Автор Тема: Проблеми с Кауфланд  (Прочетена 71377 пъти)

Lihvar

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Kaufland
« Отговор #30 -: Август 05, 2007, 11:25:09 pm »
Razbira se 4e e vqrno.Rabotq tam i znam,4e pove4eto stoki sa neka4estveni,a suhranenieto im e izklu4itelno nepravilno.Horata tam ne nosqt vina,vsi4ki neuredici idvat ot centralata i ot stremeja da se prodade vsi4ko za da nqma zagubi i brak.No mai nqma kakvo da se napravi,kompetentnite organi ne pravqt tova koeto trqbva da se napravi.Po kakvi pri4ini,ne znam,a az moga smao da preporu4am da izbqgvate da pazaruvate ot tam.vuv vsi4ki filiali e taka.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Kaufland
« Отговор #31 -: Август 06, 2007, 01:33:46 pm »
Lihvar, не мисля, че това е начина да помогнеш на потребителите. Защото ти може да си всеки - включително шефа на кварталното магазинче, ядосано че Кауфланд им е обрал клиентите. Тук си анонимен и всеки трябва да ти вярва само защото казваш нещо...

Ако искаш нещата да се променят, защо още работиш там?? Защо си част от система, която знаеш, че е лоша, некачествена?

Sintiya

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Kaufland
« Отговор #32 -: Август 15, 2007, 02:43:15 pm »
В Софииския магазин е същото за опакованите неща не мога да кажа лошо,но за витрината с месата и шунките няма нещо което да не лепне което според мен е знак,че и улично куче няма да го помирише.

deina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
Кауфланд лъжат!!! Пишат едно на етикета, а маркират друго!!!
« Отговор #33 -: Септември 17, 2007, 03:04:08 pm »
в Русе оня ден пазарувах и за пореден път ми взеха повече отколкото трябва:)За кучешки кокали -пресовани телешки жили-вместо 1,69лв. ми взеха 2,19лв. не че е голяма разликата но този път реших да попитам. Отидох на \"информация\" от там ми казаха да изчакам. След около половин час дойде една служителка,която не се представи коя е и отидохме с нея до щанда от където съм ги взела.След като се увери че действително не струват 2,19лв. , 1,69лв. се извини ,ако може да се нарече така мънкането и ми върнаха разликата.Попитах я дали ще ми дадат 1 лв. за това че съм я чакала много повече от 5 мин. (тази прословута реклама),ми отговори че понеже не съм чакала нито на щанд ,нито на касата няма да ме обезщетят. Тоест касиерките трябва да са супер бързи ,а пък тя може да се развява 10часа.
 
 Така,че ако чакате повече от 5 мин. поискайте си 1 лв. ,не защото е кой знае колко , за да разберат ,че щом рекламират нещо трябва и да го изпълняват.

  Нека всеки си вземе левчето! Пък да видим дали ще продалжат с тази реклама!

fifo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Кауфланд лъжат!!! Пишат едно на етикета, а маркират друго!!!
« Отговор #34 -: Септември 19, 2007, 02:03:46 am »
Докато има балъци \"Чуждестранните инвеститори-търговци\" ще се чувстват комфортно у нас да мамят и  изнасят печалбите в техните страни.
Купувайте само от български търговци , вярно е ,че от тях също има много измамници но има и доста честни и достойни които никога няма да измамят клиентите си . Дори и да е няколко стотинки по скъпо това си го пестите от времето , от 40%  непредвидени покупки на ненужни стоки , и в магазините им работят нормални и комуникативни консултанти познаващи стоките  а не темерути които работят от няколко дни и ще напуснат също след толкова и са пълни безхаберници!
« Последна редакция: Септември 19, 2007, 02:05:04 am от fifo »

exzituz

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Kaufland
« Отговор #35 -: Октомври 16, 2007, 10:09:03 pm »
ЩЕ Ви отговоря по реда на обвиненията !!
1.    * verbod - така е ! Понякога се получава разминаване между  обявената цена  на  стелажа и тази ,  която се отчита на каса - Защо -   към баркода е закачена цена за всеки един филиал поотделно -   на 25 000 артикула лесно се  бърка понякога цената. Извинениея нямаме - затова не информация може да си върнеш  продукта без да даваш обяснения. Някъде другаде да имаш тази екстра? Нямаш
2.     * petetopeteto - ОТ 01.01.2007   сертификата за качество/ годност  отпадна  и  тази част вече е част от търговския докумевнт на  доставчика. Там са описани  партида , производител , срк на годност ,  държава вносител , НО ти или който и да е друг  клиент нямате   право да  получавате достъп  до   стоковата  на доставчика. Нямате и   свободата да го искате - ХЕЙ  и  ДВСКА  са  органите на който се орчитаме.  Неправомерно обвинение
    * fakir - на 25 000 артикула как се следи срока знаеш ли.Май само знаеш да говориш  глупости -  На стока с изтичаш срок се прави  цялостно намаление . 24 часа пред  да  изтече срока им имаме право да ги продаваме.
Ако не ти харесва какво правиш  всеки ден  при  нас?
Правилно  тиго обясниха = ние нямаме  цех запреетикиране. Абсол. забранено е да се нарушава  целостта на  опаковката на който и да е  продукт. Спри да говориш  глупости !!
 
    * Lihvar - колега кажи ми  в кой  филиал си и къде се съхранява  стоката неправилно . Лично ще се постарая  това да не става чрез HL/VKL/SDS  kAЖИ КЪДЕ  СИ?

    * Sintiya - КЪДЕ ТИ ЛЕПНЕ ? На витрината за самообслужване са  месни  храни , които са вакумирани !! Как  ги разбра че лепнат? Как си  го измисли това ?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Kaufland
« Отговор #36 -: Октомври 17, 2007, 07:37:53 am »
exzituz:
   Да върнеш стока и да ти върнат парите за това , че са ти я продали на различна цена от обявената на стелажа не е екстра, а задължение на всеки търговец.
   Това, че на 25000 продукта трябва да се следи срока на годност е задължение, а не по желание и това е включено в цената на всяка една стока - затова не се оплаквайте. Всеки трябва да си върши работата съвестно - какво ще стане ако аз не си върша работата - по добре да не ти казвам.
   А в кой закон пише, че клиент не може да изиска документ за произход на стока?

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Kaufland
« Отговор #37 -: Октомври 18, 2007, 12:37:53 pm »
До exzituz
Не хвърляй потребителя в заблуда не е нужно след като потребителят е направил избор за продукт да го връща на Информация, затова, че някой „търговец” му е предоставил невярна информация относно цената или характеристика на стоката.

Чл. 4. Търговецът е длъжен да предостави на потребителя, преди придобиването на стоката или ползването на услугата, подходяща информация, позволяваща му да направи своя избор, която включва:
1. всички характеристики на стоката или услугата, които трябва да бъдат известни на потребителя, включително състава, опаковката, както и инструкция за ползване, комплектовка и поддържане;
2. цена, количество, начин на плащане и други договорни условия;
3. наличие на стоката или услугата;
4. опасностите, свързани с обичайната употреба, ползване или поддръжка на стоката или услугата;
5. условията за употреба на стоката или услугата; влиянието, което тя оказва върху други стоки и услуги при евентуална съвместна употреба или ползване;
6. условия и срок на гаранцията;
7. срок на годност.

Закона забранява  обявяването на различни цени за един и същ вид стока в търговските обекти.Ако въпреки това са посочени различни цени за една и съща стока  /случва се и  обявени три цени – на рафт,етикет и каса/,потребителят заплаща стоката  по най - ниската  обявена цена. Вината не е на потребителите, че ”търговци”  избиват и работят с минимум персонал за определен сектор. Според мен, това  е една  и от причините за разминаването и несъответствието на етикет-цена- рафт-каса.Друга тема е наемането на неквалифициран персонал и липсата на обучение.
« Последна редакция: Октомври 18, 2007, 12:42:27 pm от kaufer »

Щастие

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Хора, вие направо ме очудвате!!!
Вие и вашите мнения. Държите се така все едно ние служителите в магазините сме ваши врагове. Ние си скъсваме ... от работа за да е доволен клиента, а накрая какво получаваме обиди и укори. Правим всичко възможно магазините да са добре заредени, етикетите да са подредени, сменени и да сме винаги усмихнати, но повярвайте колкото и да се стараем не винаги е възможно. Както прочетах в някои от коментарите, голяма част от клиентите гледат артикула, избират си цена и го взимат, но то така не става. Нали за това има служители там, ако на Вас нещо не Ви е ясно попитаите нас, ние ще Ви отговорим. За тази цел има и информация в магазина. Когато не можете да се оправите сами потъсете чужда помощ, не е срамно!

mely

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Аз пък съм доволен от Кауфланд Хасково .Преди време имаше една реклама че ако вземете една стока и впоследствие тя не ви хареса може да я върнете
Купих си един термометър за колата отидох пробвах и ни ми хареса как стои .Ами върнах го както е разопакован и ми върнаха парите Чак се учудих ама...

evangeline

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
Аз пазарувам в Кауфланд - Враца доста често и да ви споделя, че съм доволна от обслужването и цените ги следят, сменяват етикети, любезни са и т.н. Обаче... В софийския Кауфланд в Младост нещо съм отвратена. Мръсно е, навсякъде се въргалят боклуци, разхвърляна е стока навсякъде и направо...Там пазаруването определено не беше удоволствие. Май в по-малките градове си имат персонал, който се грижи за всичко, а в софийските явно не им достигат кадри да се грижат за всичко. Или поне това е моето предположение. Работила съм в тази сфера и не искам да обвинявам никого, но има и нещо друго - едни се скъсват да работят, а други само се размотават. Пиша го от личен опит.
« Последна редакция: Декември 07, 2007, 12:47:11 pm от evangeline »

blashyrkh_79

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Kaufland
« Отговор #41 -: Януари 06, 2008, 03:45:37 pm »
Ами аз лично от Kaufland Плевен съм си купувала продукти като вкисната извара и мляко, което, след като се свари, става на извара. Не съм си търсила правата. Моя грешка, разбира се.

bez zna4enie

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Kaufland
« Отговор #42 -: Януари 28, 2008, 08:54:13 pm »
Do vsi4ki nedovolni samo edno moga da kaja kato slujitel v Kaufland,4e klient kato balgarina nqma nikade po sveta.Kade 6te vidi6 davka zalepena varhu bluza;stoka koqto barzo se razvalq hvarlena iz nqkoi regal i o6te stra6no mnogo idiot6tini koito gi nqma nikade ama nikade po sveta.Vsi4ki ste stra6no nedovolni i vse go opliuvate toq Kaufland,ama taka ili ina4e sam sigurna 4e vsi4ki koito ste pisali v tozi forum i do den dne6en idvate i si pazarite pri nas.
Do kaufer:samo edno moga da ti kaja 4e personala si dosta kvalificiran.

bez zna4enie

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Kaufland
« Отговор #43 -: Януари 28, 2008, 08:56:01 pm »
Do vsi4ki nedovolni samo edno moga da kaja kato slujitel v Kaufland,4e klient kato balgarina nqma nikade po sveta.Kade 6te vidi6 davka zalepena varhu bluza;stoka koqto barzo se razvalq hvarlena iz nqkoi regal i o6te stra6no mnogo idiot6tini koito gi nqma nikade ama nikade po sveta.Vsi4ki ste stra6no nedovolni i vse go opliuvate toq Kaufland,ama taka ili ina4e sam sigurna 4e vsi4ki koito ste pisali v tozi forum i do den dne6en idvate i si pazarite pri nas.
Do kaufer:samo edno moga da ti kaja 4e personala si dosta kvalificiran.

gali_iv

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Kaufland
« Отговор #44 -: Януари 28, 2008, 11:25:03 pm »
Сутринта на 28.01.2008 г. в магазин КАУФЛАНД  в гр. Шумен служителка от охраната взе зад гърба ми пакет с платени вече от мен грейпфрути,ходи някъде,върна се и без да ми каже нещо, хвърли плодовете в количката ми.Попитах я какво става,а тя ми каза,че всички клиенти са крадци.Може ли някой да ми обясни случилото се?Опитах се да се свържа чрез електронната поща с представител на КАУФЛАНД,но се оказа,че адресът,предоставен за връзка в Интернет,е невалиден.Безплатният телефон за клиенти не отговаря цял ден.Имат ли място такива служители в този уж европейски магазин?Европейско ли е неуловимото ръководство на КАУФЛАНД?Ясно е,че в този магазин работят само служители,които нямат никаква представа от вежливост и нормално човешко поведение.