Услуги > Комуникации

Проблеми с БТК

(1/16) > >>

Eji:
бтк- иска да заплатя 12лв,за които не желае да ми обясни за какво да ги дам!
Телефонът ми е изключен по мое желание, а бтк на4ислява 12 лв повече в сметката ми!Три служителки на бтк немогат да обяснат защо са начислени тези пари.по техен съвет написах жалба до отдела за работа с клиенти. вече един месец няма отговор по жалбата ми!
Кой и къде да отида да ми обясни защо бтк иска от мен 12 лв.?

sezko:
И аз преди време имах вземане-даване с тях.  Отиваш в центъра, няма кой да ти реши проблема или да те  насочи. Обикновенто те съветват да напишеш  молба - жалба до отдела "Обслужване на клиенти" и да я оставиш, ама,че ти ....искаш очи в очи да  се срещнеш със служител от  отдела -  нямали такава практика.Тяхна работа била да предвижат молбата.Другият вариант който ти предлагат е да се свържеш и говориш с опараторката на горещата им телефонна линия, която за секунди те прави див и щастлив. Но за да се свържеш с нея или трябва
да проведеш разговора от собствения си моб.апарат или  да търсиш навън телефон,или да се врънеш в къщи за
да се обадиш .Ползвам услугите на БТК само заради родителите си и тесен кръг роднини, иначе отдавна да съм се отказала.
Съгласно ОУ са дължени  писменно да отговарят на адресираните до тях жалби и молби в едномесечен срок.
Ако не получиш никакъв отговор от БТК,пиши и до Комисията за регулиране на съобщенията  Нали са надзорен
 регулаторен орган ,който приема ОУ и следи за спазването им.Мнението ми е,че това е оператор които не носи отговорност при неизпълнение на задълженията  си,затова не се отказвай, пиши и давай гласност когато
са нарушени правата ти като потребител.

Асен Ненов:
Бих посъветвал всеки недоволен потребител да общува с търговеца посредством пощенска или куриерска служба. Това ще ви даде възможност да имате доказателства, че търговеца е получил сигнала на определена дата. В случай, че започнете дело по случая ще можете да ползвате тези документи.

Колкото до БТК и фиксираните линии, имайте предвид, че БТК не е единствената компания, която предлага фиксирани телефонни услуги. Свободни сте да избирате, да се отказвате и да сте абонат на каквито услуги прецените. Инерцията на социалистическия монопол е силна, но не е непреодолима.

ki01:
Искам ми се да се наказват всички служители на БТК, които злоупотребяват с обикновенните абонати. Как може, след празниците да имам смтка от 80 лв, при положение , че 4 години назад плащам такса от 4 лв. и най много сметка до 10 лв. Този телефон почти не се използва в къщи. Ще пиша писма, но не знам от къде за започна, до кого да са адресирани и дали е по -добре на място? Няма кой да се обажда в къщи и не знам от къде може да са тези 80 лв, но няма да се примиря и няма да ги платя!!!Ще си търся правата.

Grande:
I nie imahme tozi problem s nadpisvaneto. Spriahme nulite i pak idvaha smetki po 50-60 leva. Naprimer ni kazaha, che e zvaniano na daden telefon oshte ot 7,30 sutrinta i e govoreno edva li ne 5-6 chasa. Tozi telefon beshe rabotniat na maika mi, a tochno v tozi period tia e bila v komandirovka. Osven tova v 7,30 niama nikogo v rabotata i. vsichki zapochvat kam 9-10. Nakraia spriahme savsem telefona, samo ni tarsiat. BTK sega ni se podmazvat, no nie ne iskame da imame nikakvo vzemane davane s moshenitsi! Ima veche i drugi nachini za telefonia!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия