Автор Тема: ВИВАТЕЛ  (Прочетена 1907 пъти)

antihristo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
ВИВАТЕЛ
« -: Ноември 29, 2007, 01:24:50 pm »
От 6 месеца съм абонат наВИВА ТЕЛ. Ползвам програмата \"СИМпатия\",в която са включени 50 монути към абонати на ВИВАТЕЛ и български фиксирани мрежи. Проблемът е в проверяването колко от тези минути са изразходвани. Автоматичната система 123 не дава такава информация. Единствения начин е да се свържа с центъра за обслужване на клиенти и да се идентифицирам, като че ли искам спиране.
  Така ли е и при другите абонаментни планове на оператора? Нека всички ние, които считаме това за нередно, да ги засипем с жалби!
  А какво ли стана с преносимостта на номерата?!

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
ВИВАТЕЛ
« Отговор #1 -: Ноември 29, 2007, 04:47:43 pm »
123 от меню избираш проверка на сметка и от там 2 е за оставащи включени услуги.
« Последна редакция: Ноември 29, 2007, 04:59:51 pm от mikile »

antihristo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
ВИВАТЕЛ
« Отговор #2 -: Ноември 30, 2007, 10:07:40 am »
Това го знам.
И от 6 месеца чувам само \"СЪЖАЛЯВАМЕ, НО В МОМЕНТА НЯМА ДАННИ\"!

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
ВИВАТЕЛ
« Отговор #3 -: Ноември 30, 2007, 11:33:07 am »
На друг абонаментен план съм и досега никога не съм имал проблем с автоматичната им система относно:
проверка на сметка,оставащи минути и другите услуги,който съм ползвал.
Явно трябва да ти отговори някой,който е на същия абонаментен план и ако има проблем,пробвай с писмен сигнал към оператора.
« Последна редакция: Декември 03, 2007, 07:03:16 pm от mikile »

PcMan

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
ВИВАТЕЛ
« Отговор #4 -: Декември 01, 2007, 05:09:05 pm »
Пробвай с USSD кодовете! При начален екран на телефона пишеш *104# и набираш(зелена слушалка, или кое да е копче за набиране)! Аз съм на бонуси безкрай, при мен също в 123 няма отделно меню, но от доста време насам използвам *102# за проверка на кредита си (*103# пък е за текущата ти тарифа, *99# за номера на сим картата)

Най-странното е, че в сайта на Вивател има само *99# и *102#, т.е. няма реално съществуващите, работещи перфектно кодове за промоции(в твоя и моя случай) и за текущата тарифа.. Просто реших да си поиграя със сследващите номера в кодовете и воала - оказа се, че има такива. За съжаление много хора се оплакват от проблема, който има изключително удобно и бързо решение.. Просто Вивател незнайно защо са пропуснали да вкарат тези кодове в информацията при промоциите с минути/смс и в обслужване на клиенти->често задавани въпроси.

Успех! ;)

antihristo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
ВИВАТЕЛ
« Отговор #5 -: Януари 24, 2008, 02:30:34 am »
НЕ СТАВА

totio

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ВИВАТЕЛ
« Отговор #6 -: Февруари 01, 2008, 10:17:10 pm »
Абе хора ко са лъжете вивател са едни педали .

Кмета

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ВИВАТЕЛ
« Отговор #7 -: Февруари 18, 2008, 02:09:13 pm »
Така е, колега. Няма данни. И аз съм на този план. Днес си платих сметката и ги питах. Казаха, че за СИМпатия няма как да се провери. Трябва да си ги смяташ........

стела

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ВИВАТЕЛ
« Отговор #8 -: Август 04, 2008, 12:44:03 pm »
Здавейте,значи проблема е следния имам карта на Вивател с номер 0877095020 от която съм изразходвал сумата от 70 лева за по-малко от месец но се получи следното позволих си да се обадя на 123 и да задам на операторите някой неудобни за тях въпроси от следния тип:
1.Защо не можем да избираме номера от следните разновидности 024......,048313,0891265,088133,0891263,0881263 и др.<тези номера не са с добавена стойност при тарифирането>.
2.Защо в техния сайт е обявена като налична услугата Семейство и приятели.
http://vivatel.bg/bg/faq.php?type=2&fid=117
3.Защо не е общо достъпна карта на покритието.
4.Защо не работят пълноценно номерата за спешна помощ при наличието на съответните институций в нашия град.
5.Защо не работи пълноценно услугата \"КЛИР\" (при набирането на телефонни услуги и други институций номерът излиза дори да е скрит).
6.На какво се дължат проблемите в покритието в нашия град(на вън на открито сигнал FULL,в сградите в центъра- кафета,магазини само мълчанието на агнетата).
След зададените въпроси от моя страна и подадените сигнали в писмена форма до служител на име Стойчо с телефоннен номер 0877140849 бях прехвърлен към служителка ЕЛИЦА от която разбрах че ако посмея само още един път да се обадя да попитам ще ми бъде спряна картата !!!
Та питам се аз това ли са честните взаймоотношения между клиент и търговец,или стана време да си връщаме изговореното и сега кво да са прави 70 лв са си 70 лв,да не говорим че имам още 4 карти с които общата сума е 250 лв.Надявам се след публикуването в медийте да успея да влеза в графа неплатежоспособни и нелоялни клиенти.До ден два ще има платено съобщение в БТВ,НОВА ТВ,КАНАЛ 1.
Та какво реших в крайна сметка днес ще отида в секи един от магазините от които съм купувал картите и ще им ги върна срещу сумата която трябва да се зареди на 70.01.2006г.общо 250 лв те да се оправят с Вивател за тази сума.

http://telefonika.hit.bg

denyo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ВИВАТЕЛ
« Отговор #9 -: Септември 20, 2008, 12:50:27 am »
стела, специално по точка 1. това са услуги с поделен трафик и се предоставят само за абонатите на съответния оператор. Нали разбираш че ако оператора и осигуряващия услугата си делят приходите (4:6 до колкото знам), няма как абонат на Глобул да звънне на телефон с поделен трафик на М-тел и да си вземат съответните парички ... много стават маймуните. М-тел ще излапат цялата баничка и за Глобул и осигуряващия услугата няма да остане нищчико :) А ти защо толкова държиш да звъниш на хора дето имат финансов интерес да си говориш с тях. Интересно ми е дали са го обявили предварително.

tsvetity

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ВИВАТЕЛ
« Отговор #10 -: Септември 27, 2008, 01:41:41 pm »
Извинявам се ама то се пита като се обадиш на оператор той ще ви каже знам го защото работя към Vivatel и нещата са много ясни трябва просто да питате не да обвинявате оператора

jertva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил
ВИВАТЕЛ
« Отговор #11 -: Септември 28, 2010, 10:49:08 am »