Автор Тема: Cabletel  (Прочетена 1238 пъти)

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
Cabletel
« -: Ноември 23, 2007, 07:32:15 pm »
Кейбълтел предостава ценовата листа на потребителите си на общодостъпни места, включително във всяка своя служба, на територията на която предоставя услугите си\" На сайта новите цени са публикувани на 29.10....а влизат в сила от 01.11....Това е грубо нарушение на\"Общи условия за взаимоотношенията с крайните потребители\" в ущърб на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ...
След изкупуването на ЕСТНЕТ от Cabletel това е второ увеличение на цената и то за аналогова телевизия при която има и намаление на  телевизионни програми.От края на миналия месец бяха спряни Discovery Science & Civilization.
Всяко плащане при тях е по-високо и отпадат ред качествени програми.Политиката на Cabletel на този етап е тормоз на бившите абонати на EСТНЕТ/ЕСТНЕТ се казваше фирмата преди да я изкупи Cabletel/. Промоцията и медийния шум,който дигат със новата си цифрова платформа  е за сметка на много голяма част от абонатите им.Цената беше 14,90лв м,юни-юли за аналогова телевизия,а в момента е 20,90лв при положение че предплатиш за услугата  и това е второ  увеличение в срок от 3-4месеца.
Рекламата им е много добра:
цифрова платформа CableTEL Digita@l 2.0,дабъл плей,трипъл плей,ама работата им циганска.
Пропуска се елементарния факт,че по-голямата част от  абонатите им ползват аналогова  телевизия.
Другия проблем за да вземеш телефон от тях или пък интернет и не си юридическо лице трябва да имаш телевизия от тях,а цената на телевизията,която доставят,расте по-бързо и от цената на олиото в магазините...
« Последна редакция: Ноември 23, 2007, 09:50:16 pm от mikile »

MarSim

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Cabletel
« Отговор #1 -: Ноември 29, 2007, 09:50:30 am »
Преди бяхме абонати на аналоговата  на ЕСТНЕТ и естествено след купуването им от  CableTel за огромно съжаление сме техни абонати. Имахме глупостта да ползваме и цифровата им телевизия година и 2 месеца. Този период беше направо агония. Не стига, че 3 пъти вдигаха цените (естествено на аналоговата, защото там са масовите клиенти) и няма искаш или не искаш да гледаш дадени програми - просто трябва да плащаш. И да не си помисли някой, че за това, че гледаш уж цифрова получаваш качество. Няма такова нещо. Програмите засичат, стават на квадратчета, изобщо изчезват. Друг много неприятен ефект е непрестанното разместване мястото на програмите, като един път беше направо скандално - на мястото на Дискавъритата, които много се гледат от децата ми, бяха сложени порно канали, които дори, че са кодирани при първоначално превключване на канала имат около 30 секунди и звук и образ. Докато се усетя и на моите им се бяха окръглили очите и увиснали брадичките. След това ми беше необходимо доста време, за да им обясня, че правенето на деца не е садистично-мазохистично преживяване.
След оплакване от моя страна ме взеха на присмех, че това ми правело впечатление и съм пречела на обучението на децата ми!!!!
Да не мислите, че при тези проблеми не сме викали техници и не сме се оплаквали. Качеството се оправя за ден-два след посещение на техници - които естествено имат същото работно време като вас и трябва да отсъствате от работа, за да ги пуснете вкъщи - нищо, че винаги проблемите са извън дома ви по кабелажите. Първата им работа е да ви ресетират цифровия приемник и да разбъркат всичките канали и след като видят, че не ги лъжете и наистина няма сигнал на доста програми си тръгват. Позатягат кабелите и това върши работа за няколко дни, докато стане същото положение.
И това е само част от епопеята. Затова се отказахме засега от \"цифровата\" им телевизия, а може би скоро и от аналоговата и ще търсим алтернативи.
Лошото е, че четейки отзиви на клиенти май това качество и това отношение е масова практика и в Евроком, в Булсатком и в ITV.

