Услуги > Комуникации

Проблеми с М-ТЕЛ

(1/52) > >>

ivaimoni:
ами това е в обще линии-надписват смитки хората-искат премии за коледа

mikile:
Напоследък много рядко ползвам Мтел,но и аз съм останал с такова впечатление.Преди две-три години ми направи впечатление относно няколко SMS,който пуснах около Коледа и нова година ,че ги таксуват,а на практика не ги доставят,което доста ме разочарова от тях.

vassi:
Здравейте, нека сега аз да Ви разкажа какво ни се случи с новата услуга на мобилтел - интернет, домашен номер и мобилен номер. Миналата седмица си направихме абонамент за две години, интернета започнахме да го ползваме от самото начало, но телефонните номера не функционираха. Решихме че тъй като е нова услуга може да имат проблеми и решихме да изчакаме няколко дни. Снощи след поредния опит съпругът ми реши да се свърже с операторите в МТел. От там след 25 минути разговор му казаха, че проблемът бил в нашия телефон. Понеже бил слушалка и не можел да затвори веригата... Каквото и да значи това. Казаха ни да си вземем нов телефон, ама това на какво прилича. Никъде в офертата или в офис центъра не предупреждават какъв телефон трябва да притежаваш.  Попитахме ги, ако проблемът не се реши, можем ли да прекратим договора - отговорът беше \"Да но с неустойки, които са равни на двете години\" - що за безобразие, що за неустойки и то при положение, че проблемът не е в нас, ние имаме телефон - нов, качествен, но тяхната услуга не е доизмислена. Обещаха днес да се обадят, след като са се консултирали в централата, но все още никой не ни е потърсил.
Не си правете абонамент за новата услуга на МТел.

Ирина Марудина:

Никъде в офертата или в офис центъра не предупреждават какъв телефон трябва да притежаваш.
--- Край на цитат ---

В договора няма ли точка по темата?

vassi:
Не никъде не е споменато какъв да е телефона.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия