Автор Тема: Проблеми с Кауфланд  (Прочетена 69316 пъти)

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
Когато служител/представител на Кауфланд греши, то значи Кауфланд греши!!! Аз сключвам сделка с фирмата Кауфланд, не с \"Касиер Иван Иванов\" ЕТ, или \"Продавач Мариа Иванова\" ООД! Един клиент поръчва на фирмата Кауфланд да му даде нужния продукт, като в договора е записано цена и състояние. Ако нещо от това се различава, юридическото лице Кауфланд е в грешка! Защото е едно цяло със всичките му служители и т.н. Все едно да кажеш \"Уговорихме се да ти върна парите ама, ръката ме боли и не мога да бръкна в джоба за да ти ги дам. Ръката ми е виновна, не аз, аз нямам политика да не връщам пари.\" И ако при физическите лица, частите все още не могат да се сменят мн. лесно, то при юридическите не е проблем. Когато някоя част от една фирма сгреши, първо се извинява на клиента, като го компенсира и после сменя сгафилия орган (бил той охранител, касиер, консултант, продавач или обикновен работник).

meisy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Кауфланд
« Отговор #91 -: Юли 21, 2009, 11:33:27 am »
Искам да споделя, какво преживях в хипермаркет „Кауфланд” в гр. Добрич.
Човек в акумулаторна инвалидна количка съм и редовно пазарях в горепосочения магазин. Един ден ме обвиниха, че съм откраднала салам от техния магазин. Една от служителките им, която се води като охрана, при едно мое пазаруване дойде да ми помогне с покупките. Помолих я да сложи продуктите в чантата, която е зад самата количка, на гърба ми. Движенията са ми ограничени и аз не мога сама да слагам или вадя нещо от тази чанта. Тази служителка Желева в момента когато слагала продуктите видяла, че в чантата ми има салам, опакован от „тяхната витрина”.  Но нищо не каза тогава. Усмихна ми се, аз и благодарих за помощта поне три пъти и се прибрах у дома. След три дни отидох отново в Кауфланд. Тогава ме извикаха за справка и ми провериха чантите. На въпроса защо ме проверяват, ми отговориха, че съм знаела защо. Бях учудена, когато дойде тази Желева и започна да ми казва какво била видяла тя преди три дни в чантата ми. Попитах я, защо не ме е сезирала в момента, когато е видяла този салам за някакви 4 лв и стотинки, а едва сега е мобилизирала цялата охрана за мен, сякаш съм престъпник. Тя отговори, че и било неудобно. :) Неудобно и било тогава, а след три дни вече се е разкрепостила.
Питам се аз, ако някой реши да краде нещо, ще накара ли служител от магазина да му сложи нещо в чантата, където стои открадната стока?
Заболяването ми е такова, че е невъзможно да се завъртя и да си сложа каквото и да е в чантата зад мен.
В последствие открих този салам, които Желева е видяла. Той си е стоял в чантата ми и в момента на тяхната проверка! Провериха ме на 8.07.2009 г. а салама съм го била закупила на 19.06.2009 г., но роднините ми не са го извадили от чантата и цял месец този салам се „разкарва” с мен :)
Това от което съм възмутена е, че тази Желева, която уж играе ролята на охрана, не си е свършила работата в момента, когато е видяла нещо съмнително, а ме е докладвала след няколко дни и ме накара да се почувствам унизено пред останалите хора в магазина, тъй като в момента нямаше как да им докажа,с факти, че подобна постъпка не съм извършила! Никога вече няма да стъпя в този магазин! За мен, в него работят не професионалисти, а просто заплатаджии!
« Последна редакция: Юли 22, 2009, 08:55:22 am от meisy »

Вечно съм Няващсе

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 82
    • Профил
Кауфланд - Добрич
« Отговор #92 -: Юли 22, 2009, 07:40:45 pm »
Уважаема Мейси,
нормално е да се чувствате огорчена. Съмнавам се обаче, че решението Ви да не стъпвате повече там ще спомогне за тяхното справдливо наказание. Много служители по света не са професионалисти а просто заплатаджии - това не е осъдително а и не е необходимо (иначе ние професионалистите ще станем много ): ): ):). Освен това, формално погледнато, няма ограничение кога точно охраната трябва да обърне внимание при забелязано нарушение - веднага или напр. след седмици. Моят съвет е - продължавайте да пазарувате в Кауфланд, защото цените там са тънки, но много внимавайте за обявени намаления и цените на етикетите - редовно на касите се оказва, че цените са други (т.е. по-високи).

Elica

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Не съм убедена, че лъжите в цените са целенасочени. Защо свързвате двата процеса - печатането на бележки с промоции и цени с коригирането им в базата данни? Просто някой некадърник не си е свършил работата. При промоции стават големи обърквации с цени, бази данни и каси (като добавим и оформянето на документи за тези намаления - бумащината също е пълна). А това, че работниците им са мудни и полу-кадърни е ясно, защото само на намален състав от некадърници може да се плаща толкова ниско. И друго нещо - може преди вас някой да мине на касата и да му таксуват нещо с 10-20-30-40 стотинки по-ниска цена от вашата (или по-висока). Как става това ли? Ами в този момент пристигат нови количества от същата стока с нова доставна цена, на която при вкарването в базата данни се чукат някакви проценти за да се определи крайна продажна цена. Така, след вкарването на новите количества в базите данни, всички налични количества минават на новата продажна цена, определена по този начин (което ми е интересно доколко е правилно, предвид че старите количества са дошли на други цени, но такава е масовата практика).
Разминавания могат да се получат всякакви, но това едва ли е световен заговор, ами е просто резултат от некадърни и немарливи служители. В случая тези отговарящи за базите данни. За проблеми с етикетите - пак някой немарливец \"продавач-консултант\" не си е изрязал и сменил етикетите на съответната стока с обновена (по вече описания начин) цена. Всички тези неща ви ги споделям от първа ръка - като студентка работех в офиса на една верига от подобен тип магазини. Е, има си и някой неграмотен шеф на върха, който си върти лични далавери, но тези неща се правят на съвсем друго ниво и никой не разчита на дребни риби като потребителите и техните стотинки. Некадърни и немарливи служители навсякъде по веригата - това е отговорът, който търсите. А ги държат, защото друг малоумник, който да работи в намален състав и за никакви пари няма да се намери.
На мен лично ми се случи наскоро в Кауфланд да има несъответствие между цената на кантара, обявената цена и цената на касата. Всички тези цени изглеждат свързани, но не са - на касата минах както трябва, на другите места имаше разлики в цените. Пак някой не си е свършил работата да обнови цените на кантара, а друг не си е сложил новия етикет. Примери такива колкото щеш, обяснението - едно и също.

nadin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
По закон потребителят има право да получи продукта на най-ниската означена за него цена. И 5 различни цени да са написани вие сте в правото си да се застъпите сами за себе си и да вземете продукта на най-ниската псочена цена, с включен ДДС. За целта, за да сте по-наясно с правата си, разгледайте Закона за защита на потребителите и винаги и на всяка цена си взимайте касовата бележка, за да може, ако се налагат рекламаций да се коригират нещата и някой да ви обърне внимание. Спазвайте законите и с търсете правата където трябва и навреме!

iLL

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Грешките ви стават в резултат на некадърно пазаруване! никой не ви е виновен, че не сте гледали. как искате в големи хипермаркети като кауфланд, метро, билла всичко да е наред, като на ден минават толкова хора. всеки взема артикул оглежда го, ако не му хареса го връща на рафта. така стоките се разместват от етикетите си. никой касиер няма вина че е маркиран по скъпо или по евтино. това си е баркод няма как да си измислиш цена. Стават грешки но това е нормално за този вид магазини.

аз77

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
малей в нашия град вчера откриха Кауфланд и като чета тия мнения чак ме е страх да отида да изхарча някой лев, очилата задължително трябва да си ги взема ама май и лаптопа ще трябва, че да водя сметка докато обикалям кое колко струва и накрая да видим касиерката ще получи ли отговора на задачката ;)

tarmaka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Кауфланд лъжат!!! Пишат едно на етикета, а маркират друго!!!
« Отговор #97 -: Септември 02, 2009, 03:02:17 pm »
Днес отидох да пазаря от промоциите на 50% в КАУФЛАНД и какво да видя за 100 кг. месо се бориха над двеста души. Беше като подигравка с клиента. Другите стоки от промоцията липсваха. Нека някои ми обясни как да си купиш по евтина стока като я няма.Това ми беше последното пазаруване от там.Също загубиха като клиенти много мои роднини, колеги и приятели на които се похвалих за големия цирк. Явно КАУФЛАНД  много бързо си губят клиентите .

usd100

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Кауфланд лъжат!!! Пишат едно на етикета, а маркират друго!!!
« Отговор #98 -: Септември 09, 2009, 10:37:15 am »
Не са нито само Kaufland, нито само BIlla, a всички търговци, навсякъде. Докато не се забранят всякакви мошенгии с промоции, отстъпки и т.н. все така ще бъде. Нали това е в основата на търговията в България, Турция и други държави - спекулата, а не печалбата от оборот, подобряване качеството на съхраняване на стоките и обслужването.

http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Board=razgrad&Number=1948288162&page=0&view=collapsed&sb=5&part=

e8717

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Кауфланд лъжат!!! Пишат едно на етикета, а маркират друго!!!
« Отговор #99 -: Септември 20, 2009, 01:05:56 pm »
Здравейте!Аз вчера пазарувах от KAUFLAND Монтана и съм страшно възмотена.Значи взимам си пържоли готови от топлата витрина на излизане,и какво да видя като се прибрах-не стига,че съм дала 13.00лв. за 3 пържоли ами на етикета пише,че съм ги закупила на 14.08.2009г.А аз ги купих на 19.09.2009г.Върнах се в KAUFLAND и попитах продавачката защо на етикета пише дата 14.08.2009 при положение,че съм ги закупила на 19.09.09г.А тя най-нагло ми отговори,че аз догава съм ги била  взела и чак сега ли идвам да правя проблем.Направо нямам думи в каква държава живея!

Искрен

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Kaufland
« Отговор #100 -: Октомври 02, 2009, 09:50:30 am »
Относно Централен склад-пълна скръб,няма друго такова отношение към работниците си,пълна мизерия,никаква колегиалност,абсолютно безоочие от страна на ръководителите на отдели,никакво внимание и разбиране към служителите си,хаос голям,ПОДИГРАВКА с хората,това го казвам и мога да го докажа,до преди седмица бях на работа там,имам снимков и видео материал за мизерията и условията на работа ,които Кауфланд Централен склад,ОБЕЩАВАШЕ в началото,който има интерес ,с удоволствие бих му го показал и обяснил подробно и нагледно,да пише на е-мейла ми : safeboy@abv.bg ,ще се радвам да дам информация,да не бъдете следващите опарени от там.Със сигурност няма нищо общо с другите складове по света,една голяма немска верига,по-българена или по скоро по-оселянена,защото 90 % от хората там са от околните села и гр.Раковски,нищо лично към тях,и те робуват на болните мозъци на ръководителите там,като се почне от най големия там,г-н Р.Карабоников(въпреки,че този човек остави добри впечатления в мен,малко строг,но мисля че донякъде и справедлив ),та се мине през Т.Тончев,Танчев,ангел иванов(пиша го с малки букви,защото въпреки големия си ръст,е мижав като човек и шеф) и накрая М.Филева,всички те,са една шепа хора които могат да бръкнат в здравето на цял един огромен склад.Знам че е криза и няма пари,НО бих сърдечно препоръчал на всеки ,който кандидатства за работа там,да мине психо преглед и да се въоръжи с търпение към нещата ,които ти ОБЕЩАВАТ преди да почнеш работа там,да знаете ,трудно се вижда бял ден там,по отношение на заплати ...да не говорим,Не им е чест на такава голяма фирма ,да лъжат хората си,ама да,забравих че тази фирма не е Немската ,а Българския вариант на Кауфланд.Още нещо,което явно е практика за този склад или просто за ръководния сектор там,ИМАЙТЕ ПРЕДВИД ВСИЧКИ-ИМАТ НАВИКА МАЛКО ПРЕДИ ДА ИЗТЕЧЕ ИЗПИТАТЕЛНИЯ СРОК ЗА КОЙТО СТЕ НАЗНАЧЕН,тоест МАЛКО ПРЕДИ КРАЯ НА 6 МЕСЕЦ,МОГАТ СЪВСЕМ СПОКОЙНО ДА ВИ ОСВОБОДЯТ,БЕЗ НИКАКВИ ОБЯСНЕНИЯ,ЕЙ ТАКА,ОТИВАШ НА РАБОТА И ПОЛУЧАВАШ ЗАПОВЕД ЧЕ ВЕЧЕ НЕ СИ ТАМ,НЕЗНАМ,МОЖЕ БИ ЗА ДА СИ СПЕСТЯТ УВЕЛИЧЕНИЕТО НА ЗАПЛАТИТЕ,КОЕТО Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТОГАВА ЗА ВСЕКИ С ПО 100 ЛВ,ИЛИ ПРОСТО ДА СЕ ИЗГАВРЯТ С ВАС,НО ЗАПОМНЕТЕ,НА ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ ХОРАТА ТАМ ИМ И СЕ СЛУЧВА ТОВА,ЯВНО ИМ ИЗЛИЗА ПО ЕВТИНО ТАКА,ВЪПРЕКИ ЧЕ ,СИЛНО СЕ СЪМНЯВАМ,ТАЙ ЧЕ И ДА СТЕ БИЛИ ПЕРФЕКТНИЯ СЛУЖИТЕЛ,НЯМА ГАРАНЦИЯ,ЧЕ ЩЕ ОСТАНЕТЕ,ЗАТОВА ДОРИ И ДА ПОЧНЕТЕ ТАМ,НЕ СИ ДАВАЙТЕ ОСОБЕНО ЗОР,ЗНАЕ СЕ КАКВО СЕ ОЧАКВА(което за мен е голяма простотия и ГАВРА с работниците)Мога до утре да изреждам негативите на фирмата и шефовете там,по скоро на Централен склад с.Стряма,но нямам толкова време за губене,както казах,който има желание да ми пише на емейла и няма проблем,ще отговоря.Успех на всички и мерси за вниманието!!!

Искрен

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Кауфланд лъжат!!! Пишат едно на етикета, а маркират друго!!!
« Отговор #101 -: Октомври 02, 2009, 09:51:18 am »
Относно Централен склад-пълна скръб,няма друго такова отношение към работниците си,пълна мизерия,никаква колегиалност,абсолютно безоочие от страна на ръководителите на отдели,никакво внимание и разбиране към служителите си,хаос голям,ПОДИГРАВКА с хората,това го казвам и мога да го докажа,до преди седмица бях на работа там,имам снимков и видео материал за мизерията и условията на работа ,които Кауфланд Централен склад,ОБЕЩАВАШЕ в началото,който има интерес ,с удоволствие бих му го показал и обяснил подробно и нагледно,да пише на е-мейла ми : safeboy@abv.bg ,ще се радвам да дам информация,да не бъдете следващите опарени от там.Със сигурност няма нищо общо с другите складове по света,една голяма немска верига,по-българена или по скоро по-оселянена,защото 90 % от хората там са от околните села и гр.Раковски,нищо лично към тях,и те робуват на болните мозъци на ръководителите там,като се почне от най големия там,г-н Р.Карабоников(въпреки,че този човек остави добри впечатления в мен,малко строг,но мисля че донякъде и справедлив ),та се мине през Т.Тончев,Танчев,ангел иванов(пиша го с малки букви,защото въпреки големия си ръст,е мижав като човек и шеф) и накрая М.Филева,всички те,са една шепа хора които могат да бръкнат в здравето на цял един огромен склад.Знам че е криза и няма пари,НО бих сърдечно препоръчал на всеки ,който кандидатства за работа там,да мине психо преглед и да се въоръжи с търпение към нещата ,които ти ОБЕЩАВАТ преди да почнеш работа там,да знаете ,трудно се вижда бял ден там,по отношение на заплати ...да не говорим,Не им е чест на такава голяма фирма ,да лъжат хората си,ама да,забравих че тази фирма не е Немската ,а Българския вариант на Кауфланд.Още нещо,което явно е практика за този склад или просто за ръководния сектор там,ИМАЙТЕ ПРЕДВИД ВСИЧКИ-ИМАТ НАВИКА МАЛКО ПРЕДИ ДА ИЗТЕЧЕ ИЗПИТАТЕЛНИЯ СРОК ЗА КОЙТО СТЕ НАЗНАЧЕН,тоест МАЛКО ПРЕДИ КРАЯ НА 6 МЕСЕЦ,МОГАТ СЪВСЕМ СПОКОЙНО ДА ВИ ОСВОБОДЯТ,БЕЗ НИКАКВИ ОБЯСНЕНИЯ,ЕЙ ТАКА,ОТИВАШ НА РАБОТА И ПОЛУЧАВАШ ЗАПОВЕД ЧЕ ВЕЧЕ НЕ СИ ТАМ,НЕЗНАМ,МОЖЕ БИ ЗА ДА СИ СПЕСТЯТ УВЕЛИЧЕНИЕТО НА ЗАПЛАТИТЕ,КОЕТО Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТОГАВА ЗА ВСЕКИ С ПО 100 ЛВ,ИЛИ ПРОСТО ДА СЕ ИЗГАВРЯТ С ВАС,НО ЗАПОМНЕТЕ,НА ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ ХОРАТА ТАМ ИМ И СЕ СЛУЧВА ТОВА,ЯВНО ИМ ИЗЛИЗА ПО ЕВТИНО ТАКА,ВЪПРЕКИ ЧЕ ,СИЛНО СЕ СЪМНЯВАМ,ТАЙ ЧЕ И ДА СТЕ БИЛИ ПЕРФЕКТНИЯ СЛУЖИТЕЛ,НЯМА ГАРАНЦИЯ,ЧЕ ЩЕ ОСТАНЕТЕ,ЗАТОВА ДОРИ И ДА ПОЧНЕТЕ ТАМ,НЕ СИ ДАВАЙТЕ ОСОБЕНО ЗОР,ЗНАЕ СЕ КАКВО СЕ ОЧАКВА(което за мен е голяма простотия и ГАВРА с работниците)Мога до утре да изреждам негативите на фирмата и шефовете там,по скоро на Централен склад с.Стряма,но нямам толкова време за губене,както казах,който има желание да ми пише на емейла и няма проблем,ще отговоря.Успех на всички и мерси за вниманието!!!

Искрен

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Kaufland-Побългарените мошенници
« Отговор #102 -: Октомври 02, 2009, 09:55:15 am »
Относно Централен склад-пълна скръб,няма друго такова отношение към работниците си,пълна мизерия,никаква колегиалност,абсолютно безоочие от страна на ръководителите на отдели,никакво внимание и разбиране към служителите си,хаос голям,ПОДИГРАВКА с хората,това го казвам и мога да го докажа,до преди седмица бях на работа там,имам снимков и видео материал за мизерията и условията на работа ,които Кауфланд Централен склад,ОБЕЩАВАШЕ в началото,който има интерес ,с удоволствие бих му го показал и обяснил подробно и нагледно,да пише на е-мейла ми : safeboy@abv.bg ,ще се радвам да дам информация,да не бъдете следващите опарени от там.Със сигурност няма нищо общо с другите складове по света,една голяма немска верига,по-българена или по скоро по-оселянена,защото 90 % от хората там са от околните села и гр.Раковски,нищо лично към тях,и те робуват на болните мозъци на ръководителите там,като се почне от най големия там,г-н Р.Карабоников(въпреки,че този човек остави добри впечатления в мен,малко строг,но мисля че донякъде и справедлив ),та се мине през Т.Тончев,Танчев,ангел иванов(пиша го с малки букви,защото въпреки големия си ръст,е мижав като човек и шеф) и накрая М.Филева,всички те,са една шепа хора които могат да бръкнат в здравето на цял един огромен склад.Знам че е криза и няма пари,НО бих сърдечно препоръчал на всеки ,който кандидатства за работа там,да мине психо преглед и да се въоръжи с търпение към нещата ,които ти ОБЕЩАВАТ преди да почнеш работа там,да знаете ,трудно се вижда бял ден там,по отношение на заплати ...да не говорим,Не им е чест на такава голяма фирма ,да лъжат хората си,ама да,забравих че тази фирма не е Немската ,а Българския вариант на Кауфланд.Още нещо,което явно е практика за този склад или просто за ръководния сектор там,ИМАЙТЕ ПРЕДВИД ВСИЧКИ-ИМАТ НАВИКА МАЛКО ПРЕДИ ДА ИЗТЕЧЕ ИЗПИТАТЕЛНИЯ СРОК ЗА КОЙТО СТЕ НАЗНАЧЕН,тоест МАЛКО ПРЕДИ КРАЯ НА 6 МЕСЕЦ,МОГАТ СЪВСЕМ СПОКОЙНО ДА ВИ ОСВОБОДЯТ,БЕЗ НИКАКВИ ОБЯСНЕНИЯ,ЕЙ ТАКА,ОТИВАШ НА РАБОТА И ПОЛУЧАВАШ ЗАПОВЕД ЧЕ ВЕЧЕ НЕ СИ ТАМ,НЕЗНАМ,МОЖЕ БИ ЗА ДА СИ СПЕСТЯТ УВЕЛИЧЕНИЕТО НА ЗАПЛАТИТЕ,КОЕТО Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТОГАВА ЗА ВСЕКИ С ПО 100 ЛВ,ИЛИ ПРОСТО ДА СЕ ИЗГАВРЯТ С ВАС,НО ЗАПОМНЕТЕ,НА ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ ХОРАТА ТАМ ИМ И СЕ СЛУЧВА ТОВА,ЯВНО ИМ ИЗЛИЗА ПО ЕВТИНО ТАКА,ВЪПРЕКИ ЧЕ ,СИЛНО СЕ СЪМНЯВАМ,ТАЙ ЧЕ И ДА СТЕ БИЛИ ПЕРФЕКТНИЯ СЛУЖИТЕЛ,НЯМА ГАРАНЦИЯ,ЧЕ ЩЕ ОСТАНЕТЕ,ЗАТОВА ДОРИ И ДА ПОЧНЕТЕ ТАМ,НЕ СИ ДАВАЙТЕ ОСОБЕНО ЗОР,ЗНАЕ СЕ КАКВО СЕ ОЧАКВА(което за мен е голяма простотия и ГАВРА с работниците)Мога до утре да изреждам негативите на фирмата и шефовете там,по скоро на Централен склад с.Стряма,но нямам толкова време за губене,както казах,който има желание да ми пише на емейла и няма проблем,ще отговоря.Успех на всички и мерси за вниманието!!!

Mitko

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 70
    • Профил
Kaufland-Побългарените мошенници
« Отговор #103 -: Октомври 03, 2009, 01:07:04 am »
Каква заплата дават там? Разбирам, че си обиден на фирмата, но плащат ли редовно възнагражденията?

еlenaalex2

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 91
    • Профил
Kaufland-Побългарените мошенници
« Отговор #104 -: Октомври 03, 2009, 03:41:28 pm »
Склонен съм да кредитирам едно такова мнение и да го приема по-скоро за истина, въпреки че към много от мненията в този форум трябва да се подхожда с резерви. Аз самият забелязах една хитринка на дребно и щях да я отдам на разсеяност на персонала, но после видях във форумите, че това е някаква практика и признак за селско хитряшки манталитет в ръководството. Вероятно собствениците от българска страна са бивши мутри, бивши служители на МВР или ЗКПЧ-та - общо взето багажът е ясен. Та какво видях:

На стилажа за промоциите табелка доста голяма за намаление на сухи супи - с голям надпис \"19\". Иначе супите са си по 45-55 ст. Човек си мисли, че са по 0.19 лв. и аз купувам десетина, на касата обаче са по 0.45 лв. След напускане на магазина, обстойно изследване на касовата бележка, надписите по супите и пр. почесване по главата, констатирам, че на пликчетата пише с големи цифри \"19 gr\". Хитрината в случая е голяма, селската излагация също - печалбата за магазина мисля, че не е толкова голяма - това обаче да го преценяват началниците.
« Последна редакция: Октомври 03, 2009, 09:21:40 pm от еlenaalex2 »