Здравейте! Да се включа и аз по темата. Имам кухненски робот мулинекс, закупен от техномаркет. Преди два месеца му се счупи капак, или по специално частта от него, необходима за клик системата. Занесох го в горе упоменатия сервиз, казаха, че е механична повреда, ще си плащам, само да им го доставят. След месец ме извикаха, докато го демонстрират - капака пак се счупи. Решиха, че е от купата, отново не се поема от гаранцията, да чакаме да доставят купата. Отново месец. Вчера се обаждам - имали купата, ама чакат капака...Звъня днес за жалба в техномаркет, и до няколко часа ме канят в сервиза да си взема отремонтирания робот. Отивам, демонстрират, и изненада - капака пак се чупи! Явно не е от купата. Аз вече не съм съгласна да е механична повреда по корпуса или на отделни негови възли, не ми се чака още месец и за доставка на следващия капак. Утре ще ходя до техномаркет за съдействие, ако ли не до комисията за защита на потребителя. Стискайте ми палци1