Архив > Компютри, Плейъри, Телевизори, Радио

Сони България - некоректен вносител, без гаранция за някои от продуктите си...Срам за SONY Corp

(1/2) > >>

GT:
На 19.12.2007 закупих Playstation 2 конзола, оригинален продукт на СОНИ от Технополис - Русе.
На 10.02.2008 установих че бутонът за включване на захранването на устройството /RESET/ не функционира - не се усеща характерното \"превключване\" при натискане на бутона; дефектът прилича на чисто механичен проблем.
Съгласно условията, описани в гаранционната карта се обърнах към оторизиран сервиз в Русе
- \"ОТО 333\" СД, ул \"Приста\" 1, където приеха продукта и ми взеха и гаранционната карта.
Тъй като минаха седмици и не получих никаква информация относно ремонта, на 06.03 посетих сервиза отново; оттам ми обясниха че продуктът е изпратен на СОНИ България - София, и ми дадоха телефон за контакти в София.
На този телефон след като продиктувах серийният номер и моделът, ми обясниха, че продуктът е изпратен за ремонт в... Словакия! И нямало начин да се разбере какво се
ремонтира, и кога ще е приключен ремонтът.
На 07.03 изпратих писмена жалба до Сони България с описание на случая и молба да ме уведомят кога мога да очаквам да ми се върне продуктът, ремонтиран или с някакво експертно становище относно дефектът.
Цитирам отговорът, също в писмен вид:
\".... Съжаляваме да научим, че имате проблем с вашата конзола..
Тъй като Сони България, поддържа само битовите продукти на Сони (без игрални конзоли и компютри) НЕ МОЖЕМ да ви дадем информация за вашата конзола.\"
От случилото се става ясно, че една фирма - Сони България - внася продукти, за които реално НЕ МОЖЕ да осигури гаранционно обслужване, но ПОДАВА ГАРАНЦИОННА КАРТА с всеки продаден продукт, ЗАБЛУЖДАВАЙКИ потребителите, че поддържа гаранционно обслужване на продукта.

Считам отговорът на Сони България за несериозен - не могат да кажат какво е състоянието на продукта, нито кога ще бъде / или няма да бъде / ремонтиран, нито дори къде се намира в момента продуктът!

При поредното ми запитване за съдействие към Сони България днес 20.03 ми беше отговорено, не без известна ирония, цитирам, тъй като отговорът им е в писмен вид по e-mail - \"... не ви остава нищо друго освен да направите оплакване към Комисията за защита на потребителите\" !

Поне ми остана опитът със СОНИ - мислех да си купя лаптоп СОНИ VAIO - сега категорично не бих го купил, заради гаранцията и отношението към клиентите им.

vala4ev:
Много, много отдавна SONY не са това кето бяха! Във всички области(освен може би при течно кристалните TV)
Лошото е, че при конзолите избора се свежда до Playstation or XBOX.  А относно лаптопа който мислиш да си купиш, всичките са \"един дол дренки\" - произведени с ресурс който да издържи \"поне\" гаранцията ;)

pharaon:
А Nintendo Wii? Не е ли избор? Изида, я го скастри тоз!!!
А Sony никога не са били нищо... достойно за подражание, ама карай.

SPITFIRE:
GT,моля те да ни кажеш като проблема се разреши и как е станало това!А,колкото до жалбата към КЗП,то от \"Сони България\" са прави - това е нещото,което трябва да направиш,ако всички срокове за разрешаване на проблема са минали.А,между другото,предяви ли рекламация при търговеца?Има там един регистър за рекламации в който те вписват...и т.н.,и да знаеш че не им е все едно дали ти е разрешен проблема или не!А колкото до това къде ремонтират стоката,теб не би трябвало да те вълнува!Важно е рекламацията да бъде удовлетворена в едномесечен срок,а как това става вече е друг въпрос :)

Marto66:
GT приятелю моят син има същият безкраен и безнадеждно открит проблем - не тръгва/блокирал софтуер/. Конзолата е на ремонт в оторизирон сервиз в София от 25,02,08/от там в Словения/ и след 35 дни разправии се стигна до предоставяне на нова. Оказа се обаче, че новият уред е дефектен, но ние го установихме у дома, защото не носехме батерията и то със същият проблем/внимавайте да не ви го набутат явно имат оборотен/. Шефа на сервиза лично разрешава предоставянето на нова конзола и парадокс - тя е дефектна по рождение и неговите думи са: \"Не може да бъде - лош шанс 1:10000\". Случая продължава с ново постъпване за гаранционен сервиз, с нов номер и отново 30 дневен срок. Не издържах и започнах масирано да преследвам шефа, но той замина за ДУБАЙ и връщането му се удължаваше ясно защо. Накрая отново поисках ново PSP и очаквам благоволията на големия шеф пък ще видим.Ако някои иска да си поговори с \"Главния\" тел. в централата на сервиза 02/8580102 името му е Любомир - само ако мога да отделя повече време и го разпозная - много хора и най-вече деца ще са ми благодарни. Внимавайте много умело се измънквати нагло лъжат!!!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия