Автор Тема: Проблеми с Кауфланд  (Прочетена 67967 пъти)

gali_iv

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Kaufland
« Отговор #45 -: Януари 28, 2008, 11:29:54 pm »
Току-що прочетох мнението на служител в КАУФЛАНД.Хора,не ви ли е обидно,че някакъв,който не се смята за личност,щом сам се нарича CommentAuthorbez zna4enie, обижда всички клиенти на магазина.По същата логика един директор на затвор може да нарече цялото човечество \"убиец\",защото някоя отрепка е убила някого.Лично за мен достойнството ми е по-ценно от уж спестените няколко стотинки при пазаруване в КАУФЛАНД.А в Шумен има много по-евтини магазини,с възпитани служители от тези,за които си говорим

gali_iv

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Kaufland
« Отговор #46 -: Януари 28, 2008, 11:32:45 pm »
Що се отнася до поведението на клиентите в КАУФЛАНД,къде са служителите,които трябва да следят какво става в магазина.Аз ще ви кажа - пушат пред кабинета на управителя на магазина в Шумен и никой нищо не може да им каже.

Kaufland

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Kaufland
« Отговор #47 -: Януари 29, 2008, 11:44:11 pm »
Samo edno moga da kaja,4e za vsi4ki klienti nie slujitelite po cql den sedim i piem kafe,6toto nqmalo bilo nikoi mejdu redovete.Emi izvinete ama nie sme po edin na smqna i nai vajnoto e 4e magazina e na SAMOOBSLUJVANE.

deina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
Kaufland
« Отговор #48 -: Януари 30, 2008, 01:51:53 pm »
На който не му се работи да си ходи!!! Толкова сте работливи и неуморими мили ми служители на Кауфланд, че в погледа ви(ако изобщо ви мерна някъде) се чете:\"УФФФФ! Тия пък не се напазаруваха!\" Е то вярно , че за 300лв. заплата-толкова.... ама все пак нека не забравяме,че и вие сте клиенти .Значи ли това,че сте \"клиент като бъргарина\", тоест и вие си оставяте кое където ви падне и т.н.! Между другото просто за сведение ще споделя, че КЛИЕНТ КАТО РУМЪНЕЦА НЯМА!!!! Ако не сте виждали румънец как пазарува просто нямате право да говорите за българските клиенти по този начин!В Кауфланд Русе им е най зле на служителите,поне така си мисля,видях как един (от многото) румънец си отвори една бутилка Кока Кола -2л. и си изпи почти цялата още преди да е стигнал до касата...... Какво ще кажете за това?А има още много подобни случаи и забележете - не с български клиент!

Kaufland

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Kaufland
« Отговор #49 -: Януари 30, 2008, 10:03:45 pm »
Може да си е потворил ботилката да си е пийнал количка ама след това и я е платил в което сам убедена.

deina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
Kaufland
« Отговор #50 -: Януари 31, 2008, 09:52:29 am »
Хахахахха, е сигурно!Надявай се............Ама ,ако беше българин щяхте да кажете,че е един от многото невъзпитани клиенти.Не е ли така?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Kaufland
« Отговор #51 -: Януари 31, 2008, 01:18:46 pm »
deina: Аз също съм отваряла бутилка в магазин, по ред причини, и след това съм си я плащала. Това прави ли ме невъзпитана? Явно не си изпадала в ситуация когато трябва, по една или друга причина, да изпиеш нещо, каквото и да е. Не мисля, че това е невъзпитано, както и не мисля, че всеки, който отваря бутилка с нещо си и пие, не плаща.

deina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
Kaufland
« Отговор #52 -: Февруари 01, 2008, 12:54:09 pm »
Не ,разбира се не те прави невъзпитана. Но мисълта ми е , че -да на всеки може да се случи, но при тях това е нещо като редовен номер и не става въпрос само за пиене на нещо, ами въобще като начин на поведението им.

