Автор Тема: Глобал сервиз \"Нейчеви\"- Добрич /Подлез гара ЮГ/  (Прочетена 4052 пъти)

jus

  • Новак
  • *
  • Публикации: 13
    • Профил
Това е мястото да изразите впечатленията си от услугите на \"Глобал сервиз Нейчеви\", КОЙТО Е РАЗПОЛОЖЕН В ПОДЛЕЗА НА ГАРА ЮГ- гр. Добрич.
Като начало на темата искам да изкажа огромното си възмущение от техните услуги. Г-н ЙОРДАН Нейчев / управителя на сервиза/ е просто един жалък човечец, който  се мисли за велик, а е кръгла нула. Оглавяваният от него сервиз е известен в Добрич с наименованието \"черната дупка\" и не е нищо друго, освен източник за генериране на проблеми. Не знам как още се намират реномирани вносители, които да поддържат с тях договорни отношения за гаранционно обслужване на техника. Имам многобройни факти в подкрепа на становището си, но искам само да поставя темата за да чуя вашите мнения.
 Уважаеми съграждани,  моля ви да споделите  впечатленията си от дейността на тази сервизна организация, за да предпазим колкото се може повече бъдещи техни излъгани клиенти.

еlenaalex2

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 91
    • Профил
Глобал сервиз \"Нейчеви\"- Добрич /Подлез гара ЮГ/
« Отговор #1 -: Май 13, 2009, 08:04:09 pm »
В гр. Добрич няма гара \"Юг\". ЖП-гарата е на север от града (по посока на Дуранкулак, гледано откъм центъра).

jus

  • Новак
  • *
  • Публикации: 13
    • Профил
Глобал сервиз \"Нейчеви\"- Добрич /Подлез гара ЮГ/
« Отговор #2 -: Май 13, 2009, 10:39:33 pm »
От където и да гледаш приятелю, по изказването ти личи не си от гр.-Добрич.
Моля по същество!!!

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Глобал сервиз \"Нейчеви\"- Добрич /Подлез гара ЮГ/
« Отговор #3 -: Май 14, 2009, 02:28:56 pm »
То вие, освен да оплювате сервиза, май пропуснахте да кажете какво (не) са ви поправили там. Не е редно да плюете някой само за спорта, по-добре да проложите и някои факти. Защото и аз мога да ги оплюя, въпреки, че никога не съм стъпвала там.

jus

  • Новак
  • *
  • Публикации: 13
    • Профил
Глобал сервиз \"Нейчеви\"- Добрич /Подлез гара ЮГ/
« Отговор #4 -: Май 15, 2009, 11:08:00 pm »
Искате факти, предоставям ги: Нося прахосмукачка \"Samsung\" за ремонт със проблем: \"не се включва\", а отговорът беше: \"...неправилна експлоатация-отказваме гаранция\", без дори да са я погледнали и включили.
следва продължение......

jus

  • Новак
  • *
  • Публикации: 13
    • Профил
Глобал сервиз \"Нейчеви\"- Добрич /Подлез гара ЮГ/
« Отговор #5 -: Май 15, 2009, 11:15:44 pm »
Мой познат си купува 2 броя тонколониколони. Три месеца по- късно,  високите честоти на едната тонколона дефектират и той отива в този \"сервиз\" и заявява, че единият му високочестотен говоритен въобще не издава звук, а отговорът е бил\".... ти ли ще кажеш, че говорителят има проблем... не смятам  да си защитавам дипломната работа на твоята тонколона...\"

jus

  • Новак
  • *
  • Публикации: 13
    • Профил
Глобал сервиз \"Нейчеви\"- Добрич /Подлез гара ЮГ/
« Отговор #6 -: Май 15, 2009, 11:33:17 pm »
Мой роднина се беше обърнал  към този сервиз през месец януари 2009 г. за ремонт на съдомиялна машина \"Indesit\", която беше закупил  преди не повече от една година, а отговорът беше : ,,обърни се към търговеца щом ти е продал такъв боклук или отиди в КЗП\"
Според вас какви проблеми могат да се отнесат към тяхната юрисдикция и не са ли длъжни да приемат заявена ремонтна поръчка от клиент? Нали са отбелязани като оторизиран сервиз в гаранционната карта?
Малко прекалих с мненията си.Имам още, но обещавам да не досаждам повече.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Глобал сервиз \"Нейчеви\"- Добрич /Подлез гара ЮГ/
« Отговор #7 -: Май 16, 2009, 10:23:27 am »
Ако един уред е показал дефект в рамките до 2 години от датата на закупуване трябва да се обърнете към търговеца, не към сервиза. Търговецът има задължението да приведе уреда съгласно договора за покупка, който сте сключили. За пералнята е бил абсолютно прав. Останалите случаи няма да коментирам. Но както се вижда, и трита уреда са били закупени в рамките на 2 години.... следващият път - при търговеца, той да се погрижи за поправката.

lorin29

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Глобал сервиз \"Нейчеви\"- Добрич /Подлез гара ЮГ/
« Отговор #8 -: Май 26, 2009, 04:54:35 pm »
Мога да добавя към темата някой лични впечетления. Сервизът си върши работата съвестно и не е виновен , че търговците продават некачествени стоки. Винаги съм била доволна  от обслужването и качеството на работа. Незнам защо господина по горе е публикувал това? . Всеки може да отиде и да се увери сам на какво са способни. Всеки има право на мнение, а моето си остава положително.