Автор Тема: Проблеми с Техномаркет  (Прочетена 75343 пъти)

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #120 -: Април 20, 2009, 11:26:11 pm »
Нещо такова излиза :)

mistral62

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Имам закупен лаптоп MSI EX700-064 на 28.08.2008 с 24 месеца гаранция от Техномаркет.При отваряне на капака пантите ,които държат дисплея се измъкнаха от панела и другия проблем беше,че вентилаторът загряваше много и шумеше.Занесох го на сервиз,но там ми поправиха само вентилатора,а за да сменят панела на дисплея ми поискаха 180лв,зашото точно за този модел не влизало отремонтирането в гаранцията.Аз съм сигурна,че съм експлоатирала внимателно лаптопа си и счупването на дисплея е фабричен дефект .В резултат от прегряването на вентилатора е възможно вътрешните връзки в пластмасовия панел да са се разглобили /защото разглобяването на панела е точно към  страната на прегрелия вентилатор/или просто панелът е много крехък като конструкция за тежките металните панти и лаптопът е 17 \'.Никъде в самата гаранционна карта не се упоменава,че не поемат гаранционно тази част,а напротив в самата книжка-упътване на английски е упоменато,че панелът на екрана има 2-годишна гаранция.Моля за Вашето компетентно съдействие за разрешаване на проблема ми,защото се чувствам безсилна да се боря сама с Техномаркет.По принцип почти винаги у нас в България има проблеми с гаранционното обслужване,опитват се да мине ремонта за сметка на купувача,а за стоки закупени от Техномаркерт  е закон да разиграват клиентите си.Убедена съм,че сервизът трябва да смени безплатно панелът,защото е видимо фабричен дефект.Писах до КЗП ,но моля за съвет към кои още организации да информирам,за да ми се реши проблема.

siika

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации допълнение
« Отговор #122 -: Юни 19, 2009, 02:36:19 pm »
tezi ot tehnomarket sa izrodi i tolkova ne kompetentni 4e nqmam dumi kato po4na ot prodava4i ,upraviteli ta do ofisa im.palni kurvi i putki zaspali.boje ne pazaruvaite ot tqh

Дю Дю

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ГАРАНЦИОННА КАРТА
« Отговор #123 -: Юли 21, 2009, 11:27:37 am »
Здравейте,

Вчера ни докараха фурна и котлони Gorenje от Техномаркет.На гаранционната карта пише ,че гаранцията е за 36 месеца от датата на покупката, но не повече от 42 месеца от датата на издаване на самата гаранционна карта, която е посочена в горния ляв ъгъл и която в нашия случай е 13.11.2008г.При това положение ние ползваме по-малко от 36 месеца гаранция, т.е в нашия случай с около 2 месеца. Чудя се това не нарушава ли правата ни и какво ако уредите бяха стояли в магазина 1-2 години?

Вечно съм Няващсе

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 82
    • Профил
ГАРАНЦИОННА КАРТА
« Отговор #124 -: Юли 22, 2009, 07:46:07 pm »
Не, това не нарушава правата Ви. Независимо колко са стояли стоките, гаранцията се брои от датата на покупка и е (най-малко) 2 год., съгласно ЗЗП. Друг е въпросът, че тази материя е уредена в закона много усукано и неясно, в рамките на 3-4 стр., а трябваше да е много по-сбито и стегнато. Тъпите бройлери от Народното събрание явно на времето не са внимавали в часовете по литература, а учителката малко ги е била по тъпите глави.

Mitko

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 70
    • Профил
ГАРАНЦИОННА КАРТА
« Отговор #125 -: Юли 22, 2009, 10:36:14 pm »
Имате три години гаранция при всички случаи. Ако сервиза не я признава, обърнете се към търговеца, който ви е продал уреда.

Асен Ненов

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 129
    • Профил
ГАРАНЦИОННА КАРТА
« Отговор #126 -: Юли 23, 2009, 05:32:19 pm »
test

Veneta

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации допълнение
« Отговор #127 -: Юли 31, 2009, 10:33:14 am »
Na 18.12.2008 g. zakupih furna Samsung ot Tehnomarket Haskovo.Ot nachaloto na fevruari mesec tazi godina do sega e pretarpqla 4 remonta i ot 30.06.2009 e v Sofiq i chakam otgovor dali shte q smenqt s nova.Do koga pitam az shte chakam?Ne kupuvaite nishto ot tam

Egor

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #128 -: Ноември 02, 2009, 12:24:33 am »
Ах защо първо не прочетох за тия Самсунги..... И аз сглупих преди година с Samsung AQV-09 NSB. Техномаркет внасят бракувана стока която никой не иска в Европа. Всички проблеми със самоизключването и индикация за грешка ги прави и моя климатик. \"Техниците\" само гледат тъпо и нищо не правят. Техноклима Плевен които го монтираха са некоректни и не разбират нищо . Лошото е че няма връзка между така наречените техници и фирмата вносител и производителя за да се търси решение. Ако нещо подобно се случи в Германия Самсунг ще си отплаща щети. Аз мисля че всички които печелят от тия климатици знаят че те са боклуци но не им пука щото това си е България и никой бандит не е получил наказание. Страната на крадците и мошениците - така ни знаят в Европа . Всъщност Самсунг няма страница на българси което ме кара да си мисля че те не държат изобщо на нашия пазар и чрез тения дилър тук Техномаркет пробутват негодни партиди. Не може едни и същи дефекти да се повтарят от години и никой да не си мръдне пръста за някакво решение.За мен от година насам тези таканаречени техно хипермаркети не съществуват. Видях колко им струва гаранцията .Фирми като Самсунг( SAMSUNG ) Panasonic също са в черния ми списък. Мошеници!!!!
« Последна редакция: Ноември 02, 2009, 12:26:30 am от Egor »

Egor

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #129 -: Ноември 02, 2009, 12:34:27 am »
SAMSUNG SMART IVERTER  ХАХАХА .......  АМА ДРУГ ПЪТ ПО ТОЧНО Е ДА СЕ КАЖЕ SAMSUNG STUPID INVERTER. МИСЛЯ ДА ПОРЪЧАМ НА ЕДИН ПРИЯТЕЛ ЛЕПЕНКИ С НАДПИС STUPID INVERTER СПЕЦИАЛНО ЗА КЛИЕНТИТЕ НА ТЕХНОМАРКЕТ КУПИЛИ КЛИМАТИК ОТ ТЯХ ЧЕ ДА СИ ГИ ЛЕПНАТ НА ВЪНШНОТО ТЯЛО ТА ДА СЕ ВИЖДАТ ОТ ДАЛЕЧЕ

Egor

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #130 -: Ноември 04, 2009, 05:10:37 pm »
Shitsung Stupid Inverter. Поръчани са вече лепенките.

debeliq

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #131 -: Ноември 05, 2009, 12:01:54 pm »
Ще ви дам един съвет на всички ви.Не си купуваите боклуци от Китай.Има много качествени марки климатици на българския пазар и много коректни фирми.Проблемът си е ваш че пазарувате от хипермаркетите а не от специализирана фирма,която си знае работата.Всички използвате интернет щом пишете в този форум.Да бяхте потърсили някоя фирма и да не се скръндзите за 500 лв от горе,които ще си избиете само от качеството и ниския разход на хубавия климатик.Например Дайкин който има модели на 18 000 бтю или 21 000 бтю за не повече от 2000 лв с монтаж,изключително тих и безпроблемно работеща машина.И бих казал че са доста икономични.Ако искате повече инфо пишете мога да ви препоръчам поне 2-3 коректни фирми на пазара без значение в кой град сте.

еlenaalex2

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 91
    • Профил
Умният климатик
« Отговор #132 -: Ноември 05, 2009, 05:45:04 pm »
Добре, че ги хвалиш Даикин, но за това много мозък не се иска. Все едно да каже някой: от всички коли Мерцедес, БМВ и  Ламборгини са най-добри. Но не забравяй, че и при БМВ, както и при климатиците Даикин има кусури колко щеш. А и сметката не се вързва. С малко повече проучване, разпитване и късмет можеш да се сдобиеш с добър климатик (сравнително безшумен, икономичен, надежден) за ок. 900 - 1100 лв. с монтажа. Просто всеки, преди да започне действия по покупката на климатик си определя ценови диапазон и се придържа към него, и то без непременно да е скръндза.

boom

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #133 -: Декември 12, 2009, 09:11:38 pm »
аз същто се парнах в тм.Купих си промо лаптопче asus k50 пък то горкото само два дефекта имаше!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
връштам го около 12ч след покупката,а те ми го праштат в сервиз.Казах,че не искам отварян или опотребяван лаптоп!
Никакав отговор от тяхна страна,вече 10дни.
извода ми е:не пазарувам в тм и нямам никви ядове.............

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #134 -: Декември 13, 2009, 10:18:14 am »
Трябвало е да ги известите за някои положения в КЗП. Освен сега пак да искате същото особено ако имате касовата бележка и протокол, че е приет.