Тръгнах из форума заради проблем с УизЕър и попаднах на темата. Реших да пиша заради коментара (оплакването) на dominik от 28.05.2010, защото изпатих подобно на нея. Има обяснение за СМС-ите, които жената не е пускала, но всъщност е пускала. Глобул изпращат рекламни СМС-и, в които има само бутон ОК. Липсата на бутон за отказ първоначално не ми направи впечатление. Но коментирах със сина ми и разбрах, че това Глобул прави с цел да взима незаконно пари от потребителите и да осъществява незаконна реклама, която потребителя не може да откаже. Единственият начин за отказ е да се деактивира телефонът, като му се свали батерията и се пусне наново. Но една 86 годишна жена едва ли би могла да го прави и едва ли ще разбере как така ще й взимат пари без нищо. Мисля да пиша до Комисията за защита на потребителите (КЗП), но не знам дали ще могат да направят нещо. С МТел и Вивател нямам такъв проблем. Само с Глобул. Ако някой вече е писал до КЗП моля да го отрази, за да мога да го допълня.