От една година сме клиенти на BTK ADSL, но повече от половин година услуга просто не получаваме.
Интернет връзката прекъсва постоянно, в интервал от 10 минути понякога спира по 5-6 пъти.
За да проработи се налага да рестартираме даденият от тях рутер - връзката се възстановява и след малко отново изчезва.
В нашия офис, както и в повечето ползващи активно Интернет тази услуга ни е крайно необходима, тъй като с негова помощ контактуваме с наши клиенти, партньори......превеждаме пари.........работата ни е свързана главно с печатници и непрекъснато качваме на техните сървъри доста големи файлове. Предполагам си представяте какъв е стреса и тормоза от това, че по средата на някой превод интернет връзката спира, когато изпращаме важна коренспонденция постоянно трябва да проверяваме дали е получена коректно........и нещо, което сме чакали да се качи 10 минути в един момент изчезва.
Няколко месеца, въпреки непрекъснатите ни обаждания към техните телефони не ни се обърна никакво внимание.
Получавахме неадикватни отговори, ОБИДИ и ако някой \"вземеше присърце\" нашия проблем и \"докладваше\" за проблема някъде не се променяше нищо..........
След този период до офиса изпратиха технически екип - доста приятни и взимащи присърце проблема хора, които в продължение на няколко седмици идваха в офиса ни по няколко пъти на ден, безсилни да локализират и отстранят проблема.
Смениха кабели, адаптори, рутер, портове, сменяха скороста (бяхме съгласни на каквато и да е само и само да има нет) и незнам си още какво - връзката ни беше \"постоянно под наблюдение\" и въпреки това, накрая получихме отговор, че повече нищо не може да се направи.
При многократните ни въпроси в такъв случай към кой да се обърнем постоянно ни прехвърляха от отдел на отдел.
От всякъде ни обясняваха, че едва ли не \"Нямаме огромен шанс да спрем договора си\" въпреки, че не получаваме това, за което плащаме?!
Когато отидохме в сградата на БТК ни казаха, че единствения към когото можем да се обърнем е управителя на магазина там?!
Когато възроптахме, че не е възможно да няма някой който да е над управителя на магазина ни се отговори, че \"това е положението\"?!
В един момент ни дойде сметка за телефон 60% от сумата беше за разговори с БТК.
Когато възмутени се обърнахме към тях ни казаха, че от новия месец тези разговори не се таксуват.
Явно отново не сме имали късмет?!
Накрая се наложи да търсим някакви връзки по \"горните етажи\" - свързахме се с познат човек, който успя да накара екипа, който проследява кога, какво и как става с нашата връзка да бъдат \"по-усърдни\". Една седмица след това ни се каза, че нищо не може да се направи и ни посъветваха да си търсим правата и да поискаме прекратяване на услугата поради невъзможност тя да бъде доставена.
Чашата буквално преля, когато отидохме до офиса, в който подписахме договор с желанието да прекратим ползването на услугата и ни обясниха съвсем учтиво, че за да направим това нещо сме били длъжни всеки път , когато сме се свързвали с техните телефони да ИЗИСКВАМЕ да се \"регистрира\" това обаждане, като заявка за проблем?!
Нали звъним именно на телефона за проблеми?!
Нали вече знаят телефона ни и когато се обадим вече знаят, че ги търсим от едно и също място?!
Нали един приятен глас ни съобщава всеки път \"че разговорът се записва от съображения за сигурност и повишаване качеството на услугата\"
Все повече се замислям да съдя тази институция, въпреки че надали нервите, които скъсахме през тази една година ще бъдат компенсирани по някакъв начин.
Щом служителите на тази \"институция\" се възмущават и твърдят, че на никой не му пука какво става с хората............размисли и страсти
Надали има някакво значение написаното от мен тук, но колкото повече хора четат - толкова по-добре......
Ивайло Фидосов.