Автор Тема: GERMANOS -МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ  (Прочетена 1168 пъти)

qspis

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GERMANOS -МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ
« -: Юни 13, 2008, 08:16:15 pm »
Здравей те! И АЗ ИМАМ ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ С GERMANOS,НА 12 МАЙ СИ ЗАКУПИХ ОТ ТЯХ ТЕЛ.LG KE970 ,ПЪРВО КОГАТО МИ ДАДОХА ТЕЛ. КУТИЯТА БЕШЕ ОТВАРЯНА И ТЪЙКАТО НЕ БЯХ СИГУРНА ЗА АКСЕСОАРИТЕ КОЙТО СА ВКЛ. КЪМ ТОЗИ ТЕЛ. ГИ ПОПИТАХ КАКВИ СА ,ПРИ КОЕТО ТЕ МИ  ОТГОВОРИХА ЧЕ ВКЛ.ХЕНСВРИ КОМБИНИРАНО ЗА СЛУШАНЕ НА  MP3,НО ТЪЙКАТО В ОБЯВАТА ПИШЕШЕ ЧЕ СЕ ПРЕДЛАГА И USB КАБЕЛ,НА ВАПРОСА МИ ЗАЩО НЯМА В КОМПЛЕКТА МИ СЕ ОТГОВОРИ ЧЕ ТЕЛ. ИМА USB  ПОРТ НО НЕ И КАБЕЛ,И АЗ ИМ ПОВЯРВАХ,КАТО СИ ПОМИСЛИХ-ЗА КАКВО ЩЕ ИМ Е ДА МЕ ЛЪЖАТ.НО КОГАТО СЕ ПРИБРАХ С ТЕЛ. И РАЗГЛЕДАХ КНИЖКАТА С УПЪТВАНЕ ПРИЛОЖЕНА В КОМПЛЕКТА ВИДЯХ СЛЕДНИЯ ТЕКСТ -\"В КОМПЛЕКТА ЗА ВАШИЯ ТЕЛ. СА ВКЛ. НЯКОЛКО АКСЕСОАРА,КОЙТО МОЖЕТЕ ДА КОМБИНИРАТЕ СЪОБРАЗНО ПРЕДПОЧИТАНИЯТА СИ\" И ОТ ДОЛУ СА ПОКАЗАНИ ,ВКЛЮЧИТЕЛНО И USB КАБЕЛ + CD ЗА ИНСТАЛИРАНЕ ,НО АЗ ПРЕДПОЛОЖИХ ЧЕ ТОВА Е СТАНДАРТНА КНИЖКА ЗА ТЕЛ. КОЯТО НЕ СА ОТНАСЯ САМО ЗА МОЯ МОДЕЛ. И ВСИЧКО ТОВА ДО ПРЕДИ ЕДНА СЕДМИЦА КОГАТО ЕДНА МОЯ ПРИЯТЕЛКА СИ ЗАКУПИ СЪЩИЯ ТЕЛ.ЕДНО КАМ ЕДНО С МОЯ ,КОГАТО МИ ПОКАЗА КУТИЯТА С АКСЕСОАРИТЕ -ПРЕДСТАВЕТЕ СИ КАКВО МИ БЕШЕ УЧУДВАНЕТО -ВЪТРЕ ИМАШЕ ОСВЕН USB КАБЕЛ +CD  ИМАШЕ И ПОЧИСТВАЩО СРЕДСТВО ЗА ЕКРАН.ВЕДНАГА НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН ОТИДОХ В GERMANOS  ДА ПОПИТАМ КАК Е ВЪЗМОЖНО ПОДОБНО НЕЩО -ПРИ КОЕТО ВЪЗНИКНАХА ЕДНИ СПОРОВЕ ,ЧЕ ТЕ НЕ БИЛИ \"ЦИГАНИ\" ДА КРАДАТ АКСЕСОАРИТЕ,СЪОТВЕТНО СЕ СРЕЩНАХ С УПРАВИТЕЛЯ, КОЙТО СЛЕД КАТО ГО ПРЕОДПРЕДИХ ЧЕ ЩЕ ПУСНА ЖАЛБА СРЕЩУ GERMANOS И ЛИЦЕТО КОЕТО МИ БЕ ПРОДАЛО ТЕЛ.-МИ ОБЕЩА ДА МИ НАМЕРИ КАБЕЛ ,НО ВЕЧЕ МИНАХА 5 ДЕН И ОЩЕ НЯМАМ ОТГОВОР ОТ ТЯХ.МАГАЗИНАТ ИМ СЕ НАМИРА В ГР.ХАСКОВО-МОЛЯ ВИ КАЖЕТЕ МИ МОГАЛИ ДА ПУСНА ЖАЛБА СРЕЩУ ТЯХ.-ТЪЙКАТО СЕ ЧУСТВАМ ИЗЛЪГАНА И ИЗМАМЕНА -И НЕ ВИЖДАМ ЗАЩО ДОПЪЛНИТЕЛНО ТРЯБВА ДА СИ КУПЯ ТОЗИ АКСЕСОАР ПРИ УСЛОВИЕ ,ЧЕ ТОЙ Е ЧАСТ ОТ КОМПЛЕКТА ЗА КОЙТО СЪМ ПЛАТИЛА.МОЛЯ КАЖЕТЕ МИ  КАК ДА ПОСТЪПЯ,ЗАЩОТО НЕЗАВИСИМО,ЧЕ СТАВА ДУМА ЗА БЪЛГАРИЯ МИСЛЯ ,ЧЕ СЪМ В ПРАВОТО СИ ДА СИ ТЪРСЯ ПРАВАТА.

zlaturanka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
GERMANOS -МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ
« Отговор #1 -: Юли 16, 2008, 02:33:18 pm »
Жалвай се!Нищо не губиш от това!
Да не им се разминава на Германос, абсолютни мизерници! От тях повече никога няма да си купя НИЩО!

pol1nka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GERMANOS -МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ
« Отговор #2 -: Ноември 18, 2008, 05:02:08 pm »
Ами преди 3 дни аз също си закупих такъв телефон. Във кутията ми имаше хендсфри и книжка с упътване. Разликата е, че си го купих от 2be (София). Мисля, че проблема не е в Германос, а просто пишат в тея книжки освен самите упътвания още куп глупости :)
« Последна редакция: Ноември 18, 2008, 05:02:26 pm от pol1nka »

kod

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GERMANOS -МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ
« Отговор #3 -: Ноември 28, 2008, 07:55:03 pm »
Купих си телефон Nokia от Германос .Докато беше в гаранция даде дефект. отвреме на време клавиатурата не функционираше. Дадох го на сервиз  върнаха ми го след 28 дена от сервис с уж отсранен проблем, още същия ден ми даде същия проблем пратих го отново на сервиз след 18 дена го връщат с отнета гаранция защото имал следи от ръжда.При условие че този телефон има и застраховка която включва намокряне, но те казват че застраховката важи ако има гаранция.Страшно некоректни са, не си купувайте стока от тях.Измислят си разни неща за да заобиколят, както гаранцията така и застраховката. Въпреки че този телефон никога е е мокрен.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
GERMANOS -МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ
« Отговор #4 -: Декември 01, 2008, 01:00:38 am »
застраховката важи ако има гаранция


Е тия ептен не са нормални :D

snux

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
GERMANOS -МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ
« Отговор #5 -: Януари 23, 2009, 12:32:53 am »
Пфф то тва нишо не е. Моя беше в гаранция, давам им го и отивам да си го взема. На вънпен вид всичко точно същия моя същите драскотини, да ама обаче като си го пуснах нищо общо. Други телефонни номера, клипчета и снимки ( няма да коментирам снимките и клипчетата). А колко инфо изгубих само аз си знам :)

alkatrasss

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
GERMANOS -МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ
« Отговор #6 -: Февруари 24, 2010, 11:32:38 am »
az si kypix telefon ot Germanos i vsqka sedmica mi blokira,nosq go na remont pri tqx,durjat go okolo sedmica,sled koeto mi go vru6tat i do 5-6 dena problema mi se poqvqva otnovo,i taka 4 putiza poslednite 2 meseca,v momenta e pak tam. 3 texni slyjitelki mi potvurdixa neoficialno ,4e purvite partidi na vsqka nova seriq sa neka4estvenni,imenno takava e i moita,nai dore e oba4e da ne si kypyvame nikoga telefon ot tqx,subirat mi se 4asove 4akane v magazinite im i zabelqzax 4e na seki 20-30 min vlizqat xora s problemi ot zakypeni ot tqx telefoni

alkatrasss

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
GERMANOS -МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ
« Отговор #7 -: Февруари 24, 2010, 11:35:58 am »
PULNI BOKLYCI

bikerider_

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
    • Профил
GERMANOS -МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ
« Отговор #8 -: Март 03, 2010, 01:50:37 am »
Германос, че мамят хората най-нагло и безугледно е ясно, проблемът е, че каквото и да ви говорят лъжливите БГ търгаши, наричащи себе си търговци, ВСЕКИ ТЕЛЕФОН ВКЛЮЧВА В КОМПЛЕКТА СИ USB кабел! Никъде на друго място в ЕС няма да ви го дадат така.
« Последна редакция: Март 03, 2010, 01:52:08 am от bikerider_ »

valio_85

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
GERMANOS -МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ
« Отговор #9 -: Юли 16, 2010, 02:57:12 pm »
pedi izvesno vreme si kupix nokia 5800 ot germanos s abonament za 2 godini za okolo 360 lv predlojixami da napravq i zastraxovka na telefona na stonost 5 lv koqto e ednokratna i koqto pokriva 40% ot stoinosta na telefona pri povreda izgubvane namokrqne i dr takiva neshta po moq vina 2 meseca po kasno izgubix telefona otidox da si izvadq dublikat na kartata kazax im kakvo see slu4ilo te miotgovorixa che trqbva da signaliziram v policiqta no ot tam mi kazaxa ch veche nese zanimavat s takiva raboti i shtom nee ptkradnat negi interesuva obratno v magazina i mi kazaxa sushtoto nemogat da napravqt nishto da si vzema nov telefon i taka zastraxovkata e nevalidna no dvugodishniq dogovor e validen kam kogo moga da se obarna za sadeistvie ?

rodopeez

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
GERMANOS -МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ
« Отговор #10 -: Юли 18, 2010, 08:49:25 pm »
На 07.09.2009г купих GSM Nokia 6700 от GERMANOS На 21.02.2010г го занесох на ремонт и започна ходене по мъките.До сега е носен четири пъти на ремонт като от последнич ремонт е взет на 07.07.2010г.Сега отново прави проблеми и незнам какво да правя.Омръзна ми да се разправям със служители на Germanos.Казват че е сменен процесора,дисплея и клавиатурата но въпреки всичко проблемите си идват.Ако някой може да ме посъветва какво да правя.За мен GERMANOS са мошенници и повече нищо няма да купя от тях.Писах в нета на адвокат но това са дребнисметки и въобще не ми отговори.За Germanos този телефон вероятно е евтин, но за мен 466,58лв са пари за който работя.