Автор Тема: BTK adsl IZMAMA  (Прочетена 1374 пъти)

DRAGUNOV

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
BTK adsl IZMAMA
« -: Май 14, 2008, 09:05:00 pm »
Polzvam ADSL ve4e 4 godini no takova neshto ne  bqx vijdal koshmara mi zapo4na kogato resih da si smenq paketa ot 4 na 12 megabita predi velik den i chakam chakam otidox da provera kakvo stava okaza se vav centara na Varna nemogat da pysnat 12 megabita shtoto telefonite linii bili skapani  i bili yj me yvedomili po telefona 4e nemoje !!!
Da ama ne sled 45 minuti chakane se naloji da podpisha nov dogovor za 6 megabita i pak 5 dni chakane pak chakam proverqvam a prez tova vreme neta se skapa prez 2-3 minuti zapo4na da prekysva vryzkata i da me kara da restartiram modema  tova se sly4i na 8 mai i sled 6 dni obeshtaniq i napisana jalba doidoxa texnici i otstranixa problema da obache 6te megabita oshte si gi nqma a kato pisahme oplakvaneto ni beshe kazano 4e yj ve4e sme bili preminali na noviq paket koeto ne e taka .Sled proverkata ot texnicite se bqxa svyrzali s texni4eskiq otdel i novata vryzka se poqvi no nqkolko chasa po kasno pak skorosta padna do starite parametri predi yj upgreida kato che dignaxa skorosta samo da pokajat na kolegite si i mene che vsi4ko e nared :( Polzvam ADSL 6megabita START paket i na rabotnoto si mqsto a paketa e syshtiq ADSL start no razlikata sas tova koeto poly4avam tam i ydoma e OGROMNA!

DRAGUNOV

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
BTK adsl IZMAMA
« Отговор #1 -: Май 14, 2008, 09:20:41 pm »
Bix spokoino mogal da kaja che vryzkata mi beshe po dobre kogato bqx na ADSL 4megabita BEzkrai Paket otkolkoto kogato preminax na 6megabita start :(
« Последна редакция: Май 15, 2008, 11:22:38 am от DRAGUNOV »

TiratroN

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
BTK adsl IZMAMA
« Отговор #2 -: Юни 06, 2008, 08:34:15 pm »
Ако един ден БТК обявят 50 мегабита интернет , дали ще повярваш че по смотаните им телефонни кабели които са връзвани с болтченца и усукванки ще премине такава скорост ??? :) Лесно е да се обещава. А ние потребителите сме тия които могат да изберат дали да се \"вържат\" на тия обещания.

kantiii

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
BTK adsl IZMAMA
« Отговор #3 -: Юни 20, 2008, 09:42:10 am »
Verno tia BTK sa pulna izmama.Ot edin mesec i polovina sam podpisal dogovor za 6 mbt i nikoi ne ti puska nishto.Tursagi na telefonite no vsichki koito gi obslujvat sa zaeti.Pisnami veche.Ako ima nekakav nachin da mi pomognite napravetego.

gerinceto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
BTK adsl IZMAMA
« Отговор #4 -: Януари 23, 2009, 10:44:05 am »
От два месеца се опитваме да се преборим с БТК и в крайна сметка се оказва, че за да си ползваме в офиса нормално интернет трябва да си платим за нова линия. С новите скорости на БТК (към които автоматично са ни превключили) модема прави проблеми и нямаме нормален интернет. Колкото и модема да се сменят в крайна сметка се оказва, че линията, която ползваме (за телефонна централа с до 10 номера) при наличие на новите скорости не "сработва" с модема и ако искаме всичко да върви гладко както преди трябва да си открием нов пост, към който да закачат модем и от там да ползваме интернет. На въпроса "защо като след като вече си имаме телефонна линия трябва да плащаме за нова, като вината е изцяло ваша и техническата неизправност идва от несъвместимосста на вашите устройства със скоростта, която вие им подавате?" ми се отговаря само с вдигане на рамене.
Какво бихме могли да направим, за да получим качествената услуга, за която сме подписали договор и съвестно си плащаме, без това да ни струва прекарване на нови линии и плащане на още такси?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
BTK adsl IZMAMA
« Отговор #5 -: Януари 23, 2009, 10:51:27 am »
фирмен ли е договорът?

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
BTK adsl IZMAMA
« Отговор #6 -: Януари 23, 2009, 06:14:26 pm »
Минете на по ниски скорости, които сработват... или се включете към друг доставчик.

bigprof

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
BTK adsl IZMAMA
« Отговор #7 -: Януари 14, 2010, 04:16:00 pm »
Здравейте, ползвам услугите на БТК ADSL. Плащам такса която е около 25лв+такса телефон 25лв.Ползвам им нета във фирмата си.
Понеже не съм доволен от скоростта и цената, отидох в БТК Разград (понеже съм от там) беше месец октомври 2009 г. и ги попитах кога ми изтича договора за да се откажа от услугите им. Отговориха ми, че договора ми изтича през месец февруари 2010г. и че трябва да се явя месец по рано (през януари) за да напиша молба за прекъсване на услугата им.Така и направих. Явих се на 10 януари, и поисках да напиша молба за прекратяване на нета.
А те ми отговориха, че договора ми е изтекъл на 8 януари 2010г. и са ми удължили договора с една година т.е до 8 януари 2011г.
Страшно много се ядосах на това.Почуствах се измамен, излъган. Дадоха ми адрес на който ако искам мога да напиша жалба,за да се реши този проблем.
Така и направих и сега чакам отговор.Ако има някой със същата участ, моля да ми пише на skype: bigprof73 или да ми даде съвет какво да направя, защото разбрах че жалбата май няма да помогне.
« Последна редакция: Януари 14, 2010, 04:43:16 pm от bigprof »

niko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
BTK adsl IZMAMA
« Отговор #8 -: Февруари 18, 2010, 02:52:01 pm »
най-голямата и нова измама: мобилен интернет от Vivacom 5 GB - 36лв. на месец с договор за 2 години.Всички държавни организации / КЗП,КРС,Омбудсман / са безсилни и нищо не могат да направят срещу наглите от Vivacom.

Cezi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
BTK adsl IZMAMA
« Отговор #9 -: Февруари 18, 2010, 08:36:05 pm »
Здравейте, ползвах услугата ADSL пакет хармония, включващ интернет и мобилен телефон, но не бях доволна от интернета и реших да не подновявам договора, които изтичаше на 01.12.2009 г., в края на октомври по съвет на оператор на Виваком изпратих молба до Виваком, в която заявявах, че не желая договора да бъде подновяван от 01.12.2009 г., но въпреки молбата продължавам да получавам фактури за услуга, която от не ползвам, отново се свързах с оператор на 123 и от там ми обясниха, че при изпращане на молбата е трябвало да напиша код за отказ, който е трябвало да ми бъде даден от оператора при обаждането ми за да попитам, какво трябва да направя за да се откажа от тази услуга, така през месец януаре 2010 г. изпращам отново молба за октаз от услугата ADSL Хармония. Въпреки това през месец февруари излиза нова фактура за услуга, която не ползвам от три месеца. Големи мошенници са тези от Виваком.

marksman

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
BTK adsl IZMAMA
« Отговор #10 -: Февруари 19, 2010, 05:29:08 pm »
Проблемът с мобилните оператори е, че наемат неграмотни служители, който са се опитват чрез лъжа и измама, да докарат някой и друг комисион!

nazope

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
BTK adsl IZMAMA
« Отговор #11 -: Февруари 20, 2010, 08:17:28 pm »
Ха аз правих какво ли не, но няма откачане от тия скапаняци. Служителите не са неграмотни, а са обучени като питбули да пазят някой сакън да не се откаже. Заяждат се като че ли им е бащиния, а пък една овца ми заяви, че само аз не съм доволна - голям смях, а всеки път като отида някой се жалва от некачествените им услуги. Но така е в родна България където в институциите само си взимат заплатките и не си мърдат пръста за нищо, така е и комисията за защита на потребителите и тази за защита на детето и всички останали.