Автор Тема: Проблеми с Кауфланд  (Прочетена 71154 пъти)

deby

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
В Кауфланд Младост сьщо льжат. Купих замразена риба, на която пишеше 3.60, а на касата маркираха 4.01лв. Мамят ни на поразия.

deuch

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Прави впечатление бъркотията в етикетите с цените на Кауфланд - етикетите са претрупани с цифрички , цени за 100 грама ,за 50 грама , на някои етикети на сирена например изобщо няма цена за килограм или поне за 100 грама ,ами за 400 или 250 грама. Бе явно разчитат  на клиенти без основно образование ...

verbod

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Kaufland
« Отговор #17 -: Април 03, 2007, 12:48:22 pm »
Stava vypros za Kaufland Plovdiv. Ednoto che pishat edno na etiketa a kato se ide na kasata cenata e po visoka ot obqvenata na etiketa drygoto e che prodavat Stoka s itekul srok na godnost za cena pod obqvenata.edna otlejala stoka trqbva da se maxne ot vitrinata ili da se vurne na dostavchika.
dnes poiskax Dokumenta za agneshkato meso /tova e v moe pravo i v pravo na vsichki grajdani da iziskvat da ima bude pokazan dokumenta na mesoto v koito dokument ima probi i podobni pisaniq za mesoto.../no te mi oburnaxa grub i mi kazoxa che ne az sum choveka na koito da pokazvat podobni dokumenti , Naprotiv tova epravo na vseki grajdanin.

petetopeteto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Kaufland
« Отговор #18 -: Май 15, 2007, 10:38:11 pm »
Vyzmutena sym. Kak moje! Blagobarq vse pak za infoto - ne znaeh 4e imame pravo da vidim dokkumentite na produkta. Lo6oto e, 4e ot magazina znaqt, no se pravqt na ludi. Na men sy6to sa mi probutvali zalejala stoka, no smqtam, 4e 6te mi e trudno da se oplakvam za vseki produkt pootdelno. Ina4e vsi4ki firmi da sa falirali.

foboss

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Kaufland
« Отговор #19 -: Юни 11, 2007, 07:31:44 pm »
6tom edin pat ste vzeli produkt s istekal srok i sled kato ste  videli tova zna4i sa vi varna li i garanciq ot 1lv. za produkt s iztekal srok. No mojebi balgarskiq mantaliten e naddelql i kakto vseki ste re6ili da si vzemete lev4eto.Za6to ne varnahte produkta ili kazahte na personala da sabere stokata s istekal srok zadane napravqt va6ata gre6ka i drugi potrebiteli?

fakir

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Kaufland
« Отговор #20 -: Юли 13, 2007, 04:17:56 pm »
според мен истината за Kaufland е, че голяма част от продуктите са с наближаващ срок на изтичане. Т.е. се ползва намалението, че продукта все още по закон е годен. Това обаче е доста погрешно на практика тъй като голяма част от тези продукти не са издържали срока си и са се развалили (дори неосезаемо) по-рано от изтичането на срока и това защото Kaufland е 2-3-4 ръка търговец. продуктите са отлежали по рафтовете на по-реномирани вериги (не само в Бг а и в Европа) и в последствие канализирани към ниско бюджетни вериги и пазари като Kaufland България. Това е и причината повечето стоки в тази верига да са непознати на нашия пазар. Да не говорим, че масова практика в подобни ниско бюджетни вериги магазини е стоките да се препакетират и срока им на годност да се \"удължава\" чрез смяна или добавка на опаковката. Типичен пример са колбасите, и сирената които са по щандовете за пресни такива. След като престоят известно време или парчета (обикновено крайни) останат непродадени те се нарязват на тънки филии, вакумират се в нови опаковки и отново отиват на рафтовете. съответно непродадените охладени меса и риба се превръщат в замразени и опаковани такива а специално рибата може да стане и пушена/маринована в индивидуална опаковка.

RENI

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Кауфланд
« Отговор #21 -: Юли 19, 2007, 11:48:32 am »
С ужас и недоумение констатирах, че голямият търговски магазин КАУФРАНД в България не обслужва разплащене със кредитни карти - никакви!!! Този магазин или не е чувал за тези карти, или централата му е на остров ТАМБУКТУ, или ние не сме никакви европейци! Може ли с пълна количка продукти да се върна от касите, тъй като нямам пари в брой, а имам 3 три броя кредитни карти с обща наличност 5300,00 лева?????Кой им разреши да пускат такива магазини????Или с много големи букви да напишат на входа  \" НЕ РАБОТИМ С КРЕДИТНИ КАРТИ, ИЗДАДЕНИ В БЪЛГАРИЯ\"

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
КАУФЛАНД - без кредитни карти
« Отговор #22 -: Юли 19, 2007, 12:28:10 pm »
Кауфланд работят само с карти \'борика\'. Това, че е кредитна карта няма никакво значение. На мен също не са ми приемали карта VISA. Но това все пак е политика на фирмата-никоя фирма не е задължена да приема плащания чрез карти. Освен това не виждам какъв е проблема - във всеки магазин има банкомат-изтегляте необходимата сума и плащате - както аз съм правила.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
КАУФЛАНД - без кредитни карти
« Отговор #23 -: Юли 19, 2007, 02:00:29 pm »
Естествено, че никой магазин не е задължен да поддържа разплащане с кредитни карти. Като се има предвид, че дори процент от плащането с дебитна карта отива за банката (предполага се, че с карта се харчи по-безразсъдно от колкото в брой), представи си какви проценти отиват при плащане с кредитна карта!

