Автор Тема: Проблеми с Билла  (Прочетена 39603 пъти)

carlyangel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 25
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #45 -: Май 14, 2009, 05:53:08 pm »
carol може и те да са били част от асортимента :)

memi123

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
billa sliven
« Отговор #46 -: Септември 14, 2009, 05:46:06 pm »
neznaia koi i kak izbirat upravitelite na BILLA,no iskam da kaja kolko potresena sam ot darjanieto na g-n Georgi Markov upraviteliat na Billa-Sliven 401.az sam rabotela tam i sam go vijdala kak idva pian na rabota dosta 4esto.postoianno pravi neprili4ni predlojenia na jenite ot personala.vseki den se brakuvat razni ne6ta ot magazina i po princip triabva da se izhvarliat,no toi zabraniava i sled kato priklu4i rabotnia mu den si gi vzima.slu4valo se e dori da brakuva ne6ta koito ne sa s iztekal srok,no gi brakuva samo za da si gi pribere.Vijda la sam kakvo li o6te ne

Aleks

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
billa sliven
« Отговор #47 -: Септември 19, 2009, 10:00:14 pm »
Моля да пишете на кирилица. Била имат централа в София. Обърнете се писменно там и сигнала Ви ще бъде проверен.
« Последна редакция: Септември 19, 2009, 10:00:40 pm от Aleks »

emcuemnecu

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #48 -: Октомври 25, 2009, 11:31:28 pm »
Здравейте :) Случайно попаднах на тази тема в интернет търсейки нещо на тема \"Билла\". Стана ми малко гадничко и неприятно от доста коментари, в които се обиждат охранителите. Аз самия съм охранител в филиал на \"Билла\" в гр.София и знам доста добре за какво става дума.
Относно тройния размер, има си написан инструктаж за охранителите където ясно и написано и описано почти всяка една ситуация, в която е възможно да попадне и да се случи. Написано е в какви случаи се заплащат артикули в троен размер. Пиша това защото в един коментар прочетох, че на клиен му е останала в количката немаркирана стока, която заплатил в троен размер. Зависи от случая, ако стоката е прикрита умишлено - тогава се заплаща в троен размер стоката, а ако клиента няма пари да я заплати, клиента се предава на полицията. Ако е останала немаркирана стока в количката на видимо място, и охранителя е остановил това след касова зона с поискването на касовата бележка клиента учтиво се помолва да я заплати в нормалната цена на стоката, и се прави касиерска грешка на дадената касиерка. Пиша това защото забелязвам, че доста клиенти не са запознати и обвиняват охранителите в доста неща, че са били проверявани, че им е станало неудобно от извършената проверка. Да, извинявайте. Извинявай на всички клиенти, на които им е станало неудобно.
Но истината е една..Доста често се правят нарушения от клиенти като изнасяне на стока от магазина скрита в тях. На тези клиенти какво , извинявай ?
Той дали се замисля, че от неговата постъпка има зависищи хора, които може да си имат проблеми. Не , нали ? Нормално е да се проверяват дамски чанти, багаж съпровождащ клиента и прочие. Неудобно, че им е бил проверен багажа? Все пак на входа на магазина има на разположение клетки, в които се слагат багаж на клиента. Влизайки в магазин, в който важи закона за частната охранителна дейност той трябва да знае, че според чл.30 е възможно да бъде извършена проверка както на багажа така и на него. Но въприки това, охранителя е добре наясно в какви случаи има право да проверя дамска чанта.
Като се замисля, ако мине в Билла особено там където съм на работа, ако мине проверка и види колко клиенти не си взимат касовата бележка.. Колко глоби ще им бъдат направени за невзета касова бележка. Дам, точно така.. Ако доскоро сте забравяли касовата бележка в магазина, вече трябва да внимавате. Вашата разсеяност може да ви струва 50 лв. Досега глобата за клиент, който не занесе до вратата на магазина фискалния бон, беше 5 лева.
Данъчните искат за невзети касови бележки да глобяват и общински служители, Комисията за защита на потребителите и дори полицаите.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #49 -: Октомври 26, 2009, 10:46:27 am »
Незнам за охраната, обаче миналата седмица си взимам стока, питат ме дали имам карта за точките, понеже не пишеше да има такива за стоката не я вадих и служителката цак и си маркира точки на нейната карта.
Евала! :D

emcuemnecu

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #50 -: Октомври 26, 2009, 11:29:40 pm »
Били ми казал в коя Билла е това?
И моля казвайте за такива нередности не по форумите а на място защото това е забранено и наказуемо.
Не е коректно само да се пише из форумите, че еди какво си нарушение е допуснато. Трябва да се говори за това за да се спрат.
« Последна редакция: Октомври 26, 2009, 11:31:08 pm от emcuemnecu »

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #51 -: Октомври 27, 2009, 08:35:08 pm »
Била Надежда. Руса, едра касиерка. Достатъчно ли е ?

papadoc

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #52 -: Октомври 28, 2009, 02:30:26 pm »
Билла краде от клиентите си. Пример - купувам пакет леща на етикета пише 1.52лв, а на касата ми я маркират като 1.93лв да кажем. Като поисках обяснение ми отговориха , че етикетната цена не била актуална.Колко ли лапни-шарани са ги окрали по този начин. Все пак в Билла има не само един артикул, а много повече и ако от всеки се печели допълнително, какво лошо. Билла ще си докара повече приходи - 10000 разсеяни клиенти x 0.50лв разлика в етикетната цена и маркираната на касата прави = 5000лв. в повече за БилЛА от кражби.

Тук питам, ако клиент открадне от магазина го карат да плати стоката, а ако откаже го предават на полицията, а ако Билла открадне от клиента, тогава какво правим?!!! Отговора май е НИЩО!! Тук нещо гнило има сякаш или равнопоставенността ми обягва. Билла може да краде на воля без последствия?

Купувам бира в стъклени ботилки - 10 бири - 2 каменица, 5 загорка и 3 шуменско . На касата ги маркират всичките все едно са от една марка - най- скъпата. От цялата работа губя един лев. Само, че си поглеждам касовата белжка и кражбата на БИлла е спряна. Това ми се случи три пъти при различни касиерки. Последствия за Билла хипермаркети - никакви! Следователно , ако клиента краде от Билла отива в полицията, а когато БЕллЯ крадя от клиента - НИЩО! Отработените схеми на Билла са много и макар и само стотинки или левчета да крадат от клиентите си това е с натрупване и накрая на годината се образуват милиончета!
« Последна редакция: Октомври 28, 2009, 02:32:27 pm от papadoc »

emcuemnecu

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #53 -: Октомври 29, 2009, 11:07:42 am »
Здрасти. Прав си донякъде, но и сам го написа, че има прекалено много артикули и служителите несмогват да сменят на всичко новата цена.
Клиента винаги има право при разминаване на цена на стока да направи връщане ако реалната цена не го устройва, това не може да му бъде отказано.

papadoc

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #54 -: Октомври 29, 2009, 04:33:45 pm »
И ти си прав! Ако бяхме и хора като хората щяхме да живеем в мир и разбирателство без да се надхитряваме постоянно - но не би!
По твоята логика на огромна верига хипермаркети като Билла е простено да греши, а на обикновения индивид не е! Ако те хванат да крадеш нещо от магазина умишлено или не, те наказват, ала ако Билла краде от теб умишлено или не ми казваш, че ако се усетя мога да върна стоката...?!
Няма ли да е по-правилно , ако те хванат да крадеш да понесеш отговорност, но и ако Билла бъде хваната да ограбва клиентите си да понесе също такава отговорност т.е. да плати в 3000 кратен размер стойността на злоупотребата обратно на клиента. Защо трихилядократен размер ли? Щото REWE Group е голяма компания(с много подраделения - PENNY MARKET, STANDA,BILLA и т.н и т.н) и наказанието трябва да се измерва съотнесено към възможностти и.
А дотогава всеки си решава дали да се държи като добър човек или като българин в периода на демокрацията.

emcuemnecu

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #55 -: Октомври 29, 2009, 11:27:39 pm »
Същност донякъде ви разбирам, но аз пиша в този форум като охранител. Не съм човек, който да решава какво да прави Билла и какво да не прави.
Но факт е това, че доста клиенти недоволстват от това, че на етикита пише една цена а на касите се таксува по друга цена. Аз не защитавам Билла.

mery

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #56 -: Декември 31, 2009, 01:54:22 am »
Най-ужасните касиерки са в Била на Опълченска! Няма къде да видите такива нагли,нахални и неблагодарни същества като тия!
Пазарувам там само в краен случай минимално количество стока,защото е кошмар да минеш през касите! Отивам днес 30.12 (новогодишно настроение) към 18-18.30 ,вземам торба с мандарини и 1 активия,нареждам се на дългата опашка,чакам си реда търпеливо,идва ми реда,касиерката си поставя лакти на апарата  за маркиране и се обръща на страни подпряла глава с ръка и се загледа (едва ли би могла да мисли за да се замисли).И стои,стои,стои и гледа...бавно се обръща и преплъзва поглед през хората и мен вкл.Питам ще ми маркирате ли? -Ще чакаш!-ми казва.И аз запалих!  -Аз съм си чакала реда на опашката вече. -Ще ме изчакаш!(за какво ли) Казвам нервно -аз да не съм дошла да чакам тебе тука? И тя стана,заобиколи ме и тръгна навътре в магазина. Ужас,вече много се изнервих,оставих си парите за двете стоки,които бях взела,на касата,казах на охраната да предаде на колежката че са там и си тръгнах,при което тая крещи зад мен-Върни се,върни се,трябва да ги маркирам,спрете я,трябва да маркирам...обръщам се и като викнах и аз ... да не съм дошла да чакам наглите касиерки да благоволят да ми маркират стоката тука,а? За коя се взе че ще ме кара да я чакам,и ми говори на "Ти" през цялото време-да не сме расли заедно? Вместо да са благодарни на клиентите,че са избрали този магазин,те им държат тон.Скапа ми настроението,но следващия път ще се наредя на нейната каса! Имала съм още доста подобни случаи които сега ще пропусна,но в Била на Опълченска са най-наглите и прости касиерки!

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #57 -: Декември 31, 2009, 10:15:23 am »
Алелеле, представям си да ми се държи така. Ще й съдера трътката.:D
Управител нямаше ли ?

Mitko

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 70
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #58 -: Декември 31, 2009, 10:56:20 pm »
Ама има има много нагли и прости клиенти. Застани отстрани на касите и гледай...чудя се как си бършат задниците. Избиват някакви комплекси значи. Що не си седиш mery на село? Ще си хапваш домашно мляко от кравата и ще хрупаш зимни ябълки, а не да се редиш на опашки...

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #59 -: Януари 02, 2010, 10:47:41 am »
Дойде и мой ред да ги \"похваля\". Пропускаме, че празнично бяха решили на принципа \"ден година храни\" и бяха качили цените, но не бяха отразени подобаващо. Лепкавата сушеница беше с отпечатана цена 10.40 и сметната на нея върху етикета, а я маркираха на 11.40. Не смогнали да сменят етикетите от промоцията. А цената принципно й е 10.40.
Съвсем обаче заблуждаващ е факта с кофата портокали. На табелата пише 7 кг и цена 9.99, по 1.43 на кг. Не така стояха нещата с пълна кофа на кантара, отчел я като 5.300, а само кофата като 200-300 гр. В крайна сметка килото ти идва по-скъпо отколкото ако си го вземеш без кофата. Но дори и да каже някой, че кофата не е безплатна, следва да се упомене, че реално са 5 кг, а не 7 портокалите.