Здравейте!Моят проблем е следния,преди време реших да подменя старата пералня и се насочих към Метро -Варна.Там,за лош късмет беше пусната в продажба модел на пералните NEO,който промени първоначалният ми избор на марка и модел главно заради добрата сервизна мрежа,която беше представена по документи(единият от сервизите е на няколкостотин метра от дома ми),а и не без значение бяха добрата гаранция и много по-ниската цена на продукта.Реших да дам шанс на новата за мен марка да се докаже и закупих модела NEO WM-A445T.Още с първите пускания на уреда започнаха проблемите с него.Най-сериозният от тях е следния-при пускане на стандартната програма програматорът спира в едно положение около средата на програмата и не превърта без външна намеса(превъртане на ръка).Проблемът е особено сериозен понеже пералнята не спира да върти и ако не съм наблизо имаше случаи когато беше работила без спиране по 6-7 часа,докато не забележа проблема.Изчаках да се повтори поне 10 пъти ,за да съм сигурен и се обадих в сервиза.От там ме посъветваха преди да притесняват техник да си почистя филтъра.След безсмислено почистване на новата пералня и още няколко пускания ,отново се обадих за да потвърдя че има нужда от по-сериозна намеса.Изпратиха техник ,който констатира проблема , но каза че прекалено малко е ползвана и за да сме сигурни че има проблем трябва още малко да я ползвам(живея сам и я пускам веднъж седмично).Съгласих се и продължих да я ползвам.Проблемът започна да се проявява в повече от половината случаи.Отново се обадих в сервиза.Техникът ,който дойде се съгласи че тази серия имат недостатък-програматора опира много плътно до корпуса и затруднява превъртане.Поръча нов програматор.След повече от месец чакане и няколко обаждания от моя страна да дойдат и лично да видят къде и по какъв начин спира пералнята,дойдоха да монтират новия програматор.За съжаление още на първото цялостно изпиране се появи същият проблем,още повече се оказа че техникът не е сложил правилно копчето за терморегулатора при затварянето и може да се пере само със студена вода.Отново се обадих в сервиза и специално за тях запазих програматора в същото положение в което беше спрял.Дойде техникът и след кратък оглед каза че не може да го оправи и трябва да занеса пералнята в сервиза!Това вече надхвърли търпението ми , тъй като за година и няколко месеца съм се обаждал около 10 пъти в сервиза, идвали са 5 пъти техни хора,всеки път за едно и също нещо,като даже се съгласиха че този модел е крайно некачествено.При това проблемът е един и същ и се повтаря от монтирането на уреда до момента.Сега трябва да отделя средства и от оскъдното си свободно време за да я демонтирам,наема транспорт и доставя за незнайно колко време в сервиза.След това отново да наема транспорт и хора за носене, водопроводчик за да я взема и монтирам(спазвам гаранционното изискване за монтаж само от специалист).Вече съм крайно недоволен от уреда и марката като цяло ,а и ми се струва че това протакане ще доведе просто до изтичане на гаранцията.Надявам се някой да ми даде съвет как да подходя ,защото изход вече не виждам.Благодаря предварително.