Автор Тема: Отказано гаранционно обслужване от GloBul  (Прочетена 447 пъти)

franseto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
    • Профил
От предсавителния фирмен магазин на GloBul на бул. “Цариградско шосе” №14 (срещу хотел „Плиска”) си закупих мобилен GSM апарат SIEMENS. В магазина естествено не го сглобиха и изпробваха. След като аз направих това, (но вече у дома) се оказа, че един щифт от панела не е отлят. На другия ден отидох в магазина, където се води и сервизът. Служителите естествено бяха изключително нелюбезни и упорито твърдяха, че съответнят щифт е счупен. В крайна сметка, след много разправии, сам си заплатих новия панел-19 лева+поставяне (при положение, че телефонът е 49 лева). Да, ама не! Не ми го поставиха, защото „нямали необходимите инструменти”.
Така че, уважаеми колеги потребители, аз ви съветвам, дори да решите да купите телефон от GloBul, да не го правите в предсавителния фирмен магазин на GloBul на бул. “Цариградско шосе” №14 (срещу хотел „Плиска”)

katia19782007

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Отказано гаранционно обслужване от GloBul
« Отговор #1 -: Септември 10, 2008, 02:15:00 pm »
Н е купуваите нищо от Глобул. Те са не коректни . И винаги се измъкват .

datanasov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Отказано гаранционно обслужване от GloBul
« Отговор #2 -: Декември 01, 2008, 02:28:28 pm »
В каква държавата живеете? Все още ли имате доверие на който и да било?
Аз нищо не купувам, преди да го изпробвам - всичките му функции - в магазина.
Ако го беше изпробвал там, нямаше да имаш такъв проблем.

Ти ако беше на мястото на служителя, щеше ли да повярваш на някой си, че не го е счупил той (нещо напълно вероятно), а е било така преди да се отвори кутията. И още нещо - ако е бил така отлят - би трябвало да няма следи от счупване - ако е счупен в последствие, би трябвало при внимателно разглеждане да си личи мястото, където е било чопчето.
« Последна редакция: Декември 01, 2008, 02:30:22 pm от datanasov »