Автор Тема: Проблеми с Кауфланд  (Прочетена 69287 пъти)

James76

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми с Кауфланд
« -: Декември 08, 2006, 11:07:21 am »
Здравейте!
 Имам оплакване от маркирането на цените на продуктите в касовата бележка в Кауфланд Варна!
   Снощи пазарувахме там със съпругата ми! Изключително бяхме изумени, като се прибрахме и погледнахме бележката...  Три продукта бяха с различна цена от тази, за която ги взехме от рафтовете!!!
1. Шипков мармалад: пишеше с огромни цифри 1.33лв, а в бележката пише 1.59лв..?!
2. Пилешки бутчета: на рафта пишеше 3.30лв., а са маркирани на 3.79лв.?!?!?!?!?!?!?!1
3. Маджарски Катък: поне три пъти обявиха, че вече е намален, от 1.79 на 0.79лв., а в бележката е маркиран 1.79лв.!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!??!

 Драги дами и господа, сами разбирате, че не става дума за няколкото лева... Става дума за това, че в Кауфланд широко  афишират едно, а вършат съвсем друго... Типично за България...

  Този същия текст пратих на майл на Кауфланд и за да подкрепя думите си, сканирах касовата бележка и я прикрепих към писмото. Не се надявах да получа някакъв отговор, но бях длъжен да напиша тези редове, не за друго, ами за да покажа, че българите не сме стадо... Излишно е и да споменавам, че Кауфланд ме загубиха като клиент, както и близките ми и приятели...
  На другия ден получих отговор с невероятно много мили думи, като ме уверяваха, че едва ли не трябва да отида да си сложа поне 3-4 диоптъра...
  Истината е, че от тогава поне сто пъти са пренаредили рафтовете и няма как да се докаже каквото и да е било...
« Последна редакция: Февруари 19, 2014, 12:36:24 pm от Lachezar Barakov »

LUBO

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Да, и в Русе е така!

cisto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
KAUFLAND: NA TEHNIA STAND ZA GOTOWI HRANI: RUSKATA SALATA /NASIPNA/ S NADPIS \"BEZ KOLBAS\" BESHE S KOLBAS!
PRODAWACKITE SE MOTAT PRED OCITE NI, A NA STANDA SE OBRAZUWAT OPASHKI OT KLIENTI

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
В Кауфланд на щанда за разфасовано месо и млечни изделия цените не са сложени както трябва. Те са наредени в редичка а клиента трябва да гадае кое какво е и дали случайно няма да му пробутат вместо сирене за 4.50 това от 3.30. Това е практика не само във Варна, но и в Ямбол.

drill

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
    • Профил
и не само те лъжат...ето следната история:

на 23 декември преди коледа решихме с приятеля ми и майка му да напазаруваме за празниците.
влязохме в един хипермаркет, където купихме повече около 60 артикула....
платихме сметка от 130 лева и доволни излязохме от магазина. никой от трима ни не се усъмни в цената, тъй като голяма част от аркитулите бяха месо и местни продукти някои от които по 10-15 лв/кг.

два дни по-късно майката на гаджето ми се усъмни в сметката от 130 лв. и започнада разглежда подробно саковата бележка. пресметна всичко на ум и с елка - грешка нямаше.
Един от артикулите обаче се набиваше на очи със обща цена 30 лева. Това беше чипса. Ние си купихме 2 пакетчета чипс, а се оказа че касиерката е маркирала 25 пакетчета чипс. и вместо близо 2 лева сме платили 30 лева.

Разбира се веднага грабнах касовата бележка отидох в магазина разговарях с управителя и му обясних, че на щанда в хипермаркета нямат място за 25 пакетчета чипс - следователно не сме купили толкова. той взе бележката прегледа записа от охранителните камери и ни върна парите.

това обаче не се среща редовно и често. истината е, че в някои магазини практикуват този номер. когато видят че количката е пълна с много артикули от които има и скъпи и евтини нарочно маркират по-големи количества.

Александър Ненов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 38
    • Профил
МЕТРО не се различават много много. Те прилагат същата схема. Когато пазарувах последния път там вдигнах отново скандал за некачествено обслужване и явно ядосана касиерката от факта че съм я принудил да работи вместо да бездейства маркира два пъти МЕТРО картата ми. Бяхме накупили стоки за над 250 лв и аз се запътих набързо към вратата но майката на приятелката ми се поколеба и прегледа фактурата. Оказа се че сме купили абсорбатор. Това става когато се маркира картата два пъти – първият път тя се отчита като карта, а втория път се отчита като номер на артикул. Това забави излизането ни от магазина с 30 минути а служителите наоколо ни обнадеждаваха че сме късметлии че сме се усетили защото ставало много често и на една жена и маркирали така октопод. Как може да бъде доказано това че е фирмена политика. Защото знам че в САЩ правят същото като един клиент пазарува редовно от един магазин с кредитна карта ( там не се пазарува с друго ) и за да ползва намаления и точки те му издават кредитна карта специално от магазина. При около 10-15 пазарувания на месец магазина добавя пазаруване на стойност 20 долара. Ако клиента не се усети това се повтаря още няколко месеца. Ако не се усети за тази сума се добавя друга по-голяма сума докато се изравни сумата до подобна на обикновените пазарувания. Разбира се те не са точни суми и не се улавят лесно и когато не си водите отчет кога пазарувате там и кога не е почти невъзможно да хванете магазина. Хванете ли го ви изкарват от списъка с припомпваните клиенти и ви се извиняват за грешката която са допуснали уж случайно.

Duke

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
В Кауфланд - Дружба /София/, нещата не са по-различни от описаните горе. Стоки с изтекъл срок на годност колкото си искаш. Често до щанда с плодовете не можеш да стигнеш заради миризмата на гнило. Презалепени етикети с нов срок на годност. След четвъртото ми пазаруване вече не стъпвам там и не смятам и да стъпя ;-). Няма голяма търговска верига в която да не се сблъскаш с гореописаните случаи. Просто внимаваш, концентрираш се и дебнеш кога ще се опитат да те метнат. Някой беше казал, че пазаруването е удоволствие? На повечето места в нашата \"прекрасна\" държава не са!

Жанет Хаджидимова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
Това са старите изтъркани номера на така наречените големи вериги,Метро първи го въведоха,слагат цена без ДДС с големи цифри,а с ДДС или няма или е написана с толкова малки цифри,че да не можеш да го видиш.
Просто като се пазарува в България трябва да гледаш и цената с или без ДДС е,срок на годност и още много неща.
Иначе ни лъжат както си искат,да не говорим,че все още има магазини в които касова бележка не се издава,а също така и потребители,които не си искат такава.
Ние сме си виновни да ни лъжат така.

suzana

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Ето това се чува от глупавите българи.Извинете ме за израза,но е точно така и мога да опровергая всяка една от забележките ви.Ако работехте в такъв магазин щяхте да разберете,че не е точно така.Аз работя в един от изброените магазини.Относно цените:някои от вас въобще не четят какво взимат и естествено взимат цената,която е най-подходяща за тях.Относно 25 чипса:и това се случва при бързо сканиране на касиерката и не е болка за умиране.Когато има такива грешки трябва да знаете,че те не са непоправими.Относно някои грешки в цените случва се често,но и това е поправимо.Изглежда,че някои не си е свършил работата в компютъра.За всички тези грешки си има информация и те оправят недоразумението.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
А за част от тези грешки - като обърканите цени например, си има и глоби ...

suzana

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Izida ти незнаеш ли що е прошка.Толкова ли омраза се е вгнездило във вашето сърце.Няма безгрешни хора и силно се съмнявам,че и вие сте такава.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
1) Ако откраднеш от магазина едни хляб, няма ли да те арестуват? Законите са за всички, а грешките в цените са си кражби - излъгали са те и са ти взели повече (как пък не стават никога грешки към по-малко?!). Щото ако дадената стока е пишело, че е по-скъпа, съм щяла да взема друга и да не дам повече пари.

2) Виж темата МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти където лично агитирам афектирания клиент да не си разваля дългогодишното добро мнение за магазин заради малка грешка.
« Последна редакция: Март 22, 2007, 05:17:20 pm от Izida »

Софи

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Браво -suzana-
след като прочетох темата,преди няколко дни,се изкушавам да изразя мнение подобно на твоето,но се въздържах.
относно James76:Шипков мармалад може да си взел на друга фирма...но това за теб няма значение,важното е да бълваш змии и гущери?!?!?!?!?!?!?!Същото се отнася и за пилешките бутчета....или може би опаковката е тежала 1,148 кг.,важното е да бълваш змии и гущери?!?!?!?!?!?!?Относно Маджарски Катък:не,ти не може да си взел опаковка с грамаж по голям от този който е бил намален в момента,важното е да бълваш змии и гущери?!?!?!?!?!?!?!... Типично за България...да,ние имаме поговорка:Ти му подаваш пръст,то ти изяде ръката.... поне сто пъти са пренаредили рафтовете и няма как да се докаже каквото и да е било...-може,може,но не и за такива като теб!!!!
 LUBO\"Да, и в Русе е така!\"-хайде стига,бе????
alex:...-явно ядосана касиерката от факта че съм я принудил да работи вместо да бездейства маркира два пъти МЕТРО картата ми-явно ти е било за пръв път да ходиш в МЕТРО,защото иначе щеше да знаеш,че касиерките там не бездеистват...Как може да бъде доказано това че е фирмена политика...-не можеш приятелю,защото това не е фирмена политика,фирмена политика може да бъде в кварталното магазинче под блока,но ти явно си го разбрал!..-Защото знам че в САЩ правят същото-...-от къде ли знаеш?
Duke:..Просто внимаваш, концентрираш се и дебнеш кога ще се опитат да те метнат-...-,а защо ли продължаваш да ходиш там???иди в кварталното магазинче под блока-там няма да те метнат,евентуално след малка препирня продавачката ще ти даде касова бележка,на която ще бъде маркирана сумата,но без да се знае дали си купувал резервни части за колата или храна!!!!
 Jenny...-Метро първи го въведоха,слагат цена без ДДС с големи цифри,а с ДДС или няма или е написана с толкова малки цифри,че да не можеш да го видиш-...-ти чул/а ли си,че МЕТРО е за търговия на едро,а чул/а ли си за термина- регистриран по ДДС-най-вероятно,не...В другите големи вериги всички  етикети са с цена с ДДС,няма такива с 2 цени!!!
Всички тези които негодуват по-горе искам да попитам:Защо се връщате в магазин от който не сте доволни? И знам отговора:Защото в тези магазини е подредено,в болшинството от тях е чисто и служителите са приветливи,има всичко от което имаме нужда,издава ви се касова бележка т.е.за всяка стока влязла и излязла от магазините са платени данъци,за да влизат пари в Републиканския бюджет,всички служители в тези магазини са осигурени според Българското законодателство,без никакви заобикалки,в тези магазини правят промоции-истински,а на всичкото от горе ни ги пускат в пощ.кутия за да сме информирани и т.н.
Естествено винаги има недобросъвестни служители,които не си изпълняват служ.задължения съвестно(това определено е българска черта)но това не означава,че всички вериги са хишници и те пребивават тук с единствената цел да ви дебнат за да ви излъжат.
И най-накрая:Хора,има органи които можете да сезирате,но с конкретни доказателства,не с предположения и хипотези.Повярвайте ми,това е начина!Така ще израснем като общество и ще можем по ясно да погледнем истината!
« Последна редакция: Март 22, 2007, 05:25:57 pm от Софи »

suzana

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Относно кражбите:ако кражбата не е повече от два лева няма кой да те пипне.Лично пред очите ми са крали и какво-нищо.Ти Izida би ли маркирала 2 домата и посе да сложиш още 4 в торбата.Кражби колкото си щеш.И какво ние прощаваме на клиентите.Можеш ли да си представиш 2 момчета на около 10 години откраднаха блутуут/незнам как се пише на английски/ и 2 чифта футболни ,ъкавици.Общо кражбата им беше 50 лв. Бащата на едното е полицай и то някакъв.Трябва ли това да се случва и защо се случва.Това ли наричате европейци?
« Последна редакция: Март 22, 2007, 05:32:51 pm от suzana »

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
suzana: Такова нещо като прошка няма. Не сме на 10 години за да си прощаваме за изядено шоколадче. Отношенията потребител-търговец са изяснени в закона за защита на потребителите. Всички неописани там отношения се изясняват на добра воля в зависимост от това до колко търговецът иска да запази потребителя като клиент или в съда.
А колкото до кражбите - има охранителна техника, има камери, има охрана - като забележите кражба - обадете се в полицията. А ако не се обадите и се примирите - това си е Ваш проблем. А и незнам фирма, която не калкулира риск от кражба в цените на стоките. Така, че дори да има кражби - крайният баланс винаги е положителен. За справка - ВИК дружествата, които в цената на водата са калкулирали всички фонтани по улиците.
« Последна редакция: Март 23, 2007, 07:35:47 am от elenaaleks »