Автор Тема: Гаранционно Обслужване  (Прочетена 426 пъти)

Lili11

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Гаранционно Обслужване
« -: Септември 30, 2008, 12:47:55 pm »
Бих искала да попитам има ли специално утвърдена форма за Гаранционните Карти и каква информация би трябвало те да съдържат.

Izidа2

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Гаранционно Обслужване
« Отговор #1 -: Септември 30, 2008, 12:59:38 pm »
Такава форма няма, всеки търговец може да поставя условия, каквито счете за необходими, но те не трябва да са в противоречие с условията от \"Закона за защита на потребителя\". В този форум има препратки към него - ползвайте ги.
Едно от важните условия е срокът на гаранцията - 2 год., който е даден завъртяно в закона (така за го направили бройлерите от НС - за толкова им е стигнало пипето).

Поздрави и най-важното: четете си гаранциите, искайте си касова бележка и ако се оплаквате, запишете се в регистъра за рекламации с входящ номер или напишете Жалба. Не водете разговори с продавачки - безсмислено е.
И който пазарува в Метро - да не се оплаква тука, за тях законите не важат!