Услуги > Комуникации

жалба срещу булсатком

(1/6) > >>

elenaaleks:
Искам да подам жалба срещу булсатком. Към коя комисия трябва да изпратя копие от жалбата?

Ирина Марудина:
За какво става въпрос?

elenaaleks:
Ето проблема( ите) :

Всичко започна преди 2-3 месеца със спиране на сигнала, невъзможност за декодиране на един или повече канали. На мое обаждане на тел 080013800 ми казаха, че има проблем с картите започващи с 400. Този проблем не е решен до момента, защото пред ден- два сигнала спира. например на 4ти нямах сигнал 8часа, като през час ме уверяваха, че техническият проблем е решен ( отново само с карти започващи с 400 ). Днес спирането поради техническа причина беше само за 2 часа. И все ми отговарят, че \"работят\" по проблема. Не бих искала да обсъждам качеството на обслужване. Това е основният проблем. Допълнителният проблем, който възникна преди няколко дни е, че заплатих допълнителен пакет, като обаче той не беше отбелязан в компютърната им система  и съответно аз не получих тази услуга. Имам касова бележка за заплатен абонамент.  От 080013800 ми отговориха, че трябва да отида в офиса, където съм платила, но аз не живея във Варна и им казах, че ми е невъзможно в рамките на следващите няколко дни. Съдействие ( от всякакъв вид ) не получих и веднага след като имах възможност да отида във Варна посетих офиса. Там оправиха проблема с абонаментния план, и на мое запитване как ще бъда компенсирана за тази дни, в които не съм получавала услугата ми отговориха, че нищо не могат да направят ( служителите в офиса ) и едва ли ще бъда компенсирана. Поисках адрес и ( или ) телефон за да се обадя, но такъв не ми беше предоставен, под предлог, че незнаят такъв. Получих обаче отговор: Ако имате оплакване - донесете жалбата, ние ще я препратим по-горе. Силно обаче се съмнявам, че ако занеса жалбата в офиса - тя ще бъде изпратена някъде. Поисках и книга за оплаквания ( незнам дали трябва да имат, но я поисках) и ми казаха, че няма такава.

 Искам да уточня, че изпратих на г-н. Пламен Генчев, изпълнителен директор, ел. писло, с което го уведомих за проблема, но не получих отговор. Затова искам да подам жалба по ред, който да ми гарантира отговор.

Асен Ненов:

Поисках и книга за оплаквания ( незнам дали трябва да имат, но я поисках) и ми казаха, че няма такава.
--- Край на цитат ---

Според чл. 127(2) търговеца е дъжен да поддържа регистър на рекламациите, а според чл. 127(3) всяка рекламация се описва в него. Т.е. няма спор дали трябва да има \"книга за оплаквания\".

Колкото до жалбата ви, трябва да пишете до Комисия за защита на потребителите (София 1000, Пл. Славейков 4а) с копие до Булсатком и да приложите:

1. Жалба + претенция/искане.
2. Фактура или касов бон (имайте пред вид, че ако сте взели фактура за фирма, губите правата си по закона за защита на потребителите!).
3. Договор и общи условия на Булсатком.

elenaaleks:
Благодаря за информацията

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия