Здравейте,
искам да попитам какво се прави при следната ситуация: Изгоря ни реотан на готварската печка. Тя е Кьортинг и орторизирания сервиз е Г-Сервиз. Отиваме с изгорелия реотан в ръка в споменатия сервиз и искаме да си го закупим. След кратка справка с компютъра, служителката ни донася един реотан, който е запечатан в опаковка и казва, че според програмата й това е търсената от нас стока. Да ама НЕ. Реотанът на глед е същия с една малка разллика: растоянието между двата извода е с около 1 см по-голямо. Веднага се връщаме в сервиза и държим да ни заменат стоката или най-малкото да я върнем.
В отговор получаваме следната тирада: Първо стоката не може да я върнем, защото е разпечатана. Интересно как иначе щяхме да измерим разликата
Второ - настояват че това бил нужния ни реотан и срещу 40 лв. ще дойде техен техник, ще ни пробие допълнителни дупки и ще го сложи.
Моля Ви да ми кажете мога ли да си защитя правата по някакъв начин. Най-малкото още в началото трябваше да ни кажат, че това което ни дават ще трябва да се преправи, а пък ние да решим дали ще дадем тези 40 лв.
Като се порових в Интернет се оказа, че тези реотани си имат 3 размера, по които се характеризират. На закупения от нас никъде на опаковката не са изписани. Има само каталожен номер.