Автор Тема: МАГАЗИН НА ХРАНС КОМЕРС-ЛЪЖА И ИЗМАМА  (Прочетена 7743 пъти)

avitoni

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
МАГАЗИН НА ХРАНС КОМЕРС-ЛЪЖА И ИЗМАМА
« -: Септември 21, 2008, 12:37:32 pm »
Днес 21.09 закупих сладолед Екстра от магазина на ХРАНС КОМЕРС на ул.Гео Милев 33 София.Бе ми маркиран на цена 2,99 лв за 500 гр.На ценоразписа пишеше същата цена но за 1200 мл.След което ми беше \"компетентно\" разяснено колко съм тъп,то 1200 мл. се равнявали на 500 гр. и любезно ми беше предложено да си завра сладоледа не знам си къде.Моля за съдействие относно това кой лъже,ценорозписа или магазина.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
МАГАЗИН НА ХРАНС КОМЕРС-ЛЪЖА И ИЗМАМА
« Отговор #1 -: Септември 21, 2008, 02:36:03 pm »
На сладоледа обикновено пише както милилитрите, така и грамовете. Погледнете опаковката. Дори и да не сте прав, това не оправдава лошото отношение.

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
МАГАЗИН НА ХРАНС КОМЕРС-ЛЪЖА И ИЗМАМА
« Отговор #2 -: Септември 30, 2008, 10:37:37 pm »
1 литър вода се равнява на 1 килограм! Естествено за различните консистенции (течности, смеси) има вариране, но не толкова голямо! Сладоледа е голям процент вода, въпроса е 1200 милилитра какво са имали предвид на ценоразписа? но 1,2 литра не се тавнява на 0,5 килограма! Направете си тест с един литър вода, сложете я на кантар :)

sashd

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МАГАЗИН НА ХРАНС КОМЕРС-ЛЪЖА И ИЗМАМА
« Отговор #3 -: Октомври 07, 2008, 03:34:13 pm »
Отношението на персонала в магазина на ХРАНС КОМЕРС в гр.Перник, кв.Изток, към клиентите е изключително вулгарно и арогантно! Често съм била свидетел на груби реплики от страна на продавачките и охраната към пазаруващите хора, вкючително и към мен. Нямах желание да хабя енергия в безсмислени селски скандали и затова си мълчах. Но днес обаче минаха всички граници на търпимост.
Отивам там около 10,30 ч., няколко възрастни жени и мъже чакат пред вратата. Питам една баба дали още не е отворено. Една от продавачките, поседнали на лафче, ми се разкрещя отвътре - как така съм си позволила да питам, нямало ток и т.н. Направих й забележка, че няма право да ми държи такъв тон  и дори не говоря на нея. Старите хора, чакащи търпеливо пред вратата на магазина, се намесиха в моя защита.  След което някакво охранителче започна да сипе обиди и заплахи към нас - щял да вземе бастуна на една дребничката баба пред вратата и да я пребие, защото не видяла и се спънала в сложената пред вратата каса от бира; на мен щял да е*  майката и да ме претрепе... Чух в подробности какво щял да направи на майка ми и на мен... Не ми е удобно да цитирам дословно нецензурните реплики.
Всички бяхме дълбоко потресени. Казах му да иде да се лекува при специалист, поведението му не е нормално и показва необходимост от спешна лекарска помощ. Пък и като е такъв мъжага-бияч, защо не се опъва на млади мъже, а на жени и стари хора? Е, не се стигна до физически сблъсък - "смелчагата" явно междувременно забеляза кучето ми, дето ме чакаше наблизо. Явно схвана, че ако излезе и ми посегне, ще му се отрази доста зле здравословно - немските овчарки не са агресивни по природа, но са изключително умни, верни и със силна захапка, та нямаше да му се размине, ако се беше пробвал. И, щом най-после отвориха, "смелчагата" бързо се скри някъде по склада. :)
След тази случка си задавам въпроси: Трябва ли винаги да пазаруваме в ХРАНС КОМЕРС с охрана, че иначе може да хрумне на някой изкрейзил служител да ни напердаши, ако си позволим лукса да попитаме нещо? Трябва ли да търпим арогатнтното отношение на нискограмотен, нискоквалифициран и дори без елементарно домашно възпитание персонал? Трябва ли всеки път да убеждаваме продавачките да ни дават определените "бонуси" при покупки над определена стойност? Трябва ли всеки път да разглеждам подробно касовата бележка, за да не ме ударят в цената?
За качеството на стоките въобще не коментирам - под всякаква критика са!
Досега пазарувах в този магазин, защото ми беше удобно. Но вече едва ли ще направя тази грешка.
Май по-добре е да пазаруваме на други места, отколкото да ни малтретират словесно (а вероятно и физически) в ХРАНС КОМЕРС.
Известно време живях в Лондон. Видях как се отнасят хората помежду си - никой не си позволява да обижда някого, клиентът винаги има право, персоналът в маркетите е винаги усмихнат, девойчетата на касата те поздравяват и ти пожелават приятен ден/вечер, благодарят ти, че си пазарувал при тях. Независимо колко труден ден са имали, търговците там са любезни. Ако си затруднен в избора на покупка, учтиво те питат дали може да ти помогнат с нещо. Дори в малките арабски и индийски магазинчета обслужването е перфектно - ако търсиш нещо извън обичайното, собственикът лично идва и те пита от какво имаш нужда и обсъждате дали може да го достави.За мен и семейството ми културен шок не беше животът в Англия, а връщането в България.
 Жалко, че в нашата страна се случват  редовно подобни неща!
Надявам се поне управата на ХРАНС КОМЕРС да обърне внимание на проблема и да внесе необходимите корекции в подбора на персонал.

потребител78

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МАГАЗИН НА ХРАНС КОМЕРС-ЛЪЖА И ИЗМАМА
« Отговор #4 -: Октомври 06, 2009, 11:16:24 am »
Днес купих телешко шкембе в хранс комерс, кото го отворих пълно с лед при размразяването от 860гр. останаха 467гр

hulqlq

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МАГАЗИН НА ХРАНС КОМЕРС-ЛЪЖА И ИЗМАМА
« Отговор #5 -: Септември 30, 2010, 10:47:35 pm »
vchera si kupih  nadenica  ot hrans komers  na ov4a kupel  i kato q otvorih  vutre nestiga 4e vuneshe i lepkashe  i na  vsi4koto otgore imashe edna hlebarka  ujas  abe nqma kakvo vsichko tam po4ti e s istekul srok i te mamka im go triqt i pishat nov  shibanqcite

nite

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МАГАЗИН НА ХРАНС КОМЕРС-ЛЪЖА И ИЗМАМА
« Отговор #6 -: Ноември 02, 2010, 10:16:18 am »
neka si priznaem che nqmame kultura na pazaruvanetо,nito pak na obslujvaneto  :(((((((((((((((

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
МАГАЗИН НА ХРАНС КОМЕРС-ЛЪЖА И ИЗМАМА
« Отговор #7 -: Ноември 04, 2011, 07:44:35 pm »
Днес 04.11.2011 г. в столичния ж.к Люлин в магазина от веригата Хранскомерс на кооп.пазар много неприятно впечатление ми направи пълното пренебрегване на законите и разпоредбите в държавата.Почти всички стоки внос се оказа,че са без етикет на български език испанско вино,бира,детски сок Симпсън,който дори нямаше етикет и на английски.Власта се занимава с избори има вече и мнозинство,защо и е да гони такива дребни нарушения,а после когато стане проблем,както в Катуница  се оказва,че току що е разбрала и вече се е задействала.Явно много по-лесно е да се взимат пари от дребните данъкоплатците отколкото да се закачат големите вериги и големите босове било то българи или някой мафиоти от други етноси.
« Последна редакция: Ноември 04, 2011, 07:45:23 pm от mikile »

Anton Popov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МАГАЗИН НА ХРАНС КОМЕРС-ЛЪЖА И ИЗМАМА
« Отговор #8 -: Февруари 25, 2012, 01:09:19 pm »
Това което изразяват клиентите на хранскомерс е пълна истина.Аз живея в близост до магазина на ул.Гео Милев и всеки ден ги гледам и слушам селянките наречни персонал,как се отнасят с клиентите.Особено една,кочто се води управител ниска и гърчава,но и много устата.Не случайно мъжът и я е изоставил.Държанието им е под всякакяа критика.Стоките са им съмнителни и без превод.Няма ли агенция,която да ги понамачка с много АКТОВЕ ? Това ли тъй желаната демокрация и пазарна икономика ?

Dan Nad

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МАГАЗИН НА ХРАНС КОМЕРС-ЛЪЖА И ИЗМАМА
« Отговор #9 -: Април 16, 2012, 03:38:27 am »
Качеството каквото-такова. Все пак цените на много от нещата са много ниски и изгодни.
Но имам оплакване относно персонала на ул. Опълченска, и каквото да напиша ще е малко и недостатъчно!
1-во 80 % от служителите са от простак надолу
Касиерките са прости, без маниер, нескопосано обслужване. Говорят си една с друга, стават си когато им скимне.
А и има 1-2 (едната явно им е отговорничка) ...обслужване с такава злоба няма.
Имало е случаи да се подиграват на клиенти.
А един от охраната (по-младия) е толкова вулгарен... да те е гнус като го чуеш какви простотии говори на колежките си и на хората!
2-ро на щанда с месото винаги трябва да издирваш някого, който да се навие да те обслужи.. и чак да му се молиш...и едва ли не да се чувстваш виновен, че си го обезпокоил?!
3-то често стават огромни опашки от по 20-30 човека, дори имаше случай, в който не даваха на хора да влизат в магазина, защото вътре вече имало опашка от 50 души, а работеше само 1 каса

Трябва си нов персонал! За колкото и пари да работят такова отношение не е извинено.
Има и други хора, които ще работят за тия пари в кризата и безработицата в момента!