За съжаление и ние сме от потърпевшите клиенти на Александър спа хотел -Банско.За намирането на хотела изгубихме повече от 1.30 мин, а когато потърсихме помощ на телефона посочен в сайта на хотела ни отговориха, че не могат и не знаят как да ни обяснят пътя до там.
С голямо лутане все пак го открихме и се оказа, че хотела наистина е в стопански двор, ужасно тъмен, почти нищо не се вижда, само един дегизиран охранител, който обикаля напред -назад.
Естествено никъде нямаше никакъв надпис и всички влизаха на рецепцията с един и същ въпрос-"Извинявайте, а кой е този хотел?" Във фоаето се бяха събрали голяма група разгневени хора, осъзнали разликата межди състоянието на хотела и описанието в многобройните билбордове и рекламите, включително и във вестник “Капитал”.Да не говорим,че имаше и хора с малки деца, както и големи компании от по 30 човека, които държаха да си прекарат празника заедно и не искаха да бъдат разпръсквани по никакви незнайни хотели в Банско.
Накрая и нас ни преместиха във въпросния хотел “Гардения”, който не беше лош, но изобщо не беше това което сме искали и очаквали.
В заключение искам да кажа, че не знам кой трябва да ни плати за загубените нерви и време часове преди празниика-дали агенцията, която ни е подвела или собствениците на хотела, които нямаха доблестта да излязат пред платилите си и то не малка сума клиенти, пристигнали със семействата си от цяла България.