RORO

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Аз пък да ви кажа, на 1-ви февруари тази година отидох с мъжа ми в кауфланд Монтана да докупя свински врат.Бях купила предната седмица голямо парче месо уж на промоция.И при консултацията която получихме от жената зад щанда разбрахме че пак има промоция на свинския врат но е на помалки парчета и е 7.79 лв.След като беше повторена цената няколко пъти от продавачката и бяхме видяли белейката на парчетта с месо аз взех две по-малки парчета /около 2.300 кг./ и си тръгнахме.Пазарувахме още неща и направихме сметка 149 лева.Чак когато се прибрах у дома видях че и продавачките лъжат.Мисля че освен очила трябва да си купя и слухов апарат :)))Беше маркирана цена от 8.99 лева.

Invisible

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Смятам, че би трябвало да ви разкажа какво се случи на мен и семейството ми снощи, след като пазарувайки, направихме сметка приблизително 100лв. Електронните кантари при различните отдели за плодове и зеленчуци очевидно мерят на свети крепки и така се оказа, че са премерили вярно двата кг банани, които взехме, но пък не са измерили точно доматите и ябълките. На касата никой нищо не ни каза, освен че ми предложиха пликче за един пакет панирани кашкавалчета-\"да не ми се изсипели, понеже те не гарантирали, че били точният грамаж\". В това време, някакъв никому неизвестен служител, който дори бадж нямаше, придърпал родителите ми при някаква отдалечена везна, която е забутана при разни коридорчета и стаички, мерил доматите и ябълките и излязла разлика от някакви грамове. Майка ми е лабилна поради заболяването си и веднага видимо се притеснила, защото неоснователно я обвиняват в кражба! Побеснях и вдигнах луд скандал на ушатия \"охранител\" и тогава се появи някакъв тип с явни психични отклонения и сериозни лицеви тикове и започна да крещи как сме ги били \"крадяли\" и как точно такива като мен, \"с балтончетата и хубавите дрехи\" крадяли и как трябвало да платим всичко в троен размер. Докато аз се разправях с гореспоменатия умственоизостанал, \"охранителят\" набутал майка ми в една от затънтените стаички и й изискал лична карта (без въобще да е от органите на реда и да се е легитимирал!!!), за да заплати приблизително 300лв (сумата на общите ни покупки х3). Усетих се какво е станало, намерих стаята и овиках малкия наглец, който се сви на столчето си веднага, щом усети отпор. Т.нар. зам.-управител с тиковете ни затисна в стаята и заяви, че нямало да допусне никой от нас да излезе, а в това време майка ми правеше криза. Правилен подход за фирма с НЕМСКО КАЧЕСТВО НА ОБСЛУЖВАНЕТО, НАЛИ? Настоях веднага да дойде полиция. След като дойдоха полицаите, установиха ред нарушения от страна на \"Кауфланд\"-няма законово основание да им се заплаща каквото и да било в троен размер (да не говорим, че кауфландци се пазариха с нас-като не е тройната сума на цялата стока, поне да е тройната от ябълките и доматите и накрая паднаха до \"разликата в стойностите, които ние и вие мерим\"); нямат право да ни задържат насила в магазина, нямат право да ни изискват документи. Писах обяснения, говорих и с полицаите- това е редовна практика-везните им мерят различно и си избират по някой случаен, който я им се хване на жалките изпълнения, я не. След едночасови разправии си отидохме, а днес се обяснявах и в районното по случая. Сега за 40ст. домати и може би лев ябълки си имам акт, който ще плащам на данъчните. И то защо? Защото някой лъже хората на дребно. Това е то-държавната система- в любовна прегръдка със стоките с изтекъл срок (човешките включително).

Invisible

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Kaufland
« Отговор #55 -: Февруари 19, 2008, 01:10:37 pm »
Смятам, че би трябвало да ви разкажа какво се случи на мен и семейството ми снощи, след като пазарувайки, направихме сметка приблизително 100лв. Електронните кантари при различните отдели за плодове и зеленчуци очевидно мерят на свети крепки и така се оказа, че са премерили вярно двата кг банани, които взехме, но пък не са измерили точно доматите и ябълките. На касата никой нищо не ни каза, освен че ми предложиха пликче за един пакет панирани кашкавалчета-\"да не ми се изсипели, понеже те не гарантирали, че били точният грамаж\". В това време, някакъв никому неизвестен служител, който дори бадж нямаше, придърпал родителите ми при някаква отдалечена везна, която е забутана при разни коридорчета и стаички, мерил доматите и ябълките и излязла разлика от някакви грамове. Майка ми е лабилна поради заболяването си и веднага видимо се притеснила, защото неоснователно я обвиняват в кражба! Побеснях и вдигнах луд скандал на ушатия \"охранител\" и тогава се появи някакъв тип с явни психични отклонения и сериозни лицеви тикове и започна да крещи как сме ги били \"крадяли\" и как точно такива като мен, \"с балтончетата и хубавите дрехи\" крадяли и как трябвало да платим всичко в троен размер. Докато аз се разправях с гореспоменатия умственоизостанал, \"охранителят\" набутал майка ми в една от затънтените стаички и й изискал лична карта (без въобще да е от органите на реда и да се е легитимирал!!!), за да заплати приблизително 300лв (сумата на общите ни покупки х3). Усетих се какво е станало, намерих стаята и овиках малкия наглец, който се сви на столчето си веднага, щом усети отпор. Т.нар. зам.-управител с тиковете ни затисна в стаята и заяви, че нямало да допусне никой от нас да излезе, а в това време майка ми правеше криза. Правилен подход за фирма с НЕМСКО КАЧЕСТВО НА ОБСЛУЖВАНЕТО, НАЛИ? Настоях веднага да дойде полиция. След като дойдоха полицаите, установиха ред нарушения от страна на \"Кауфланд\"-няма законово основание да им се заплаща каквото и да било в троен размер (да не говорим, че кауфландци се пазариха с нас-като не е тройната сума на цялата стока, поне да е тройната от ябълките и доматите и накрая паднаха до \"разликата в стойностите, които ние и вие мерим\"); нямат право да ни задържат насила в магазина, нямат право да ни изискват документи. Писах обяснения, говорих и с полицаите- това е редовна практика-везните им мерят различно и си избират по някой случаен, който я им се хване на жалките изпълнения, я не. След едночасови разправии си отидохме, а днес се обяснявах и в районното по случая. Сега за 40ст. домати и може би лев ябълки си имам акт, който ще плащам на данъчните. И то защо? Защото някой лъже хората на дребно. Това е то-държавната система- в любовна прегръдка със стоките с изтекъл срок (човешките включително).

pandurche

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Трябва да сложат във всички магазини една машинка, каквато има в БИЛЛА - Стара Загора маркираш си бар кода на едно мониторче и то ти показва: наименованието на стоката, грамажа и цената на самата стока колко ще платиш за нея на касата. Идеалное - не ти трябва да търсиш служителите - дали ще ги намериш бързо, дали пък ще с в настроение и т.н.

Umaja

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Внимавайте като пазарувате в магазин Кауфланд - Младост. Редовно има разлика от обявените цени за промоция и това, което Ви маркират на касата. Разликите са около 1 лев. След това на информацията Ви връщат разликата в сумата след 15 минутно чакане и късане на нерви, но това при тях е практика. Отваряйте си очите или направо не пазарувайте при тях, както правя аз.

Icecream

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Аз съм доволна от Кауфланд Пловдив, естествено внимавам дали етикета отговаря на продукта над него, ако не мога да разбера цената-питам на касата и там ми казват колко струва. Касиерките винаги са много услужливи, даже ми се е сллучвало в неделя да купувам форма за кекс и момичето да ми каже да изчакам до утре, че ще е на промоция. Винаги си получавам левчето, ако съм чакала по-дълго и т.н.

freedih

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
В Кауфланд-Варна в рекламния вестник обявяват промоция на велосипеди.Харесах си модела Hurricane 26\'\' MTB, който се предлага според рекламата с 30% намаление( което е 70 лв. по малко).Подготвям парите отивам в съответния магазин, където въпросният модел въобще го няма. Имаше три велосипеда със скъсани седалки,/общо бяха по малко от 10 бр. от различни модели( дамски, мъжки, градски и планински, по малки или по големи) на един от тях направо разпрана, но не от модела който харесах. Нямат велосипеди на склад, не се знае колко и кога ще доставят, а в рекламата НЕ ПИШЕ, че въпросната промоция важи до изчерпване на количествата и т.н. Питах няколко служителя/ на информация и на съответния сектор,отговор ами това е, проверявайте до края на седмицата ще получим. Как може да има реклама, а да няма продукт!? Нима трябва да дежуря пред щанда? Аман, иначе хубав магазин ;)