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
Cabletel
« Отговор #2 -: Ноември 29, 2007, 11:43:29 am »
Относно конкуренцията ето едно интересно сливане.
Действителният ефект от концентрацията е консолидиране, което води до промяна в структурата на пазара на услуги по предоставяне на кабелна телевизия, която ще осъществят предприятията от групата на Кейбълтел и Евротур Сат ТВ. Това дава основание на КЗК да определи оценяваната операция като хоризонтална, осъществявана между конкуренти на националния пазар. 1.2.1. „Грелман” ЕООД не осъществява самостоятелно дейност в страната, а само чрез пряко и/или непряко контролираните от него дружества, както следва:
- „Габрово Кабел” ООД, извършва дейност по разпространение по кабелна мрежа на телевизионен сигнал, на база удостоверение № 201-05756/10.08.2005г., издадено от КРС за регистрация по Обща лицензия № 201.
- „Евроком София Кабел” ЕООД, извършва дейност по разпространение по кабелна мрежа на телевизионен сигнал, на база удостоверение № 201-04627/19.01.2001г., издадено от КРС за регистрация по Обща лицензия № 201.
Разрешава концентрация на стопанска дейност, която ще се осъществи чрез придобиването от “РАМФОРД АЛАЙАНС ЛИМИТИД”,Обединено Кралство на 100% от акциите от капитала на “Виком България” АД и на 100% от акциите от капитала на “Кейбълтел”АД.
Който иска повече подробности ето и линк относно Решение № 29/2007 г.
“РАМФОРД АЛАЙАНС ЛИМИТИД”, Обединено Кралство, “ВИКОМ БЪЛГАРИЯ” АД, гр. София и „КЕЙБЪЛТЕЛ” АД, гр. София - разрешава се концентрация
http://www.cpc.bg/public/index.php?id=117&start=50
« Последна редакция: Ноември 29, 2007, 11:58:02 am от mikile »

gali_iv

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Cabletel
« Отговор #3 -: Януари 28, 2008, 11:39:20 pm »
Абонат съм на Кейбълтел в Шумен - арогантни,с предложения и договори,които нямат нищо общо с действителността.От две години обещават да повишат скоростта на Интернет,плащаме все повече и повече,а скоростта е почти нула

anika

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Cabletel
« Отговор #4 -: Януари 31, 2008, 03:59:53 pm »
До октомври миналата година ползвахме Евроком и да си кажа честно - иде ми да цапардосам всеки, който каже, че работи там. Лошо качество, непрекъснати аварий, никой не ти обяснява за какво става дума и т.н. След поредната четиридневна авария се включихме към Булсатком. И се родихме. Дори и в най-лошите, като метеорологични условия, дни телевизията си е о,кей на всички възможни канали. Много сме доволни.

d3vnull

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Cabletel
« Отговор #5 -: Февруари 03, 2008, 01:42:21 pm »
КейбълТЕЛ са мошенници. Това всички клиенти го разбират, но вече като подпишат договора.
Погледнете този сайт е посветен на тях:

http://CableTEL.DontBEanIDIOT.info

Най-малкото вижте във форума на доставчика, за да разберете мнението на потребителите му за него.

И не трябва да си мълчим, а трябва да действаме при такова некоректно отношение!

bobo2xl

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Cabletel
« Отговор #6 -: Март 25, 2008, 07:37:08 pm »
Здравейте, моят случей е аналогичен при доставчика CableTel. Няколко месеца се мъчиха да оправят телефона от пакета ТрипълПлей, но без резултат. Когато реших да прекратя договора поради това, че не мога да ползвам услугата, която редовно заплащам, ми отговориха, че трябва да заплатя неустойка.
Как мислите: да хващам тоягата или да се обърна към Асоциацията на потребителите?

Teodora

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Cabletel
« Отговор #7 -: Юни 10, 2008, 12:28:35 pm »
Здравейте,
Моят случай е подобен. Абонат съм на Кейбълтел от Ноември 2007(Triple Play).
Почти целия м. Май 2008 нямахме телефон а после и интернет.
И на мен ми искаха неустйка, понеже пожелах да си ппрекратя договора.
А освен това им звънях около 100 пъти на техните оператори(от мобилния телефон) и те все си записваха и предаваха на техниците им.
Да, да, ништо подобно.
Накрая отидох в офиса им и подадох Молба за компенсация.
Предварително си водех по дати и часове кога липсват телефона и интернета.
Много лошо, и няма какво да направим, защото в договора пише, че се плаща неустйка при предсрочно прекратяване.
А чух от някъде че ще се обединят Евроком и Кейбълтел, вярно ли е?

simeonbt

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Cabletel
« Отговор #8 -: Август 16, 2008, 11:12:59 am »
клиент съм на кейбелтел в софия за интернет и цифрова тв вече 6 месеца. откак купиха евроком вече няма подръжка по тел. за съвсем елементарне неща не можеш да се свържеш и като се обадиш на 070011011 чакаш да ти вдигнат докато изключи тел и никои не вдига. когато се оплаках няколко пъти в касата ми отговарят че трябва да чакам по-дълго на телефона?! в началото интернета беше ок, но сега е трагедия. тестовете показват 412kbps вместо 6MB?! телевизията също накъсва и понякога изключва канала.