Кауфланд за от т.нар. disscount магазини - разчитат на хора, привлечени от ниските цени. И не им пука за кредитни.

Между другото веднъж с пълна количка в Billa установих, че не приемат кредитни карти... Е, имах и дебитна, и платих с нея. Но вината си беше моя - предположих, че поддържат кредитни без да проверя имат ли изобщо стикер на стъклото. Казах си : \"Еее, такъв голям магазин няма начин да не позволяват плащане с кредитни карти!\" и сбърках.

RENI

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
КАУФЛАНД - без кредитни карти
« Отговор #24 -: Юли 19, 2007, 02:53:54 pm »
отговор на elenaaleks i Izida
аз недоволствам от факта, че едва ли в ЕВРОПА-та някой ще ги търпи да работят без кредитни карти, а това че има банкомат не ме грее, защото има само един на БУЛБАНК и ком.такси ще са ми в небето, а защо да не работят с карти и на отстъпка? А пък от Комисията за защита на потребителите в Перник ми отговориха, че се интересуват единствено от стоките и нищо друго!!!!!

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
КАУФЛАНД - без кредитни карти
« Отговор #25 -: Юли 19, 2007, 03:23:27 pm »
Е на какво основание да ги сезирате КЗП не разбирам?

Асен Ненов

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 129
    • Профил
КАУФЛАНД - без кредитни карти
« Отговор #26 -: Юли 19, 2007, 03:43:19 pm »
Обикновено на вратите на магазините има табелки, на които ясно се вижда дали ползват карти и точно кои са те. КЗП ще ви отговори след 1 месец, че не са установени нарушения, така че за конкретния случай няма смисъл да пишете жалба.

Моя въпрос, обаче е: Говорихте ли с магазина? ..с някой от мениджърите, който да приеме оплакването ви. Идеята на този разговор, не е решаването на конкретния проблем. Смисъла е в това, че управата на магазина ще разбере, че има хора, клиенти на магазина им, които искат определена услуга, която той не предлага.

И последно - Кауфланд се позиционира много ниско на пазара, т.е. при цените, които предлага, не очаквайте чудеса от обслужването и предлаганите услуги.

pisatel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 17
    • Профил
КАУФЛАНД - без кредитни карти
« Отговор #27 -: Юли 24, 2007, 09:22:59 pm »
Свидетелство.Райфайзенбанк (България) ЕАД-най гъляма измама, шмекерия, лъжа и ограбване.Доказателство;сметка в евро №В642RzBB91551475140105.
Ако искате дополнителен доход ние ще ви научим и покажем как; www.sapood.narod.ru . Има хляб за всеки, тичай.
НАЦИОНАЛНО СДРУЖЕНИЕ``ГРАЖДАНСКО ОБЕДИНЕНИЕ БЪЛГАРИЯ``
/Искам да работя и живея за България/ . П О К А Н А ; www.sgob.narod.ru,
Научно-технически съвет. Редовни сбирки; всeки понеделник от 18.00 часа, адрес: София-1000, ул.``Бенковски``,№25, тел: 02/9318006, 9871522, 9883796;
Отговорник за НТС-Михаил Вашкевич; vashkevich@mail.bg, GSM: 0889-200141.
Задължения; Следи за новостите в обществената сфера;
-Създава автоматизирана система за управление и обработка на информацията.
-Осъществява контакти с научни, културни и обществени институции.
-Изготвяне на анализи и прогнози, съхраняване на данни.
-Откриване на Европейски университет у нас.
-Огласява в печата наши и чуждестранни постижения. ЗАПОВЯДАЙТЕ!
Дарителска сметка;ОББ,клон\"Фр.Нансен\",банков код 20078205;сметка в лева и валута 1026366518;Дан.номер:2221162717,Булстат:130550905. МОЛ: Михаил Вашкевич.

Vivi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Kaufland
« Отговор #28 -: Август 03, 2007, 05:44:24 pm »
Това е е измислица

Vivi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Kaufland
« Отговор #29 -: Август 03, 2007, 06:03:47 pm »
Да неби в Kaufland да има цех за преопаковане,това е голяма глупост който и да го мисли.Вие си нямате въобще и на представа там как се работи.Ако има нещо с изтекъл срок на годност то в никакъв случаи не е умишлено.Kaufland в България за съжаление всв още не може да работи както трябва по немски стандарт колкото и да се стараят служителите там.