Услуги > Комуникации

Проблеми с М-ТЕЛ

<< < (2/52) > >>

elenaaleks:
vassi: След като не е указано какъв телефон трябва да притежаваш и след като не са ви казала това в центъра имате право да претендирате за разваляне на договора поради непълна информация. Ако все пак го направите - не ходете и не се обаждайте в мтел - напишете жалба и я изпратете препоръчана, с обратна разписка

Bayb:
Здравйте,
абонат съм на мтел от 6 месеца и искам да изкажа огромното си разочарование от тях.Изклучително некоректни с.Започвам да се чудя дали и другите оператори са такива и все си мисля,че ще ида от трън та на глог!Наистина надписват доста ,и дори тяхна служителка неможа да го отрече,просто вдигна рамене,когато й го казах.В разпечарката си получавам изговореното време в секунди напр.384 и какво трябва да изчисля колко минути са това и колко стуват.Нямам думи!!!!

strahil80:
В началото на февруари сключих двугодишен договор за Мтел хоум бокс с намерението да ползвам предимно интернета като в рекламата се споменава изключително бърз интернет. След сключването на договора първият проблем беше че не мога да си активирам пакета. След 40-50 мин. разговор с оператор на *88 към 23:00 вечерта най-накрая успях да го активирам. За мое голямо учудване интернет изобщо нямах а само телефон. След още 40-50 мин разиграване операторът установи че в квартала където се намирам /гр.Русе/ е много слаба 3G клетката и той каза че друго нищо не може да направи и това ще бъде моят интернет. Но при условие че съм взел този пакет предимно заради интернета а на практика е неизползваем подадох молба за прекратяване на договора. Казаха ми да звънна на *88 за да си получа входящия номер на молбата и след около месец ще получа отговор- ДА или НЕ. ГОЛЯМА ТЪПОТИЯ. Много лоша и подвеждаща реклама придружена с кофти обслужване.

tsvetelina:
Pri men e su6tata istoriq. V4era sklu4ih dogovor kum m-tel, vzemah si ustroistvoto i kogato se pribrah go aktivirah. Probvah da  vlqza v nqkolko stranici, no te se zarejdaha adski bavno. Zapo4nah da mestq ustroistvoto ot staq v staq, no efekta be6e nulev. Probvah dnes otnovo, no nqma6e nikakva promqna v interneta. Obadih se na operator i sled dulgi razgovori, polu4ih su6tiq otgovor, 4e nqmam pokritie na 3G kletkata. Jiveq v centura na Varna i ne moga da razbera ako tuk nqma "visokoka4estven" internet, to kude ima? Dnes otnovo otidoh v ofisa na m-tel, no za da podam molba za prekratqvane na dogovora i mi otgovoriha po su6tiq na4in, 4e sled okolo mesec 6te imam otgovor, no bez da mi davat vhodq6 nomer na molbata.

bobo2xl:
Здравейте, моят случей е аналогичен, но при доставчик CableTel. Няколко месеца се мъчиха да оправят телефона, но без резултат. Когато реших да прекратя договора поради това, че не мога да ползвам услугата, която редовно заплащам, ми отговориха, че трябва да заплатя неустойка.
Как мислите: да хващам тоягата или да се обърна към Асоциацията на потребителите?

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия