Връщане на стока, която не е купена дистанционно, става само ако търговецът има подобна политика и в съгласие с установените за това правила. Ако търговецът няма такава политика, не можете да върнете продукта ей така, защото ви се иска - затова, когато купувате продукт, изпробвайте го на място и проверете за липси.
nena: Такова нещо, като седем дневен срок за връщане, няма, ако продуктът не е закупен дистанционно. Това дали ще бъде ремонтирана или подменена - трябва да се разберете с търговеца. Когато закупувам големи уреди, които не могат да се пробват на място по обясними причини, изисквам от търговеца бележка, в която е записано, че уредът работи и е изправен. Подобна бележка (надявам се) би ми била от полза, ако продуктът не заработи изобщо, като в този случай смятам, че моето задължение е да съобщя това на търговеца веднага, не да изчакам няколко месеца и след това да му кажа, че еди-кога-си уредът не проработил и никога не съм го използвала и да предявя претенции за подмяна.