Автор Тема: Ако искам да върна стоката  (Прочетена 368 пъти)

abac

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Ако искам да върна стоката
« -: Юли 19, 2008, 06:28:59 pm »
Извинявам се, ако не съм в правилната категория
Проблемът ми е следния: Закупих си нов модел GSM апарат SAMSUNG U900 -прекрасен е но.. Не може да пише на кирилица  - в менюто за екрана има български и показва на български но в менюто за писане не.Няма и руски.Има разни други и най-близкото до българския е македонски.Няма щ и я и т.н. Не знаех,че в България ползваме македонската азбука.Не съм доволен - направо съм възмутен.Не мога да обяснявам при всеки написан SMS ,че съм грамотен но заради тел. апарат се налага да пиша шт вместо щ
Ако търговеца,респективно сервиза за поддръжка не могат да решат проблема - имам ли основание да искам да върна стоката

Mitko

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 70
    • Профил
Ако искам да върна стоката
« Отговор #1 -: Юли 20, 2008, 10:18:28 pm »
Може да го върнете, ако търговеца Ви е заблудил, че има кирилица. Иначе е длъжен да инсталира такава.
« Последна редакция: Юли 20, 2008, 10:19:48 pm от Mitko »

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Ако искам да върна стоката
« Отговор #2 -: Юли 21, 2008, 03:44:51 pm »
Не се ли запознахте предварително  с характеристиките на апарата? Консултантите информират, показват,демонстрират .....Митко е прав, ако търговецът Ви е заблудил, проблем няма. Изискайте регистъра за рекламации, претенцията Ви се вписва. В рамките на 1 месец са длъжни да остранят несъответствието на стоката.
« Последна редакция: Юли 21, 2008, 03:46:50 pm от kaufer »

datanasov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Ако искам да върна стоката
« Отговор #3 -: Декември 01, 2008, 02:21:21 pm »
Повечето апарати Самсунг нямат фабрично вградена българска кирилица за писане на съобщения.
Няма и наредба, която да регламентира това. Апаратът има българско меню и толкоз.
Просто гледайте какво си купувате, изпробвайте всичките му функции в магазина и чак тогава го купувайте.
Много трудно ще докажете, дали продавачът ви е казал че има писане на български. Той просто е имал предвид българско меню, каквото телефонът има.
Все пак има македонски :)
Моят уж има руски (което е по-добре), но като превключиш на руски за писане и телефонът блокира. Трябва да се рестартира и пак да се върне на английски. А менюто си е на български... Купен е от Глобул, не е от случаен магазин.
Иначе - успех, и пишете какъв е резултата.