV от една година,видях доста неща!УВАЖАЕМИ клиенти ако не сте доволни от обслужването обърнете се към дилъра,но знайте че ние не можем да си позволим да бъдем груби,некомпетентни,глобите са такива каквито Вие не можете да си представите!Всеки човек греши ние също правим грешки но ние посрещаме и изпращаме повече от1200 клиента дневно,всеки един от Вас е със различно настроение с което ние пък трябва да се съобразяваме!Опитайте се един ден да поздравите 1000 човека,усмихвайте се 12 часа ако всеки Човек го постигне светът ще е ПРЕКРАСЕН!

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Обслужването в OMV
« Отговор #22 -: Октомври 29, 2007, 10:20:46 am »
Не ми се ще да задълбавам тази тема, защото тя няма кой знае какво отношение към естеството на този сайт и в частност на този форум, но не поддържам теорията, че един служител си върши добре работата само когато е много добре платен. За мен това е въпрос на възпитание и отговорност и става въпрос за елементарни отношение клиент-служител - Това да поздравиш, да си усмихнат и да си вършиш работата.

slujitel-OMV - В ОМВ Варна са учтиви и усмихнати винаги когато отида там. Винаги има кой да дойде да зареди колата, да измие прозорците и да ми каже: не се цапайте - аз ще ви проверя гумите (нека да поясня, че винаги има опашка от поне 1-2 автомобила). В ОМВ Ямбол никога няма представител на персонала, който да зареди колата, а ако има такъв - вечно са намръщен ии прозяващи се (ОМВ ямбол не е натоварена - не съм виждала автомобили да чакат на опашка - напротив - винаги има поне 2 колонки свободни). Всъщност там е по-вероятно да видиш персонала, накичен да гледа някоя модерна кола, паркирана преди поне седмица на паркинга на ОМВ (личащо си по праха по нея), отколкото обслужва клиенти.

baronesa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Обслужването в OMV
« Отговор #23 -: Октомври 30, 2007, 06:59:18 pm »
Глобите наистина са големи и то за абсурдни неща.А дилърите си правят с персонала каквото си поискат.Все ще намерят за нещо да се заядът.А човек винаги може да намери причина за да ти намери кусур.Държат се с теб като че ли си човек втора ръка.Не всички които работят на ОМВ са със
средно образование и да се държат по този начин с теб е меко казано обидно.Дилърите трябва да уважават работниците си защото все пак от нас зависи и тяхната заплата.Да не забравят че не са богове а преди всичко са хора като нас.

Rigs

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Зареждане на гориво в OMV
« Отговор #24 -: Март 29, 2008, 06:58:35 pm »
ЗА втори път ми се случва на бензиностанция на OMV в бутилка която 40л да ми заредят 40л и 500мл. До колкото знам обемът на бутилката си е един и повече не може да се побере. Много хора се опитват да ме убедят че газта се свивала от налягането и затова побирала повече.Да не говорим че бутилките трябва да се зареждат на 80%. Но дори и предпазният клапан да изтарве пак не би трябвало  да се зареди повече от колкот побира, още повече че 1-ят път имах поне 5л газ вътре. Може ли някой да ме посъветва как се процедира при тази явна измама, защото ми омръзна \"да ме цакат с топла бира\" не стига че горивото е толкова скъпо, не стига че е боклук ама и в грамажа ни удрят.

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Зареждане на гориво в OMV
« Отговор #25 -: Март 31, 2008, 09:47:00 am »
Надзор върху пазара осъществява Държавна агенция за метрология и технически надзор - ДАМТН

Контрол на качеството на течните горива

Контролът на качеството на течните горива се осъществява чрез установяване  спазването на изискванията  за качество и предотвратяване пускането на пазара, разпространението  и използването на течните горива, които не отговарят на тези изисквания. За реализирането на контрола се извършват проверки на документите, придружаващи  горивата (Декларация за съответствие и др.) и се вземат проби  от течни горива от цистерни, резервоари, бензиноколонки и др. След изпитване на взетите проби се изготвят Констативни протоколи със заключение за съответствието на течните горива с изискванията за качество. Предприемат се  действия срещу лицата, които пускат на пазара, разпространяват и/или използват течни горива, които не съответстват на изискванията или са издали декларация за съответствие с невярно съдържание. Контролът на качеството на течните горива се извършва по планирани проверки и писмени сигнали от граждани, медии и други контролни органи.

Адрес: София 1784, ул. \"Проф. Петър Мутафчиев\" №2
Телефон(и): (+359 2) 975 38 12, тел./факс: (+359 2) 762 490
 e-mail: fuelinsp@mail.orbitel.bg

Markiza

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Бензиностанция ОМВ Рожен
« Отговор #26 -: Април 23, 2009, 09:34:29 pm »
Неприятно е, когато служител не си върши работата съвестно и е НЕАДЕКВАТЕН на работното място, в резлтат на което допуска множество грешки за сметка на клиента. Веднага давам пример - поръчах да ми налее дизел, а вместо това получих бензин А95! За последствията сами можете да се досетите.... очаквам най-малкото да му удържат от заплатата, за да не нарастне броят на потърпевшите като мен...

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Бензиностанция ОМВ Рожен
« Отговор #27 -: Април 23, 2009, 10:23:09 pm »
В крайна сметка потеглихте ли :o
Имаше скоро случай с чисто нов джип за подарък на жената и грешно гориво до горе, проблемът е, че човека карал някой друг километър и май на 6-7-ия сдал багажа. Та касови бележки, чудесии...

Markiza

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Бензиностанция ОМВ Рожен
« Отговор #28 -: Април 23, 2009, 11:03:21 pm »
Решихме проблема с колата, но незнам дали ще има някакви последствия за служителя....все пак се надявам да сме спасили потенциални клиенти на този служител......

еlenaalex2

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 91
    • Профил
Бензиностанция ОМВ Рожен
« Отговор #29 -: Април 24, 2009, 11:19:06 am »
За служителя няма да има последствия. Объркал човека, случва се, а и клиентите са за това, да си отварят очите. Служителите по бензостанциите са ценни кадри, трудно се намират и малко се задържат. Който си мисли, че е голяма далавера и добра заплата - да заповяда, свободни места има.