какво мога да предприема в случая за да се подобри услугата? мога ли да се оплача някъде?

simeonbt

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Cabletel
« Отговор #9 -: Август 16, 2008, 11:14:10 am »
клиент съм на кейбелтел в софия за интернет и цифрова тв вече 6 месеца. откак купиха евроком вече няма подръжка по тел. за съвсем елементарне неща не можеш да се свържеш и като се обадиш на 070011011 чакаш да ти вдигнат докато изключи тел и никои не вдига. когато се оплаках няколко пъти в касата ми отговарят че трябва да чакам по-дълго на телефона?! в началото интернета беше ок, но сега е трагедия. тестовете показват 412kbps вместо 6MB?! телевизията също накъсва и понякога изключва канала.

какво мога да предприема в случая за да се подобри услугата? мога ли да се оплача някъде?

ARTU

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Cabletel
« Отговор #10 -: Август 20, 2008, 10:41:16 am »
Същата работа и за Стара Загора откакто купиха \"Верея Кабел\". Клиент съм на кабелна телевизия (Верея кабел) още като се помещаваха в един апартамент на \"9-ти септември\". Криво-ляво биваше в началото, после нещата потръгнаха. И когато кбелната стана на ниво - дойде КейбълТел. Веднага си смениха телефоните за повреди - въведоха тоя измисления 0700... дето обясняваш като на малоумен от къде се обаждаш и какъв е проблема, а ефект нулев. Като изключим, че те насочват към някой друг телефон с 919... където сметката на телефона ти се върти като на бензиноколнка. Техниците им са толкова неориентирани, че мен лкично ми изключваха кабела ТРИ пъти, заради съседа, който не плащал. А аз на всичко отгоре им предплащам. За увеличението на цените - нямам думи и нерви! Още повече, че футбол не гледам и не виждам какъв е смисъла да плащам уж заради Диема, която НЕ ГЛЕДАМ. Който иска - да си плаща за спортен пакет и да си гледа. Дискавъритата ги орязаха, а ротацията на каналите е кошмарна. Да не говорим, че когато завали дъжд изведнъж повечето канали изчезват. Че то тва го има и при Булсатком, ама поне не се ядосвам с кабели!

tzveta_13

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Cabletel
« Отговор #11 -: Септември 28, 2008, 09:58:34 am »
Клиент съм на Cabeltel отдавна, но за мое най-голямо сажаление имах глупостта да се абонирам за TriplePaly
още в началото не можаха да включат интернет и телефон около 10 дена, защото нямали достъп до помещението, в което се намира усилвателя ?!
Сега вече повече от месец нямам интенет и телефон, тъй като вапросният усилвател се развалил, те го сменили с друг не особено читав, койо не \"пуска\" интернет и телефон, понеже не знаели че в района има клиент, който ползва интернет (а пак аз съм имала наглостта в това време да не съм в София и никой не им бил съобщил), а пак сега действащия усилвател щели да го сменят, когато намерят подходящ
Подадох заявка да се приспадне платения от мен месец август, в който не съм получила услугата; но пак после ми се обадиха защо не съм платила за септември (а още нямам услуга и никой не може да каже кога ще имам)
Аз намирам това за скандално и най-лошото е, че като клиент нищо не мога да направя, тъй като на практика няма как да докажа, че в определен период от време не съм получавала услуга, за която предварително съм платила
Доколкото виждам много клиенти на тази компания имат подобни проблеми
Би трянбвало да има някакв начин да се направи нещо по-въпроса, защото писането по форуми не е лошо, но нищо не променя

murnik

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Cabletel
« Отговор #12 -: Ноември 12, 2008, 04:52:08 am »
Не бях влизала в този сайт но ми хареса. Реших че съм се повредила и само аз имам проблем с тези хорицал Както се казва всички сме в кюпа. Нзнам кой оператор да избера, но от Кейбълтел съм адски разочарована - нито телефона им е телефон, нито интернета а за ТV да не говорим. Нощно време я изгасят както си искат. Успех дано някои ги накаже.