Автор Тема: Проблеми с БТК  (Прочетена 15533 пъти)

dinbi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #60 -: Февруари 09, 2010, 11:31:08 pm »
Подкрепям темата че БТК-АДСЛ е = на измама. И аз има проблем с това че подписах 1-о годишен договор с бтк адсл май 2008 .август 2008 отидох да го прекратя,поради обективни причини,съответно като се надявах че ще ми вземат парите за такси наведнъж, до изтичане на договора ,май 2009г. Уви ,любезно ми отказаха ,нямало вариант да ми приемат молбата и съответно да ми вземат парите на куп.Можело да направя разваляне на договора само 1 месец преди изтичането му и то точно 2-4 дена ,преди датата на подписването му,както пишело в точка СПЕЦИАЛНИ УСЛОВИЯ от договора който съм подписал.Още тогава изразих съмнение че ще се сетя,като знаех че няма да ползвам услугата и като си имам много други ангажименти,но служителката от БТК ме посъветва да си плащам ежемесечно излизащите ми фактури и че тя ще отбележи намеренията ми в тяхната система и след като не я ползвам е повече от ясно че ще я прекратя ,само заради договора ще си плащам и аз наивно се съгласих .Въобще не и е и минавало през ума че е възможно да има целенасочено намерение от страна на БТК да ми отрежат главата с още една година автоматично преподписване на договора и начисляване на още 12 месеца такси неустойки ,както пишело в договора. Но след като вече това е факт съм изумен от наглоста на такъв монополист и долните им номера.Аз имам да вземам пари,от няколко места и не мога да вляза в съда,дет се вика,защото адвокати съдии и прочие от правната гилдия се обявяват все на страната на длъжниците криза било трудно било нам си какво ,а тез нагльовци  не само че не съм им взел пари под никаква форма ами не съм и ползвал услугата и се опитвам с някой да се споразумея,да измислим нещо,но няма с кого, всички искат да им се плаща ,е нямам ще има да земате НАГЛЕЦИ !

piar

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #61 -: Февруари 15, 2010, 03:59:11 pm »
Вече една година ме прекарват тия от БТК и сега тая година отивам в офиса им и искам да си пусна молба да не ми подновяват договора който изтича на 14 април , те НЕМОЖЕ така ще чакаш като му дойде времето и тогава да, ама 14 март се пада неделя ко праим в този случай още една година ли . От други форуми дават съвет да се прекрати договора 10 дена по рано за да се размина с поне една неустойка ама да е сигурно.И служители те им се държат толкова нагло с клиентите си които искат да ги напускат че те правят на ненормален.А по медиите пишат че са изловили всички от НАГЛИТЕ - е нее вярно има едни дето още шават на свобода.

piar

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #62 -: Февруари 15, 2010, 04:00:34 pm »
оп
« Последна редакция: Февруари 15, 2010, 04:01:52 pm от piar »

mitkoushite

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #63 -: Февруари 22, 2010, 02:27:27 pm »
Добре в тази тема са написани толкова много неща! Има ли орган, който да ги провери? Защо плащаме данъци след като не получаваме нищо срещу тях? Само, за да пълним джоба на бандити и мафиоти? Невярвам всички в темата да са настроени негативно към монополиста само единствено от злоба.Може пък и да имат право.Тогава кой ще ги защити, ако БТК злоупотребява с властта и пазарното си положение. Ако отговора е никой, тогава въпросът е защо да плащаме данъци? Щом ще се оправяме сами, защо да плащаме налози, а чиновниците да стоят в топлите си кабинети и да правят нищо.Нека си правят нищо, но без заплата! Всеки средностатистически българин плаща само за ДДС над 1200лв. на година, защото средната заплата според чиновниците е около 500лв., а всяко нещо се облага с 20% данък. Ако добавим и другите вземания на бирниците се натрупва внушителна сума от няколко хиляди лева данъци годишно! А какво получаваме срещу тези отряботени с труд пари? Защита? Добро образование? Качествено здравеопазване и превенция? Десетки магистрали? ... Май не!

rosi84

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #64 -: Февруари 28, 2010, 07:39:21 pm »
Здравейте,
На 12.11.2009г. сключих договор със Виваком, тъй като исках само интернет пакет, в бтк центъра ми предложиха пакет от месечното им списание, който е 12Mbps за 20лв. и аз приех. Първите два месеца нямах проблеми с интернета. От около месец интернета постоянно прекъсва и е супер бавен, постоянно трябва да рестартирам рутера за да се кънектна отново, обаждах се на отдел подръжка (званях двапати и чаках точно 1час докато някой благоволи да ми отговори) и от там ми казаха че прекъсването било поради факта, че софтуера ми е бил стар и не е обновен, съотвено ми казаха да изчакам на линия, че ще го обновят на момента. Незнам дали е обновен наистина или не защото прекъсването си продължава, а отностно скоростта на интернета се оказва, че пакета който използвам не е този който ми е показан в списанието в деня на сключване на договора а е пакет Net Start 6Mbps (така го пише и в самият договор), но в списанието няма данни дали е Net Start или някакъв друг пакет. Другото некоректно отношение от страна на служителите и самият Бтк център е че когато взех пакета служителката ми каза, че следващия месец ще платя таксата от 20лв и това което съм изразходила като Mbps, но всъщност нещата се оказаха други, заплатих 20лв такса и половината такса от предния месец, но интернета не беше инсталиран камо ли да е използван, тъй като все още бях на стария доставчик.
Въобще не съм доволна от тази услуга.
Ако е възможно може ли да ми кажете дали бих могла да прекратя договора поради некоректност от тяхна страна.
Благодаря предварително!

Извинявам се за лошото качество на снимките.
С уважение Роси
« Последна редакция: Февруари 28, 2010, 07:41:12 pm от rosi84 »

rosi84

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #65 -: Февруари 28, 2010, 07:53:35 pm »
Здравейте,
Днес за пореден път имах проблем с интернета, за пореден път се обаждах на отдел подръжки, но този път ми казаха, че било нормално да прекъсва интернета защото съм имала голям уплоуд и трябвало да го огранича до 5Mbps, което не беше така и било съвсем нормално да рестартирам модема по-няколко пъти на ден колкото било необходимо (интерестно защо ли това се случва само в БТК-ADSL). Предната вечер оправданието беше, че самият софтуера е бил стар и затова се получавало така, незнам кой лъже и маже, но моето мнение, че те се подиграват с хора.
Много Ви моля да ми кажете дали съм в правото си да прекратя договора, защото не съм доволна от тази услуга, не желая да плащам за интернет, който постоянно прекъсва.

gsz73

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« Отговор #66 -: Юни 19, 2010, 10:33:16 am »
При положение,че ми е издаден сертификат за преносимост към друг оператор още на 04.06.2010 г. БТК не желаят да преустановят услугата /имам сигнал от тях все още/.Съответно аз не мога да ползвам телефона на другия оператор при положение че вече съм предплатил за услугата.На многократните ми обаждания до телефон 123 ми отговарят различни служители като в продължение на месец ме уверяватче жалбата ми е заведена,знаят за проблема/записаха си и мобилния ми номер и след това не благоволиха да ми се обадят/.След като формално съм преустановил взаимоотношенията си с БТК не би трябвало да чувам от тях телефонен сигнал и да получавам допълнителни сметки. Но уви...Моля за съвет.До каква инстанция е необходимо да се обърна за да преустановя отношенията си с тях /КРС,граждански съд или друга институция/.Имам позната, която от 6 месеца е подала молба да и спрат телефона /не да го пренесат/ но все още не успява да се откъсне от тях. Получава уверения че проблема ще се разреши, но така си и остава.Какъв е реда, след като от многократните ми жалби и разхождания до офиса им явно няма ефект.Търся съмишленици за евентуално завеждане на групов иск за пропуснати ползи.
На вниманието на всички телевизии и компетентни органи до кога ще продължават своеволията на БТК. Нима не сме правова европейска държава. До кога монополистите няма да разрешават да се отказваме от тях?
Моля за помощ и компетентен съвет!

samarkanda

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #67 -: Ноември 03, 2010, 09:51:46 pm »
ADSL услугата си е кофтаж, поради ограниченията и особеностите на технологията. Асимитричността е неимоверно голям недостатък. А БаТаКа, известна още и като БТК е смешна компания, която вероятно скоро отново ще бъде препродадена за обиране на каймака и последващо ново изтръскване на абонатите! Честити нови скорости и достигането им на куково лято! Сега след като тавана на технологията наречена ADSL вече е достигнат БаТаКа може и да обяват и неограничени скорости.... е разбира се - не гарантирани! :)
Да живей живей труда!

vanko871

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #68 -: Януари 29, 2011, 08:06:27 pm »
здравейте , имам 1 проблем и ако някой има идея да пише !Проблема е следния ... 2 семейства сме и полваме адсл но 1вото семейство имат лаптоп (близкия до модема) и от време на време си пускат безжичната връзка и отиват в другата стая , аз съм с обикновен компютър (далечния) и точно при мен се получва проблем ... работи си всичко и скайп и браузъри и т.н. но в даден момент браузарите отказват да зареждат и си карам на скайп, за да се оправи връзката ми трябва да се рестартира модема а вече почна да прави този проблем по често... искам да питам проблема може ли да е в това че се ползва безжична връзка и тя евентуално да прави проблем , дали е от модема или от моят компютър!

Customer

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #69 -: Януари 30, 2011, 11:50:41 am »
vanko871

Здравей,
Тъй като ползвам ADSL, от самото му начало и доста проблеми съм имал и за съжаление продължавам да имам, вмомента нямам нито телефон нито интернет от Vivacom, ползвам друг доставчик. По-принцип скоростта, която е заявена в договора (която е максимална, а не постоянна) се дели м/у включените устройства, тоест примерно ако ползваш, както е в твоя случай  далечния компютър и в същото време близкия до модема също ползва интернета, то скороста се дели м/у тях. Обаче ако единя е повече натоварен, примерно близкия до модема сваля или ъплоудва нещо, то скоростта ще е още по-бавна и това ще затормозява браузването, както и свалянето и пак да се дели м/у двата компютъра и обратно. Още по кофти е когато и двата компютъра свалят или ъплоудват..., а когато са повече да не говорим.Ако обаче, без излишно натоварване и използване на приложения, които използват по-някъв начин интернет ъплоуд или даунлоад и това, което си описал се случва, то ти пожелавам много търпение и чакане на тел. 123....Колко до рестартирането на рутера, който е и модем аз лично съм забелязъл, че отначало скоростта е добра и постеменно се влошава( или достига някакви средни граници от договерена)  при даунлоуд, а за ъплоуд на нещо по-голямо да не говорим..., но попринцип това не би трябвало да е така, но е факт при ползването на ADSL..., добра услуга с много лош мениджмънт и експлоатация, монополизирана от Vivacom!
Надявам се съм ти бил полезен и Успех!
« Последна редакция: Януари 30, 2011, 12:10:35 pm от Customer »

greenmoon

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« Отговор #70 -: Януари 31, 2011, 03:30:33 pm »
Здравейте ,имам проблем с Vivacom ,техен абонат съм от 1 година.  Преподписах договор на 12.11.2010г. с апарат на изплащане Самсунг Галакси С ,в техен офис ми направиха настройките за мобилен интернет,без да ми обяснят,че телефона има функция която сам си влиза в интернет през GPRS и тегли ъпгрейди за самия телефон.На 14.11.2010г. ми спряха телефона за надвишен лимит със сметка от 2570 лв.Системата не е српяла телефона на определения ми лимит от 140 лв. Пуснах жалба във Виваком и след 2 месеца чакане на отговор от Виваком ,ми се обадиха от фирма изкупила задълженията на Виваком и със остри думи и заплахи да си платя задължението към тях.След няколко дни ми отговориха от Виваком ,че правомерно била начислена сметката и следва да си я платя. Как да постъпя за напред ? Защо не са ме спрели на лимита ? Коя институция да сезирам ? Някои може ли да ми помогне . Благодаря ви !


BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« Отговор #72 -: Януари 31, 2011, 09:56:01 pm »
Kредитния лимит не е въведен за ваше удобство,а чрез него оператора контролира кредитния риск.Тъй като когато вие използвате абонаментна услуга,първо говорите и после плащате.Тоест докато не си платите сметката вие използвате кредит от оператора за сумата от направените разговори.С определянето на кредитния лимит оператора решава доколко може да ви има доверие и каква сума за разговори може да ви отпусне така,че да можете да си платите навреме сметката без допълнителни усложнения.И при трите мобилни оператора в България,без да имат проблеми с билинг системите кредитния лимит е възможно да се прескочи при използване на услуги с добавена стойност,използване на мобилен интернет или потребление в роуминг.Като при потребление в роуминг информацията се бави с дни и напрактика кредитния лимит може да се надвиши драстично.Надвишаването на кредитния лимит е в ущърб най-вече на оператора и в никакъв случай не предполага неплащане на сметката или някакви претенции от страна на абоната.След като абоната е потребил услуги за определена стойност следва да ги заплати независимо от кредитния лимит.Това е все едно да отидете на ресторант и след като се навечеряте и ви връчат сметката да откажете да платите цялата сума с оправданието,че ресторанта е виновен,че ви е позволил да ядете толкова много.
Освен това искам и да добавя,че смартфоните не са за всеки.Те са като огъня,който не може да работи с тях ще се изгори.Служителите не са длъжни да ви изясняват всички функции и начина на работа с устройството.За това си има ръководство за екслпоатация,което ако си бяхте направили труда да прочетете нямаше да изпаднете в такава ситуация.Неприятно е наистина,но в случая няма кого да сезирате,защото никакви права не са ви нарушени.

besen na БTK

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БТК ADSL = измама
« Отговор #73 -: Март 08, 2011, 03:43:13 pm »
МОЛЯ ПРИЗОВАВАМ ВСИЧКИ ЧЕТЯЩИ ТОВА СПРЕТЕ И ПРЕУСТАНОВЕТЕ ВСЯКАКВИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ С ТОЗИ ИНТЕРНЕТ ДОСТАВЧИК ИНАЧЕ ГАРАНТИРАМ ЗАГУБАТА НА МНОГО ПАРИ И НЕРВИ СЕГА СЕ БОРЯ С ТЯХ АКО ИМА ПОЛОЖИТЕЛНО РАЗВИТИЕ УТРЕ ЩЕ РАЗКАЖА ЦЯЛАТА САГА .

Leda

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« Отговор #74 -: Април 08, 2011, 01:58:44 pm »
Нямам сили вече да подавам жалби и да се обаждам на 123!!!  Вивиаком, простичко казано,са  МОНОПОЛИСТИ. Това е ... оттам идва всичко.
На писмената жалбата до Виваком никой на отговори.
На 123, ако успееш да се свържеш и след като неколкократно чуеш \"колко е важно твоето обаждане за тях\", различни служители с подигравателно-любезен тон ти дават уклончиви отговори.
А проблемите си стоят:
       - месеци наред не получавам фактура
       - за да променя тарифния план бяха необходими 6 месеца
       - вече три месеца прехвърлят телефонен пост на нов адрес
       - а, така наречения акаунт мениджър на фирмата, достойно може да носи прозвището \"търчи-лъжи\"
Няма оправия! Отчаяна съм!
И не мислете, че не ми е дошло на ум за алтернативен вариант. Известно време ползвах услугите на \"Ай Ти Ди Нетуърк\" - пълна скръб. Не само бях ощетена откъм обслужване, но и ме осъдеха чрез съдия-изпълнител да платя близо 600 лв. За стационарни телефони Виваком остава най-малкото зло.
На кого да се оплача не знам!!!