Автор Тема: Няма ли отърване от дефектна стока, все още в гаранция?  (Прочетена 1705 пъти)

4udo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Два пъти ми сменят безжична мишка и клавиатура с нова. И двата пъти дава един и същи проблем. Още е в гаранция. Предлагат пак да ми я сменят с нова. Има ли вариант да си поискам парите, а не пак да се набутвам с този боклук. Споменаха, че ако съм си искал парите обратно, то е щяло да е само част от сумата, тъй като гаранцията вече течала. Просто модела очевидно има дефект. Трябва ли да се примиря?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Няма ли отърване от дефектна стока, все още в гаранция?
« Отговор #1 -: Февруари 01, 2008, 09:32:44 am »
Можете да си поискате парите и те трябва да ви върнат цялата сума. За всеки нот артикул има нова гаранция - т.е. ако искат да ви заменят мишката това означава, че новата мишка има нова гаранция. Законът ви дава това право

vala4ev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
4udo:  при мишките и клавиатурите има две марки - Logitech or Microsoft !  Всичко останало са \"china shit\"

SPITFIRE

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
    • Профил
При безжичните мишки и клавиатури има ДВА варианта за инсталация на драйверите на хардуера!
1.Диск с драйвери в кутията.
2.Драйверите са в операционната система.
Твоя случай вероятно е от вторите,което означава,че използваш кракната ОС,т.е. нелицензирана,което в повечето случаи означава и липса на ъпдейти,което пък на свой ред означава,че ако използваш за инсталацията на ОС по-стар диск(например без SP2 при WINDOWS XP) то драйвери за хардуера,който си закупил НЯМАШ!Което от своя страна значи,че не са ти виновни хората,ами ти трябва да се научиш на елементарна култура и техническа грамотност преди да вземеш да обвиняваш някой за нещо което съвсем не ти е ясно!!!

vindicated

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
brey kakva zloba neiz4erpaema! tozi spitfire ovar6a celiq sayt!!

vala4ev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
SPITFIRE: Не говори глупости на хората!

Как разбра с каква OS е човека? Може да е с MAC,Linux,FreeBSD,Solaris,FreeDOS....Че и \"акъл\" ръсиш :(
Това, че ти си тъп и друго освен винбоз не знаеш, си е лично твой проблем!

SPITFIRE

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
    • Профил
vala4ev,умнико,нека да напише човека с каква ОС е и да видим тогава кой е т*п,ще ме прощаваш за грубия израз!А това,че си изброил куп ОС не те прави по-умен от мен,пък може и да си,но с употребата на такива думички като \"т*п\" ти си умен ПРОСТАК,което не би трябвало на всеослушание да изтъкваш!

metodim

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
преди 8 месеца купих тфт 19 инчов дисплеи виевсоник преди 20дни в долният краи на монитора  се появиха малки цветни точки оттях в течение на няколко дни излезе черно петно с диаметър около 3см а отдолу на толбар лентата се появиха 2 черни ленти от краи до краи.Тъи като е в гаранция го занесох за ремонт.Монитора отговаряше на всичкиизисквания за гаранция .Отсервиза обаче ми казаха че това било във вследсвие на удър,защото това ги устроива и с това си измиха ръцете,а аз съм сигурен че тои не е ударен и същият е в идеално състояние.Обадих се в агенцията за защита на потребителя,а от там ми казаха че може и дае от това.От кога служителите на агенцията станаха специалисти по дефекти на монитори,а от нашите данъци им дават заплати да ни защитават.Кажете ми сега на кого да се оплача.На АРМЕНСКИЯТ ЛИ ПОП???

SPITFIRE

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
    • Профил
Ами от КЗП наистина не могат да вземат становище,странно!Какво значи \"обадих се\"?Ако си се обадил по телефона и са те отсвирили,явно не е това начина!Отиваш при тях и подаваш жалба,а те са длъжни да доведат случая до някакъв разумен заввършек,регламентиран от закона и доста по-различен от това,което са сторили до момента!Пожелавам ти успех и бих се радвал да споделиш как се е развил случая по-нататък...

zlaturanka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Жалба до КЗП може да се пусне и по мейл, аз така напраих и те ти отговарят и ти посочват входящ номер на жалбата която си пуснал и какви са ти правата по закон, а този документ ти трябва ако решиш да си търсиш правата, без документи не става

spartak76

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Купих си нов компиутар сас пускането му се оказа че има някакав проблем с видеокартата.От магазина ми казаха че ще го занесат в техен сервиз за да проверят дали аз несам го изгорил/въпреки че невижда как ще стане това/.Вапроса ми е след като го ремонтират дали ще мога да взема друг нов тъи като аз сам си дал парите за нов а не за отремонтиран?

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
Дал си си парите за работещ, така е по закон!

spartak76

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
тои и след ремонта ще е работещ но аз неискам да е ходил на ремонт затова вапроса ми е имам ли право да искам нов и кам кои да се обарна ако ми откажат

datanasov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Няма ли отърване от дефектна стока, все още в гаранция?
« Отговор #13 -: Декември 01, 2008, 02:26:10 pm »
копмютърът ти така или иначе е сглобен някъде в България, ако не и при самия търговец.
Какво значи \"не искам да е ходил на ремонт\" ?!? Той вече е бил на ремонт още при сглобяването му :)
А и как мислиш че ще ти го оправят? МИслиш ли че някой с поялника ще човърка по видео-картата ти? Най-вероятно просто ще я сменят с нова.

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Няма ли отърване от дефектна стока, все още в гаранция?
« Отговор #14 -: Декември 02, 2008, 10:51:12 am »
до spartak76
позови се на чл. 108 от ЗЗП
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.

В този период тежестта на доказване на съответствието на стаката с договореното е на търговеца.